εδώ στο #4 γράφει άλλα
απλά δεν διευκρινίζει αν ζεσταίνει το νερό
εδώ στο #4 γράφει άλλα
απλά δεν διευκρινίζει αν ζεσταίνει το νερό
Στο δρόμο προς την κορυφή μην ποδοπατάς τους ανθρώπους που θα βρεθούν μπροστά σου. Πάρε τους μαζί σου!
Αυτό τι σημαίνει? ... ότι το μοτέρ γυρνάει στις αργές στροφές (δεξιά/αριστερά ) αλλά όχι στο στίψιμο?και εκτελεσε ολες τις λειτουργιες πλην του στιψιματος.
Λοιπον επειδη εχω την αισθηση οτι εχουμε μπερδευθει ολοι, ξεκαθαριζω λιγο τα πραγματα. Το πλυντηριο αυτη τη στιγμη οταν το θετω σε λειτουργια, κανει εισαγωγη νερου στον καδο,το μοτερ δεν περστρεφεται καθολου,(παρα το γεγονος οτι ακουγεται ο χαρακτιριστικος ηχος που δειχνει οτι διδεται εντολη για περιστροφη(πλυσιμο) του καδου),η λειτουργια συνεχιζεται και ζεσταινεται και το νερο χωρις να εκτελειται οτιδηποτε αλλο μεχρι που το προγραμα φθανει στην αντληση.Τοτε λετουργει κανονικα η αντλια και αδειαζει το νερο απο τον καδο.Στη συνεχεια δεν λειτουργει το στιψιμο και τελικα το προγραμμα ολοκληρωνεται ,χωρις να γινει οτιδηποτε αλλο.Εχω κανει οπτικο ελεγχο και δεν διαπιστωσα κατι. Πυκνωτης εκκινησεως του μοτερ δεν υπαρχει.Το μοτερ λυθηκε καθαριστηκε,ξαναδεθηκε και δεν εχει προβλημα.(ΕΛΕΓΘΗΚΕ ΜΕ ΤΑΣΗ ΟΠΩΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΡΕΙ).Μενει να ελεγξω το συστημα σταθμης του νερου στον καδο αλλα θα μου παρει λιγο χρονο γιατι δεν το ξερω και θα το κανω ψαχνοντας.Αυτα προς το παρον και πιστευω οτι συντομα θα βρω το προβλημα και θα ενημερωσω λεπτομερως.ευχαριστω πολυ......
Αν έχει ανεξάρτητο θερμοστάτη για την θέρμανση του νερού , γύρνα το στο 0 βαθμούς και πες μας τι "ψάρια " πιάνει.
Αν και με το παραπάνω δεν γίνει τίποτα βάλτο στο στίψιμο κατευθείαν και τράβα το σωληνάκι του πιεσσοστάτη "εκτός " (βγάλε το σωληνάκι του πιεσσοστάτη προσωρινά και για λίγο αλλά άσε το ψηλά για να μην τρέξουν νερά)
Δεν καταλαβαίνω γιατί επιμένετε να έχει πρόβλημα ο πιεσοστάτης αφού παίρνει και βγάζει τα νερά κανονικά.
Το να βγει η πλακέτα ελέγχου του μοτέρ και να γυριστεί ανάποδα για να δει κανείς τις κολλήσεις είναι μισού λεπτού υπόθεση.
Τελος διαδικασιας...Ελεχθηκε οπτικα η πλακετα χωρις να διαπιστωθει οτιδηποτε και στη συνεχεια βγηκε ο πιεσοστατης ελεγχηκε ,
καθαριστηκε (Ειχε κομματια απο αλατα) και τοποθετηθηκε ξανα στη θεση του.Τεθηκε το πλυντηριο σε λειτουργια και δουλεψε κανονικα.Εγινε δοκιμη και σε αλλα προγραμματα με τα ιδια αποτελεσματα.Η βλαβη προηλθε απο τον πιεσοστατη που ειχε πιασει αλατα. Θελω στο σημειο αυτο να ευχαριστησω απο βαθους καρδιας τους Φιλιππο(filman),Κωστα (Diony),Αβρααμ (Duvdev) και ΚΥΡΙΩΣ τον Πετρο (Κυριακιδης), που με τις γνωσεις και τις οδηγιες τους με βοηθησαν αφανταστα. Ευχομαι καλα χριστουγεννα και ο νεος χρονος να φερει σε ολους σας χαρα και ευτυχια. Φιλικα , Γιωργος
Εύχομαι να μη σου ξαναπαρουσιάσει τίποτε , παρόλα αυτά κάτι δεν μου δένει εδώ πέρα, μπορεί μεν αν δεν κάνει επαναφορά ο πιεσοστάτης από βούλωμα (επαφή 11-12) να μη στύβει ,αλλά στη διάρκεια της θέρμανσης εφόσον ζέστανε επαφή (11-14) , έπρεπε να γυρίζει στις λίγες στροφές ο κινητήρας , πριν το λύσεις εννοώ.
Και επίσης η επαφή 11-12 δίνει την εντολή για γέμισμα νερό της κυρίως πλύσης (χαμηλή στάθμη) τέλος πάντων αφού δουλεύει τέλος καλό όλα καλά
Χρόνια πολλά και καλές γιορτές
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη diony : 25-12-14 στις 12:08
Στο δρόμο προς την κορυφή μην ποδοπατάς τους ανθρώπους που θα βρεθούν μπροστά σου. Πάρε τους μαζί σου!
Και σε εμενα φαινεται λιγο περιεργο (αν και δεν ειμαι σχετικος με το επαγγαλμα) αλλα δεν εχω αλλη εξηγηση.Παντως τωρα δουλευει σαν καινουργιο και παρα την ηλικια του πλενει τελεια. Ευχομαι και παλι καλες γιορτες.
Ιδιο πλυντήριο το μοτέρ δουλεύει στην πρόπλυση,κυρίως πλύση στις χαμηλές στροφές γλήγορα (δεξιά-αριστερά, παύση, ξανά δεξιά-αριστερά) κανονικά δηλαδή αλλά σε γλήγορες στροφές ...! Μήπως κάηκε η περιέληξη, μήπως το ρελέ ή κάτι στην πλακέτα (ελέγχηκε έναι καλή). Παρατήρησα μονο απο την φωτογ. ότι στο πλυντήριο που βλέπω εγώ η φύσα η μπλέ στην πλακέτα είναι στα αριστερά.!
Ευχαριστώ
Πάρις