Οπωσδήποτε δεν είναι κάτι πολύ εύκολο , αλλά αν πετύχει κάτι τέτοιο θα σωθούν πολλοί τέτοιοι χρονοδιακόπτες και θα δουλέψουν άλλα τόσα χρόνια συμπεριλαμβανομένου και επαφές "βαριές " που καίγονται όπως τροφοδοσία αντίστασης θέρμανσης κτλ .
Επειδή βλέπω πολλές "φοβίες " περί "μεσάζοντα " πυκνωτή . Δεν βλέπω τον λόγο που θα κάνει ζημιά ο πυκνωτής μέσα από τις ολοκαίνουριες επαφές του ρελέ !!! Λογικά προηγείται η τροφοδοσία της φάσης που έχει περάσει (είτε από επαφή χρονοδιακόπτη / είτε από επαφές ρελέ ) και ο πυκνωτής ακολουθεί μετά από αυτές τις επαφές και προς μοτέρ .
Έλα τώρα , αυτή η επαφή του χρονοδιακόπτη εννοείται θα αντέχει περισσότερα αμπέρ από τα 3-4 αμπέρ που γίνεται αναφορά για το στύψιμο του μοτέρ ...... το πηνίο του ρελέ πόσα αμπέρ τραβάει ? (τίποτα ) .... το ζόρι θα το τραβήξουν οι επαφές οπλισμού του ρελέ (βάλε 15 Α ρελέ και είμαστε οκ ) .Nα μπει ρελε,ναι δεν λεω! αλλα πως θα περνει εντολη το πηνιο του ρελε απο τις ηδη ταλεπωρημενες επαφες του χρονοδιακοπτη?
Κανονικά θα χρειαζόταν να προσεχτεί από που θα τροφοδοτήσουμε για ουδέτερο το πηνίο του ρελέ (και όχι από όπου νάναι ).
Νομίζω ότι η ίδια επαφή (που υποθέτουμε κάηκε ) δεν είναι για ιδία χρήση και των αργών στροφών , αλλά αποκλειστικά για τις γρήγορες (για τις αργές πιστεύω από άλλη επαφή και ξέχωρη γίνεται ). Οι αργές στροφές επικεντρώνονται στον κύλινδρο του χρονοδιακόπτη που κινείται συνεχώς και εκεί έχει τις επαφές για αργές / δεξιά / αριστερά στροφές , .... για το στύψιμο αυτό έρχεται από τους υπόλοιπους κυλίνδρους που κινούνται κατά βήματα (με γέφυρες ) από άλλο σημείο και άλλες επαφές .δεν είναι κακή ιδέα να μπει ένα ρελέ , το θέμα είναι πως επειδή έχει ένα πυκνωτή και τον πηγαίνει πότε στις λίγες και πότε στις πολλές στροφές είναι λίγο πιο πολύπλοκο .