Ωραιος..οποτε λυνω απο δεξια και κοιτω εαν ειναι αυτη η βλαβη περνει ανταλακτικο οring? ,φλατζα ?η χωριζει η αντλια απο το μοτερ ?η περνω καινουργιο κομπλε (αμαν)?
Ωραιος..οποτε λυνω απο δεξια και κοιτω εαν ειναι αυτη η βλαβη περνει ανταλακτικο οring? ,φλατζα ?η χωριζει η αντλια απο το μοτερ ?η περνω καινουργιο κομπλε (αμαν)?
Ανάλογα τα μοντέλα έχουν και τα διαθέσιμα κιτπερνει ανταλακτικο οring? ,φλατζα ?
https://www.ebay.co.uk/itm/Genuine-B...-/300946235092
Το μοτέρ είναι ενιαίο μαζί μοτέρ και σαλίγκαρο που περιέχει την φτερωτή και τον άξονα , αυτό βγαίνει όλο μαζί , και μετά διαχωρίζεις τον σαλίγκαρο με το μοτέρ για να μπορέσεις να αλλάξεις το κιτ με τις τσιμούχες . Ο σαλίγκαρος μπορεί να βγει με μισή περιστροφή (αν δεν έχει βίδες ) και αφού απασφαλίσεις κάποιο δόντι που το σφραγίζει . (που σφραγίζει από την απαραίτητη μισή περιστροφή).η χωριζει η αντλια απο το μοτερ ?
Πρώτα βλέπεις αν φταίει η τσιμούχα
κατόπιν ή ρωτάς για το μοντέλο σου αν υπάρχει κιτ ή το βγάζεις πρώτα το μοτέρ για να δεις αν μπορείς να φτάσεις μέχρι την τσιμούχα και δεις ότι μπορείς να ακολουθήσεις την αντίστροφη συναρμολόγηση προτού πάρεις το κιτ . Πάντως δύσκολα .
Πετρο σε ευχαριστω καθως τον Παναγιωτη κ Βασιλη πιο πανω, ενα τελευταιο εαν χρειαστει να φτασω ως εκει , στην τσιμουχα ,η φτερωτη ειναιι σφηνωτη βγανει με το χερι η με εξολκεα η εχει κατι περιεργο, βιδωτη ,σφηνα κτλ?
Λοιπον εφτασα στο μοτερ της κεντρικης αντλιας, ειχε σημαδια απο ξεραμενες βρωμιες και αλατα μεταξυ μοτερ και σαλιγγαρου αντλιας στο κατω μερος.
Μεσα στην φτερωτη ειχε πλαστικα, χαρτια, γυαλια, μονο γατες δεν ειχαν γεννησει μεσα, το σαλιγγαρι χωριζει ευκολα εαν βρεις την ασφαλεια που το ασφαλιζει και την πατησεις στρεφοντας το σαλιγγαρι οπως περιεγραψε ο Πετρος η δε φτερωτη βγαινει σταθεροποιοτας τον ροτορα του μοτερ απο την πισω μερια με ενα κατσαβιδι και στρεφοντας την φτερωτη του μοτερ ξεβιδωνοντας την και τσουπ φτανεις στην τσιμουχα σαλιγγαρου και πισω απο το πισω ασπρο κελυφος εχει και αλλη μια φλατζα η τσιμουχα στον αξονα αυτα για καποιον που θα παθει αναλογη ζημια να ξερει.
το πιο δυσκολο ειναι οι συνδεσμολογιες απο τα καλωδια που "ελευθερωνεις" να τα θυμασε στο δεσιμο εγω εβγαλα φωτο σε καθε ενα και σημειωσα με μαρκαδορο και το προτεινω σε οποιον το προσπαθησει.
παω αυριο για τις τσιμουχες πιστευω να υπαρχουν μην πληρωσω κανα μοτερ κομπλε γιατι θα λιποθιμισω μες το μαγαζi..
...ι
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη manos16 : 07-01-18 στις 23:37
Αν παρουσιαστείς με κοστούμι / παπιγιόν και πούρα / και καμιά mercedes , μάλλον θα σου προτείνουν κομπλέ . Γιαυτό να φοράς όταν θα πας κανένα τζιν με τρύπες και καμιά γκλίτσα στο σβέρκο / πατίνι για μεταφορικό μέσο και παίζε το λίγο ψυχοπαθής . Αυτές οι εταιρίες δεν έχουν καμία διαφορά με τις εφορίες .παω αυριο για τις τσιμουχες πιστευω να υπαρχουν μην πληρωσω κανα μοτερ κομπλε γιατι θα λιποθιμισω μες το μαγαζi..
...ι
Μην πας αύριο, κάτσε μερικές μέρες άπλυτος και πήγαινε μετά.
Κι όλα θα πάν' καλά...![]()
You only live twice.
καλα μην πατε μακρια κοιταξα online δυο τσιμουχες της αντλιας και ενα ο ring εxoυν 65Ε, για το αμαξι μου ολες οι φλατζες γενικης επισκευης εχουν πιο φτηνα ,το εχουν παραξεφτηλισει οι εταιριες .Το κολπακι να σε στελνουν στο MEDIAMARKΤ-ΚΟΤΣΟΒ για καινουργιο.