Δηλαδή το πιο σωστό είναι να βγάλω το μοτέρ και να το πάω για έλεγχο;
Sent from my iPad using Tapatalk
Δηλαδή το πιο σωστό είναι να βγάλω το μοτέρ και να το πάω για έλεγχο;
Sent from my iPad using Tapatalk
εγω απ το μοτερ θα ξεκινουσα,τωρα το θεμα ειναι που να το πας για ελεγχο,εισαι βλεπω απο λαμια;αν ναι μπορεις για αρχη να το πας στον τσιμπονιδη γιαννη,ειναι στη μεγαλου αλεξανδρου οπως κατεβαινεις δεξια μετα τον ζαβλαγκα με τα εργαλεια στριβεις δεξια στο στενο,αν δεν βγαλεις ακρη τα ξαναλεμε
Καλησπέρα φίλε.Ο διάδρομος σου έχει μια πλακέτα μακρόστενη σαν αυτή s-l225.jpg
Πρώτα από όλα το σετ πλακέτα μοτέρ είναι αυτό που λέμε κλασική περίπτωση βλάβης.Τη μια χαλάει η πλακέτα και κάνει αστάθεια το ΣΑΕ και πρέπει να κάτσεις να φτιάξεις φίλτρα κλπ και την άλλη το μοτέρ.Πας το μοτέρ σε ένα μάστορα στην Αθήνα(3 κάνουν περιελίξεις dc από όσο ξέρω ) και βλέπουν μοτέρ 130v και αρχίζουν και λένε δεν έχει τίποτα(σε πάρα πολλές περιπτώσεις κιόλας είναι ξεκάθαρα το μοτέρ και αυτοί λένε ότι είναι οκ, Έλα όμως που δεν είναι δικιά μου δουλειά να το φτιάξω ) ή άντε να στο κάνουν περιέλιξη και πας πάνω το βάζεις και κάνει τα ίδια και ποιον να κυνηγησεις μετα.Αν ο μάστορας δεν πάει εκεί με παλμογράφο δουλειά δεν κάνει .Το μοτέρ αυτό εχει θερμικο που κόβει τα 230vac και αυτό γινεται σε περιπτωσεις ξεκάθαρα από χαλιά τάπητα(καθολου λίπανση ή σε χαλιά κατάσταση)ή όταν το μοτέρ είναι που λέμε κάρβουνο και τραβάει πολλά αμπέρ.Η πλακέτα που πήρες από το ebay να ξέρεις είναι πιθανό να έχει πρόβλημα γιατί είναι πολύ συνηθισμένο σε αυτές τις πλακέτες, ή θα κόβει τελείως ή θα σου δουλεύει με σκαμπανεβάσματα (πρόβλημα αναδρασεως)Προσωπικά έχοντας εμπειρία σε διαδρόμους και στο συγκεκριμένο σετ, θα σου έλεγα να μην ασχοληθείς διότι είμαι σίγουρος ότι ούτε τάπητα έχεις αλλάξει ούτε
λάδωμα κάνεις και άμα τα βάλεις όλα κάτω θα πληρώσεις πολλά και δε θα έχεις διάδρομο (ή θα δουλέψει για λίγο διάστημα και πάλι τα ίδια) Ότι χρειαστείς στείλε μήνυμα εγώ προσωπικά σε αυτό το μοντέλο επειδή το κόστος βγαίνει αρκετό για να είσαι μέσα στα όρια λειτουργίας οικιακού διαδρόμου, στους πελάτες λέω μην ασχοληθείτε .Κανεις δε μπορεί να δεχτεί ότι ένας οικιακός διάδρομος δουλεύει για συγκεκριμένους χρόνους συγκεκριμένα κιλά και θέλει συντήρηση (τάπητες λάδωμα κλπ ) Αν τους πω μια τιμή τροποποίησης της πλακέτας και μια τιμή τάπητα σου λέει παίρνω αλλο ε και μετά άμα ο πελάτης το αφήνει πάλι και σε κανά 6μηνο κάψει μοτέρ κλαφτα Χαράλαμπε.
Από τα χειρότερα σετ και κυρίως κακή σχεδίαση κυκλώματος ισχύος
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη pliktras : 24-02-19 στις 01:15
Κυριακίδης (24-02-19)
Σκυλομηχανήματα
https://www.youtube.com/watch?v=viJq_lK2qIg
https://www.youtube.com/watch?v=NUm0V2Kz8kQ
Και μια ερώτηση φίλε Χρήστο , επειδή είμαι αυστηρά από τους λίγους ότι βλέπουν την νέα τεχνολογία ως αποτυχημένη και με το ένα μάτι.
