Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 20

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1

    Μέλος
    Όνομα
    ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
    Εγγραφή
    Mar 2015
    Περιοχή
    ΜΥΤΙΛΗΝΗ
    Μηνύματα
    771

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από FreeEnergy Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μέχρι εδώ. Τα υπόλοιπα είναι ...άσχετα και δείχνουν συντεχνιακό τρόπο σκέψης! "Δικός μας είναι ας τον βοηθήσουμε με το να τον ανεχόμαστε..." Αν έχει "χίλια δίκια" τότε καλά κάνει και ξεμπροστιάζει τέτοιες συμπεριφορές! Μικροπρέπεια είναι να σκύβεις το κεφάλι όταν σε κοροϊδεύουν και όχι να αντιδράς. Κακία είναι να πληρώνεσαι και να μην κάνεις την δουλειά σου σωστά. Ρεβανσισμός; Ρεβανσισμός όταν σε ...κοροϊδεύουν; Δηλαδή και θύμα και φταίχτης ταυτόχρονα;
    Το άλλο πάλι;

    Επειδή συντηρεί και άλλους τότε θα ανεχόμαστε την ...κακοτεχνία ( αν υπάρχει... ); Τι σκεπτικό είναι αυτό τώρα; Άστον να κάνει ...ότι θέλει, να μην εξυπηρετεί τον πελάτη, επειδή έχει ...οικογένεια;
    Ο Γιάννης, το θύμα δηλαδή να γίνει ...καλύτερος άνθρωπος; Έλεος κύριε ΣΚΛΗΚΟ; Μήπως, λέω μήπως, εσείς κύριε ΣΚΛΗΚΟ είστε ο ...καπάτσος τεχνικός;
    Ούτε είμαι ο τεχνικός ούτε είμαι καπατσος , την πλευρά του τεχνικού την άκουσες ; Έχεις εικόνα το τι έγινε ; Αν έχει κάποιο πρόβλημα , πχ υγείας και δεν σηκώνει το τηλέφωνο ; αν θέλει να τα βρει ο Γιάννης με τον τεχνικό ας του κάνει καταγγελία ή και μήνυση ακόμα , όχι να γίνεται διαπόμπευση πίσω από Nickname χωρις πραγματικά στοιχεία σε φόρουμ και εγώ δεν ξέρω που ... Σου απάντησε και ο κύριος Κυριακίδης στο ποστ 2 ότι θα γινόταν χαμός με καταγγελίες από ανταγωνιστές , η ασυνειδησια σε όλο της το μεγαλείο . Όσο γιαυτο που είπε ο κατα δήλωση Γιάννης για triapdvisor , trivago κτλ , εκεί φιλαράκι το ξενοδοχείο συναινεί γραπτως να γίνεται κριτική για τις υπηρεσίες που παρέχονται ο τεχνικός όχι .
    Το θύμα ο Γιάννης ας μην παίρνει το φτυαρι... Υπάρχουν ένδικα μέσα να αμυνθεί .

    Στάλθηκε από το Redmi 4X μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

  2. #2
    Το avatar του χρήστη tipos
    Μέλος
    Όνομα
    Σακης
    Εγγραφή
    Feb 2016
    Περιοχή
    θεσσαλονικη
    Μηνύματα
    1.512

    Προεπιλογή

    Κατά τη γνώμη μου ο πιο σωστός τρόπος είναι η καταγγελία και όχι η δυσφήμιση μέσα από ένα forum. Εσύ από τη μεριά σου έχεις χίλια δίκια αλλά αν αυτός σε καταγγείλει τότε θα είσαι αυτό που λέμε και κερατάς και δαρμενος. Δυστυχώς ζούμε στην χώρα όπου ο κλέφτης μπαίνει στο σπίτι σου και εσύ πρέπει να κάνεις ότι κοιμάσαι. Αν σε καταγγείλει αυτός να είσαι σίγουρος ότι τα 60 θα τα πληρώσεις πολύ πιο ακριβά οπότε καλό είναι να ακολουθήσεις την νόμιμη οδό εφόσον θέλεις να τον τιμωρήσεις.

