Πιθανό να έχουν δίκιοΝαι πέρασαν και μου είπαν ότι η αλλαγή μοτέρ κοστίζει
σε συνδυασμό με το παρακάτω
Το εκλαμβάνω ως πιο θορυβώδες από πριν. Που μπορεί να σημαίνει πρόβλημα στον συμπιεστή. (εκτός αν εννοείς από πλευράς σου με σχετικές γνώσεις δεν πρόκειται για έλλειψη υγρών).τώρα με το ζόρι να πιάσει 20 βαθμούς συν του ότι το μοτέρ δεν είναι 100% αθόρυβο,
Τα είδα εικονικά σε φωτογραφίες αλλά δεν έχω ιδέα πως είναι φτιαγμένα ως προς εξαρτήματαέχω ένα smeg (από τα χρωματιστά)
Μηχανικό θερμοστάτη ? / πλακέτες? τι ?ενώ δουλεύει η συντήρηση ασταμάτητα που σημαίνει οτι δεν έχει να κάνει με θερμοστάτη,
Το έβγαλα από την πρίζα για 24 ώρες.
Είχα την εντύπωση ότι αυτά είναι στατικά ψυγεία + ότι αναφέρεις 2 ανεξάρτητα μοτέρ (κατάψυξης / συντήρησης ) και δεν καταλαβαίνω τον λόγο της 24 ωρης απόψυξης που δεν έχει νόημα.
Αρχικά υπέθεσα διαρροή στο ψυκτικό κύκλωμα λόγω και
Όμως αυτό μπερδεύει τα πράγματα για τον παραπάνω θόρυβο στον συμπιεστή (π.χ. από πρόβλημα στο ψυκτικό κύκλωμα ? ή κατευθείαν από πρόβλημα στον συμπιεστή)εδώ και λίγες ημέρες πιάνει πάγο στην πλάτη της συντήρησης και δεν μπορεί να κατεβάσει θερμοκρασία κάτω από 15-16