Μήπως γνωρίζεις αν παλιότερα υπήρχαν τα ίδια μηχανήματα επίσης αξιόπιστα ως προς το κύριο αποτέλεσμα που επιδιώκεται (σταθερότητα / ομαλότητα στροφών και ότι άλλο επιβάλλεται ) αλλά που να ήταν περισσότερο "μηχανικά "? (δηλαδή χωρίς πλακέτες ισχύος και ελέγχου ) και αν ναι θεωρείς ότι είχαν σοβαρά λειτουργικά προβλήματα ? και αν ναι ποια (μειονεκτήματα / πλεονεκτήματα μεταξύ αυτών ) καθώς και τι είδους μηχανισμούς είχαν. Δεν αναφέρομαι στις κατσαρές τρίχες όπως π.χ. ένδειξη στο καντράν για τα "χιλιόμετρα που διάνυσες " , ή ένδειξη "ταχύτητας συμβάντος" αλλά μόνο ως προς τα λειτουργικά αποτελέσματα ως συσκευή.
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Κυριακίδης : 24-02-19 στις 09:46
Φίλε Πέτρο, χρόνια τώρα ψάχνω έναν "ηλεκτρονικό" να μετατρέψει μία πλακέτα, (μαμά ή Κινέζικη) σε ένα απλό τροφοδοτικό που να δίνει τα volts και τα ampers που χρειάζονται για να κινείται το μοτέρ με αυξομείωση ταχύτητας με ένα απλό ποτενσιόμετρο. Και όχι όπως λες "τρίχες κατσαρές".
Ε δεν υπάρχει. Ή δεν θέλουνε να ασχοληθούν ή δεν ξέρουνε. Ή όπως λέει και ο Χρήστος πιο πάνω το κόστος βγαίνει "αρκετό". Γιατί άραγε;
Έτσι τραβιέμαι τη μία με αγορά Κινεζιές και την άλλη με αλλαγές ασφάλειες, γέφυρες, μόσφετ κλπ.
Τώρα τελευταία περιμένω να παίξω και με αυτό.
https://www.youtube.com/watch?v=_NmAFZMAfH8
Αντώνη αυτά που ρωτάω έχουν να κάνουν με αντοχές και λύσεις καλύτερες από τις προυπάρχουσες , ενδεχομένως μπορεί να μην χρειάζεται να είναι καν ηλεκτρονικές .
Σεβαστοί οι κατασκευαστές αυτών των μηχανημάτων αλλά πιστεύω δεν "ψάχνουν" ή δεν ενδιαφέρονται ποιο σύστημα ανάλογα την κατηγορία που ανήκει θα ήταν καλύτερο , είτε από την άποψη να μην χαλάει εύκολα . αλλά και αν χαλάσει να είναι προσιτό να φτιαχτεί από τον καθένα και να μην έχουν το γνωστό "κλείδωσε " , "καλέστε το service " , "και φέρτε ταυτόχρονα ένα κάρο λεφτά για να δουλέψει ".
Ο Ηλεκτρονικός είναι εξπέρ στον τομέα του , δεν είναι απαραίτητα εξπέρ και σε άλλες λύσεις μηχανικές π.χ (ένα απειροελάχιστο παράδειγμα )?
https://www.youtube.com/watch?v=auptAkUk-fQ (το σύστημα αυτό θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί για προστασία του αριστερού μοτέρ από μεγάλο ζόρι .... άπαξ και ανέβει κάποιος που τρώει 150 κιλά γαριδάκια την ημέρα , άμα θέλει ας το κάψει το μοτέρ ..... εσείς κύριοι κατασκευαστές τι κάνετε? θερμικό προστασίας ? ή άλλες προστασίες ? καλό το ανέκδοτο )
Απλά από πλευράς μου θέλω να γνωρίζω ποιοι περιορισμοί / κανόνες ασφαλείας τίθενται ως "προδιαγραφές" σε τέτοιες (π.χ. το βίντεο παραπάνω με τον σκύλο .... αυτός αν σκοντάψει θα βρεθεί με το κεφάλι καρφωμένος στο έδαφος ) συσκευές ώστε να τις λάβω υπόψιν .
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Κυριακίδης : 24-02-19 στις 13:50