Σελίδα 2 από 4 ΠρώτηΠρώτη 1234 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 11 έως 20 από 32
  1. #11

    Νέο Μέλος
    Όνομα
    -
    Εγγραφή
    May 2009
    Περιοχή
    Μάνδρα Αττικής
    Μηνύματα
    19

    Προεπιλογή

    Σε όσα κεντρικά μοτέρ ρολλών (όπως και αυτό το SIMU) έχω δει, ο πυκνωτής βρίσκεται στο σώμα του μοτέρ.

    Το πρόβλημα μπορεί πράγματι να είναι ο πυκνωτής. Εάν αλλαξεις μεταξύ τους θέση στα καλώδια OPEN και CLOSE στην μεριά της πλακέτας τότε κάνει το ανάποδο? (δηλαδή κατεβαίνει εύκολα αλλά ανεβαίνει δύσκολα ?) Εάν ναι, είναι πολύ πιθανό το πρόβλημα να είναι ο πυκνωτής. Εάν όχι, ίσως το ρολλό σκαλώνει κάπου ή το πλακετάκι μέσα στο μοτέρ που ξεμπλοκάρει το ηλεκτρόφρενο όταν το μοτέρ παίρνει ρεύμα δεν λειτουργεί σωστά.

    Δοκίμασες πως δουλεύει το ρολλό στην χειροκίνηση ανεβαίνει/κατεβαίνει εύκολα χωρίς μαγκώματα? Εάν το αφήσεις στη μέση, είναι ζυγισμένο ή ανεβαίνει/κατεβαίνει ανεξέλεγκτα.

  2. #12

    Νέο Μέλος
    Όνομα
    δημητρης
    Εγγραφή
    Jul 2014
    Περιοχή
    αθηνα
    Μηνύματα
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από thm Εμφάνιση μηνυμάτων
    Σε όσα κεντρικά μοτέρ ρολλών (όπως και αυτό το SIMU) έχω δει, ο πυκνωτής βρίσκεται στο σώμα του μοτέρ.

    Το πρόβλημα μπορεί πράγματι να είναι ο πυκνωτής. Εάν αλλαξεις μεταξύ τους θέση στα καλώδια OPEN και CLOSE στην μεριά της πλακέτας τότε κάνει το ανάποδο? (δηλαδή κατεβαίνει εύκολα αλλά ανεβαίνει δύσκολα ?) Εάν ναι, είναι πολύ πιθανό το πρόβλημα να είναι ο πυκνωτής. Εάν όχι, ίσως το ρολλό σκαλώνει κάπου ή το πλακετάκι μέσα στο μοτέρ που ξεμπλοκάρει το ηλεκτρόφρενο όταν το μοτέρ παίρνει ρεύμα δεν λειτουργεί σωστά.

    Δοκίμασες πως δουλεύει το ρολλό στην χειροκίνηση ανεβαίνει/κατεβαίνει εύκολα χωρίς μαγκώματα? Εάν το αφήσεις στη μέση, είναι ζυγισμένο ή ανεβαίνει/κατεβαίνει ανεξέλεγκτα.
    Ευχαριστώ για την αμεση απαντηση σου.
    θα δοκιμασω να αλλαξω τα open/close καλωδια.
    Στην χειροκίνητη δουλευει μια χαρα , ελαφρια. Επίσης αν το σταματησω στη μεση καθως ανεβαίνει , μετα κατεβαίνει μια χαρα. Φαίνεται πως οταν είναι πανω απο ένα όριο ανεβασμενω (4/5) και πανω δεν κατεβαινει χωρις βοηθεια στην αρχη.(γι'αυτο σκευτομαι τον πυκνωτη εκκινησης)
    Στην μεση (χειροκίνητα) εινια ζυγισμένο.
    Μπορώ να λυσω το μοτερ ενω είναι πανω στην πόρτα , να δω την πλακετα ή θα μου πεσει όλο κάτω ?
    Θα φώναζα επαγγέλματια , αλλα μαλλον ο "επαγγελματίας" θα που πει "αλλαγη το μοτερ"

  3. #13

    Νέο Μέλος
    Όνομα
    -
    Εγγραφή
    May 2009
    Περιοχή
    Μάνδρα Αττικής
    Μηνύματα
    19

    Προεπιλογή

    Όταν το ρολλό είναι κατεβασμένο, το μοτέρ φαίνεται. Δεν χρειάζεται να το λύσεις (στα περισσότερα μοτέρ). Συνήθως ο πυκνωτής καλύπτεται από κάποιο πλαστικό κάλυμμα ή είναι πιο πίσω από την πλακετούλα. Εάν σου δίνει χερι, η αλλαγή του δεν πρέπει να είναι δύσκολη. Υπ'όψιν ότι ο πυκνωτής δεν είναι απαραίτητο να φαίνεται "σκασμένος" (με διαρροές, βαθουλώματα, καρούμπαλα κλπ) για να είναι χαλασμένος. Πολλές φορές δεν φαίνεται τίποτε εξωτερικά.

    Τώρα που σκέφτομαι την απάντησή μου. Εάν εναλλάξεις OPEN και CLOSE δεν μπορείς σίγουρα να διαγνώσεις οτι το πρόβλημα είναι ο πυκνωτής (μπορεί να είναι και το ξεμπλοκαρισμα του ηλεκτρόφρενου από την πλακετούλα). Μπορείς όμως να δεις ότι το πρόβλημα δεν είναι ο πίνακας (πχ καρβουνιασμένες επαφές ρελέ που μειώνουν την αγωγιμότητα).