  3. #3

    Νέο Μέλος
    Όνομα
    Γιάννης
    Εγγραφή
    Nov 2018
    Περιοχή
    ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
    Μηνύματα
    22

    Προεπιλογή

    Παναγιώτη, κανένα φτυάρι, κανένας χαρακτηρισμός του τεχνικού, κανένα θάψιμο.
    Πρόκειται για αναφορά απλών γεγονότων. Δεν απαντάει (δεν απαντούσε δηλ. διότι έπαψα πλέον να καλώ) στις κλήσεις που προέρχονται από το δικό μου τηλέφωνο, ενώ απάντησε όταν τον κάλεσα από άλλο τηλέφωνο. Απλά αυτό. 'Άρα δεν είναι άρρωστος. Απλά κρύβεται. Κρύβεται και στην καρτούλα φίλε μου, που ενώ είναι επαγγελματίας και γυρνάει από σπίτι σε σπίτι, δεν αναφέρει ούτε καν το επώνυμό του. Απλά Ηλίας. Ποιός Ηλίας ? Ο Ηλίας του 16ου ? (). Και ποια ένδικα μέσα ρε Παναγιώτη μου? Πιστεύεις ειλικρινά ότι θα μπορούσα να βγάλω άκρη? Μήπως πήρα καμιά απόδειξη ? Όμως έχω κι εγώ οικογένεια Παναγιώτη. Και δεν μου περισσεύουν χρήματα για τον Ηλία και για οποιονδήποτε Ηλία. Και προ παντός δεν είμαι ηλίθιος και αφελής Παναγιώτη, να με κοροϊδέψει ο συγκεκριμένος τεχνικός. Μια καταγγελιούλα έφτανε, ξέρεις που. Αλλά όχι. Αύριο μάλιστα θα κατεβάσω και την ανάρτηση. Η πρόθεση μου ήταν η ενημέρωση του φόρουμ.
    Εξ αιτίας του πάντως, πήρα καινούριο ψυγείο. Νάναι καλά !!!

  4. Ένα μέλος ευχαρίστησε τον Giianni για αυτό το χρήσιμο μήνυμα:

    ΣΚΛΗΚΟΣ (21-11-18)

  5. #4

    Μέλος
    Όνομα
    .
    Εγγραφή
    Jan 2009
    Περιοχή
    .Νέος κόσμος
    Μηνύματα
    1.175

    Προεπιλογή

    Ο τεχνικός δεν απαντά, ποιος τεχνικός ένα όνομα και ένα κινητό και τίποτα άλλο, έχει κατάστημα; Αν δεν έχει και είναι όλα μαύρα δεν φταίει αυτός, αλλά εσύ που δεν προτίμησες έναν επαγγελματία.ολα αυτά προς γνώση και συμμόρφωση για την επόμενη φορά.

  6. Ένα μέλος ευχαρίστησε τον ΝΙΚΟΣΛΑΡΙΣΑ για αυτό το χρήσιμο μήνυμα:

    ΣΚΛΗΚΟΣ (21-11-18)

  7. #5

    Νέο Μέλος
    Όνομα
    Γιάννης
    Εγγραφή
    Nov 2018
    Περιοχή
    ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
    Μηνύματα
    22

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από ΝΙΚΟΣΛΑΡΙΣΑ Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ο τεχνικός δεν απαντά, ποιος τεχνικός ένα όνομα και ένα κινητό και τίποτα άλλο, έχει κατάστημα; Αν δεν έχει και είναι όλα μαύρα δεν φταίει αυτός, αλλά εσύ που δεν προτίμησες έναν επαγγελματία.ολα αυτά προς γνώση και συμμόρφωση για την επόμενη φορά.
    Συμφωνώ Νίκο. Τον τεχνικό πάντως μου τον έστειλε το κατάστημα που επισκέφτηκα. Εξωτερικός συνεργάτης.

