(προκαταβολικά είμαι άσχετος με τους διαδρόμους )
Αν το πάρουμε γενικόλογα το μοτέρ ξεπερνά με φορτίο τα όρια αντοχής λειτουργίας (Αμπέρ? ) και λογικά θα έχει κάποια προστασία ή επόμενο είναι να σου κάψει πλακέτα που πιθανόν είναι πλακέτα ελέγχου τροφοδοσίας . Άρα κάποιες τριβές παραπανίσιες θα είναι το κύριο πρόβλημα (μηχανικό πρόβλημα με τριβές?)αλλά πάλι αμα είχε πρόβλημα γιατί δουλεύει χωρίς φορτιο κανονικά;
1η φορά ακούω ιμάντας να θέλει "σπρέυ" (άντε να είναι γρανάζι / ρουλεμάν / άξονας το καταλαβαίνω , για να εμποδίσει τυχόν τριβές ) αλλά στον ιμάντα θέλουμε το αντίθετο !!!του έριξα αρκτετο σπρέι στον ιμάντα μήπως είναι από εκεί