1η φορά ακούω ιμάντας να θέλει "σπρέυ" (άντε να είναι γρανάζι / ρουλεμάν / άξονας το καταλαβαίνω , για να εμποδίσει τυχόν τριβές ) αλλά στον ιμάντα θέλουμε το αντίθετο !!![/QUOTE]ο ιμαντας εχει ενα ραουλο στην αρχη και ενα ραουλο στο τελος ενω στο κεντρο που παταει ο ανθρωπος απο κατω εχει λαμαρινα,για να μην υπαρχουν μεγαλες τριβες αναμεσα στον ιμαντα και την λαμαρινα επιβαλεται η λιπανση ανα τακτα διαστηματα.αν μεινει καιρο χωρις λιπανση ειναι αιτια καταστροφης του μοτερ ή και της πλακετας.
στη συγκεκριμενη περιπτωση ισως και να εχει αρπαξει το μοτερ και με φορτιο να τραβαει παραπανω αμπερ