  8. #6

    Μέλος
    Όνομα
    Πέτρος
    Εγγραφή
    Oct 2011
    Περιοχή
    Έβρος
    Μηνύματα
    5.610

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από Giianni Εμφάνιση μηνυμάτων
    Συμφωνώ Νίκο. Τον τεχνικό πάντως μου τον έστειλε το κατάστημα που επισκέφτηκα. Εξωτερικός συνεργάτης.
    Δηλαδή κάπου Νεάπολη μεριά ?
    http://www.cosmoelektric.gr/index.php/theseis-epafes

  9. #7

    Μέλος
    Όνομα
    Παναγιώτης
    Εγγραφή
    Jan 2005
    Περιοχή
    ΑΘΗΝΑ
    Μηνύματα
    993
    You only live twice.

  10. #8

    Νέο Μέλος
    Όνομα
    Γιάννης
    Εγγραφή
    Nov 2018
    Περιοχή
    ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
    Μηνύματα
    22

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από Κυριακίδης Εμφάνιση μηνυμάτων
    Δηλαδή κάπου Νεάπολη μεριά ?
    http://www.cosmoelektric.gr/index.php/theseis-epafes
    Το κατάστημα δεν φέρει καμία ευθύνη, αντιθέτως προσπάθησε να με φέρει σε επαφή μαζί του.

  11. #9

    Μέλος
    Όνομα
    Πέτρος
    Εγγραφή
    Oct 2011
    Περιοχή
    Έβρος
    Μηνύματα
    5.610

    Προεπιλογή

    Δεν είπα ότι φέρει ευθύνη το κατάστημα , άλλωστε λέει εξωτερικός συνεργάτης . Πρόκειται για πολύ καλούς τεχνικούς πιθανά εντός του καταστήματος και υποβοηθούνται μεταξύ τους .
    Ο δε συνεργάτης πιθανόν είναι κάποιος με γνώσεις ψυκτικού (ίσως και όχι αν είναι τεχνικός που αλλάζει φτερωτές ανεμιστήρα από την ανάποδη ) .

  12. #10
    Το avatar του χρήστη chipakos-original
    Μέλος
    Όνομα
    Δημητρης
    Εγγραφή
    Jun 2010
    Περιοχή
    Γαλατσι
    Μηνύματα
    1.168

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από Giianni Εμφάνιση μηνυμάτων
    Το κατάστημα δεν φέρει καμία ευθύνη, αντιθέτως προσπάθησε να με φέρει σε επαφή μαζί του.
    Τότε κατά τη γνώμη μου θα επισκευθείς το κατάστημα από κοντά και θα αναφέρεις τι ακριβώς έχει συμβεί με τον τεχνίτη που σου σύστησαν διότι την μισή ευθύνη την έχει το κατάστημα. Πρέπει λοιπόν το κατάστημα να το γνωρίζει και κάπως έτσι ο κυρ Ηλίας θα χάσει νέους πελάτες.
    Ατάκα 1η.......Οχι ...Οχι .....Απλά το άνοιξα μήπως έφυγε κανένα καλωδιάκι.
    Ατάκα 2η....... Οχι ... Οχι ....Απλά το άνοιξα μήπως είχε καεί κάποια ασφάλεια.

Παρόμοια Θέματα

  1. Πως μπορω να ξεκολλησω μια λαθος κολληση;
    από Γιαννο στο forum Ερωτήσεις & Συμβουλές
    Απαντήσεις: 8
    Τελευταίο Μήνυμα: 05-05-12, 09:19

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δημιουργία θεμάτων: Όχι
  • Υποβολή μηνυμάτων: Όχι
  • Σύναψη αρχείων: Όχι
  • Επεξεργασία μηνυμάτων: Όχι
  •  
  • BB code: σε λειτουργία
  • Smilies: σε λειτουργία
  • [IMG]: σε λειτουργία
  • [VIDEO] code is σε λειτουργία
  • HTML: εκτός λειτουργίας