ήθελα να ήξερα αν μετά από όλο αυτό το εγχείρημα παρουσιαστεί πάλι το πρόβλημα το σέρβις της εταιρείας πως θα αντιμετωπίσει τον πελάτη?Τελικά με παίρνουν από την εταιρία τηλέφωνο και μου ζητάνε 150 ευρώ για επισκεύη, και ρωτάω πως βγάλατε το κόστος αφού δε ξερετε τι φταίει και ο τεχνικός σας απλά κάνει μια υπόθεση? με ξαναπαίρνουν και μου λένε το κόστος αφορά τη μεταφορά του πλυντηρίου και χημικό καθαρισμό
θα ζητήσει συγνώμη ?
θα επιστρέψει τα χρήματα?
θα αλλάξει τον κάδο με δικά του έξοδα?
τπτ από τα παραπάνω πιστεύω... θα την "φάει' ο πελάτης άλλη μια φορά και θα τελειώσει εκεί το θέμα
άντε και την άλλαξε την αντίσταση (που για μένα αφού δουλεύει δεν πρέπει να αλλαχθεί ούτε ποτέ ήταν υπεύθυνη για λερώματα ρούχων) το εσωτερικό του κάδου πως θα το καθαρίσουν (αν δεν ανοίξει κι αν ανοίγει βέβαια) πέρα από το γνωστό τρόπο με σόδα κλπ χημικά?άλλαξε την αντίσταση και καθαρίστε εσωτερικά τον κάδο πρέπει να έχει πολλά μπεζ κομμάτια από τα άλατα