Έχεις το link με τις επιπλέον σελίδες για το τι καρβουνάκια υπάρχουν (+ εμφάνιση πληροφοριών από κάτω της φωτογραφίας για να δεις αν κάνουν για το μοντέλο σου / τιμή ανά τεμάχιο ή ανά ζεύγος και κρίνεις μόνος σου κατά πόσο σε συμφέρει.
http://www.eaparts.gr/content.aspx?I...&m=68&so=2&l=1
Στην σελίδα 4 μην πας αν φοράς βηματοδότη. (πρόκειται για σελίδα οικονομικού ολοκαυτώματος ) .
Και σε αυτήν την περίπτωση μπορείς να μην αλλάξεις όλο το σετ και αλλάζεις τα σωστά καρβουνάκια .
Όταν αναφέρει π.χ. 5Χ 13,5 Χ 43 mm εννοεί 5 χιλιοστά το πάχος στο καρβουνάκι Χ 13,5 το πλάτος Χ 43 χιλιοστά το μήκος .
Γιαυτό δεν θα το μετρήσεις με το μάτι , αλλά με παχύμετρο , και το μισό χιλιοστό έχει την σημασία του. Φυσικά όσο αφορά το μήκος δεν θα δώσεις λεπτομέρειες γιατί μετράς το παλιό καρβουνάκι που έχει φθαρεί και έγινε κοντό .
Πρέπει να βγει το καπάκι που περιέχει τα καρβουνάκια
Χωρίς τίτλο2.jpg
Θα προσημειώσεις με μαρκαδόρο από ποια θέση έβγαλες το καπάκι , και παρομοίως θα το ξανακουμπώσεις , γιατί στους κόκκινους κύκλους είναι τα βύσματα που είναι ευαίσθητα και κουμπώνουν με το τύλιγμα του μοτέρ , αν τα στραβώσεις θα γίνει ζημιά . Καθώς και τις βίδες για να βγάλεις το πλαστικό σετ με τις θήκες από τα καρβουνάκια .
Ήδη το κόστος στα καρβουνάκια + παχύμετρο + κλειδιά αστεράκι εμποδίζουν οικονομικά στο κατά πόσο σε συμφέρει να το κάνεις εσύ .
Το βγάλσιμο είναι εύκολο και σε αυτό τα καταφέρνουμε όλοι .
Η επαναφορά κυρίως στο πως θα μπει ο ρότορας (ψυκτροφορέας του ρότορα ) μέσα στα καρβουνάκια είναι ο μπελάς γιατί ήδη τα καρβουνάκια είναι τεντωμένα με το ελατήριο τους και δεν θα σε αφήσουν εύκολα να περάσεις τον ρότορα χωρίς να τσακίσεις τα νέα καρβουνάκια .