Καταρχήν ευχαριστώ πολυ και για τις δυο απαντησεις η αλήθεια είναι ότι όταν κάηκε την πρώτη φορα το 2sc5200 δεν ξερω αν επραξξα σωστα αλλα επειδη το 2sa1943 εμοιαζε πολύ καλα όταν το μέτρησα άλλαξα μόνο το καμμένο 2sc5200 όχι και τα δύο μαζί και τα τοποθέτησα σωστα με πάστα αγωγιμότητας για σωστή ψύξη αλλα είχα το ίδιο αποτέλεσμα μετα απο 20 λεπτα καλης ποιότητας ήχου κάηκε πάλι το καινούριο 2sc 5200 το παλιο 2sa1943 παραμένει υγιές καλο δηλαδη που το μέτρησα ίσως αυτο να σημαινει κάτι στην οδήγηση αυτου του τρανζιστορ και θα ψαχτω β΄βαια στο κύκλωμα μετα τις πολυτιμες πληροφοριες του Δηγμητρη
Ευελπιστώ να μην συμβαινει αυτο που λεει ο Μιχαλης οχι οσο αφορα την αντίσταση την μέτρησα ειναι 8 ομ και στο καινουριο απλως δεν ξερω τι γινεται σ συνδυασμο με το κουτι που αναφερει οτι σ συγκεκριμενη συχνοτητα μπορι να πηρεαζονται τα ομ του μεγαφωνου και να κατεβαινουν χαμηλα και να γινεται το μοιραιο σε αυτη την περιπτωση Μιχαλη μπορω να κανω κατι ?για να αποφυγω αυτο το φαινομενο
Πληροφοριακά θεώρησα σωστότερο να ανέβω σε βαττ και παράγγειλα το ζευγος απο ebay MJW1302A MJW3281A αν και δεν ξερω αν θα πετυχω τπτ