-Ουδείς!!
-Ουδείς!!
ΜΑΚΗΣ ΔΟΡ (22-09-19)
Το εξάρτημα στην φωτό είναι το εξάρτημα στο σχέδιο ως overload protector / θερμικό ασφαλείας συνδέεται ως γενικό στο C .
Το άλλο εξάρτημα που είναι ? ptc rele που κουμπώνει στην S & M (S = start εκκίνησης & M = λειτουργίας )
Όπως δείχνει στο σχέδιο το λειτουργίας M είναι μόνιμα συνδεδεμένο και μόνο το S= start θα διακόψει στον κατάλληλο χρόνο μετά την εκκίνηση.
θερμικό οκ
http://www.eaparts.gr/part.aspx?partid=48108
το ρελέ που είναι? (συγκεκριμένα ptc)
http://www.eaparts.gr/part.aspx?partid=33308
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Κυριακίδης : 22-09-19 στις 22:09
ΜΑΚΗΣ ΔΟΡ (22-09-19)
-Πέτρο σε ευχαριστώ όπως και τον Παναγιώτη, το ρελέ υπάρχει δεν ξέρω αν λειτουργεί απλά το ξεκούμπωσα να ελέγξω τα πηνία του μοτέρ η μεθοδολογία που αναφέρει ο Παναγιώτης είναι σωστή θέλω να ελέγξω με κάποιο τρόπο αν λειτουργεί το μοτέρ και αλλάζω ρελέ αν χρειαστεί, τάση υπήρχε μετά το θερμικό και στη μία επαφή (δεν έλεγξα ποια) του μοτέρ.
https://www.youtube.com/watch?v=qwybfv7i7Co ανάποδα είναι / μόνιμα δίνεις στο Μ και μετά στο S (4.20 και μετά)η μεθοδολογία που αναφέρει ο Παναγιώτης είναι σωστή θέλω να ελέγξω με κάποιο τρόπο αν λειτουργεί το μοτέρ
Στο ίδιο βίντεο παραπάνω εκτός του ότι μετρά ξεχωριστά τα ωμικά σε S & M μετρά και να δει συνολικά τα Ωμ αν συμφωνούν κάτι που δεν έκανες .τάση υπήρχε μετά το θερμικό και στη μία επαφή (δεν έλεγξα ποια) του μοτέρ.
https://www.youtube.com/watch?v=yv4Zk3Te1ac
https://www.youtube.com/watch?v=RwMkwmJwHDY
Για ποιο λόγο αφού έχεις και το ρελέ δεν το χρησιμοποιείς .
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Κυριακίδης : 22-09-19 στις 23:04
Σε ένα από τα βίντεο παραπάνω δείχνει πως πρέπει να είναι η συμπεριφορά σε μέτρηση αμπέρ με αμπεροτσιμπίδα στην έξοδο του γενικού C .
Στα πρώτα δευτερόλεπτα της εκκίνησης περιμένεις να δεις πολλά αμπέρ π.χ. 5-6 Α , αργότερα και μόλις ολοκληρωθεί και διακόψει η εκκίνηση τα αμπέρ θα πέσουν στο 1 αμπέρ περίπου , αν δεν συμβεί αυτό και συνεχίζουν τα αμπέρ ανεβασμένα υπάρχει πρόβλημα ή στο μοτέρ ή σε πρόβλημα στο ψυκτικό κύκλωμα και πιθανόν να κόψει το θερμικό .
Μάλλον , το περίεργο είναι ότι το Μ συνήθως το αναφέρουν ως R = Run = λειτουργίας άγνωστο γιατί το αναφέρουν σε M .το S & M είναι όπως τα δείχνει στο σχέδιο αριστερά και δεξιά αντίστοιχα?
Δεν είπες προτού ασχοληθείς τι συμπεριφορά έβλεπες όταν ξεκινούσες το ψυγείο (δεν ξεκινούσε καθόλου το μοτέρ ? ξεκινούσε και έκοβε μετά? τι?)
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Κυριακίδης : 23-09-19 στις 00:31
Κυριακίδης (23-09-19)