  4. #14

    Νέο Μέλος
    Όνομα
    Χρήστος
    Εγγραφή
    Jan 2019
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    1

    Προεπιλογή

    Καλησπέρα, σε αντίστοιχη περίπτωση (και μόνο κατα το άνοιγμα της γκαραζοπορτας) ακούγεται μουγκριτο από το μοτέρ και δεν ξεκινάει. Αφου προσπαθησω καποιες φορες ακόμα (5-10) με το τηλεκοντρολ, τότε ξεκινάει κανονικα. Εχω προσπαθησει την ωρα που παταω το τηλεκοντρολ να σπρώχνω ταυτόχρονα την πόρτα, άλλα δεν αλλάζει κάτι. Επίσης δεν έχω παρατηρήσει να το κάνει σε κάποια συγκεκριμένη συνθηκη κρύο-ζέστη, το μόνο που μπορώ να πω είναι ότι αν ξεκολλήσει και αρχίσει να δουλεύει όσες φορές και να δοκιμάσω να την ανοιγοκλείσω δουλευει κανονικα. αν την αφήσω και γυρίσω μετά απο 5-6 ώρες μπορεί πάλι να κολλήσει. Έχείς κάποια ιδέα γι αυτή την περίπτωση?
    Ευχαριστώ εκ των προτερων!

  5. #15

    Μέλος
    Όνομα
    μιχαλης
    Εγγραφή
    Mar 2016
    Περιοχή
    γλυφαδα
    Μηνύματα
    765

    Προεπιλογή

    Αν υπάρχει κάποιος μεγάλος αλουμινένιος πυκνωτής, άλλαξε τον, ίσως φταίει αυτός!

    Sent from my FIG-LX1 using Tapatalk

  6. #16

    Νέο Μέλος
    Όνομα
    Νίκος
    Εγγραφή
    Jan 2016
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    13

    Προεπιλογή Μηχανισμός συρόμενης πόρτας

    Καλησπέρα,
    Μηχανισμός συρόμενης πόρτας Proteco Mover 15 χωρίς φωτοκύτταρα.
    Το πρόβλημα είναι ότι η πόρτα δουλεύει μόνο προς τη μια κατεύθυνση.

    Αποσυνδέοντας το μοτέρ από την πλακέτα και δίνοντας απευθείας AC τάση είτε στο OPEN είτε στο CLOSE το μοτέρ κινείται κάθε φορά προς τη σωστή κατεύθυνση.
    Χωρίς το μοτερ συνδεδεμένο, δίνοντας εντολή να κλείσει η πόρτα, ακούμε τον ήχο του ρελέ και μετράμε τάση 191V στην σχετική έξοδο της πλακέτας προς το μοτέρ.
    Όταν όμως δίνουμε εντολή να ανοίξει η πόρτα, ακούμε πάλι ήχο από το ρελέ αλλά δεν έχουμε καθόλου τάση στην άλλη έξοδο της πλακέτας προς το μοτέρ.

    1. Να υποθέσω ότι μάλλον το ρελέ για το άνοιγμα είναι χαλασμένο και με την αντικατάσταση του θα διορθωθεί το πρόβλημα ή υπάρχει περίπτωση να πρέπει να αλλαχτεί όλη η πλακέτα;
    2. Υπάρχει περίπτωση να φταίει κάτι άλλο;
    3. Η μέτρηση 191V είναι αναμενόμενη η θα έπρεπε να είναι 230V;
    4. Τέλος, θα ήθελα να ρωτήσω αν και πως μπορώ να ελέγξω την καλή λειτουργία του κομπλέρ του μηχανισμού;

    ΜΦΧ
    Συνημένες Εικόνες Συνημένες Εικόνες
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη nmouts : 16-01-20 στις 15:29

  7. #17

    Μέλος
    Όνομα
    μιχαλης
    Εγγραφή
    Mar 2016
    Περιοχή
    γλυφαδα
    Μηνύματα
    765

    Προεπιλογή

    Τελικά βρέθηκε το πρόβλημα?



    Στάλθηκε από το SM-A520F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

  8. #18

    Μέλος
    Όνομα
    μιχαλης
    Εγγραφή
    Mar 2016
    Περιοχή
    γλυφαδα
    Μηνύματα
    765

    Προεπιλογή

    Αν στην τροφοδοσία της πλακέτας έχεις πάλι 191 τότε Ναι είναι αναμενόμενα. Αν είναι παραπάνω, μάλλον και τα 2 ρελε θέλουν αλλαγή.

    Στάλθηκε από το SM-A520F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

  9. #19

    Νέο Μέλος
    Όνομα
    Νίκος
    Εγγραφή
    Jan 2016
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    13

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από mikemtb73 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αν στην τροφοδοσία της πλακέτας έχεις πάλι 191 τότε Ναι είναι αναμενόμενα. Αν είναι παραπάνω, μάλλον και τα 2 ρελε θέλουν αλλαγή.

    Στάλθηκε από το SM-A520F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
    Στην είσοδο της πλακέτας μετράω 230V...

  10. #20

    Μέλος
    Όνομα
    μιχαλης
    Εγγραφή
    Mar 2016
    Περιοχή
    γλυφαδα
    Μηνύματα
    765

    Προεπιλογή

    Αλλαγή και τα δύο...

    Sent from my FIG-LX1 using Tapatalk

Σελίδα 2 από 4 ΠρώτηΠρώτη 1234 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δημιουργία θεμάτων: Όχι
  • Υποβολή μηνυμάτων: Όχι
  • Σύναψη αρχείων: Όχι
  • Επεξεργασία μηνυμάτων: Όχι
  •  
  • BB code: σε λειτουργία
  • Smilies: σε λειτουργία
  • [IMG]: σε λειτουργία
  • [VIDEO] code is σε λειτουργία
  • HTML: εκτός λειτουργίας