Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 27
  1. #1

    Μέλος
    Όνομα
    γιωργος
    Εγγραφή
    Jan 2010
    Περιοχή
    κατερινη
    Μηνύματα
    76

    Προεπιλογή ΣΥΝΔΕΣΗ ΜΟΤΕΡ

    Καλημερα στην παρεα μηπως καποιος φιλος γνωριζει πως μπορω να συνδεσω το μοτερ ? καθε βιηθεια δεκτη2017-03-12 13.25.51.jpg2017-03-12 13.24.45.jpg2017-03-12 13.25.26.jpg2017-03-12 13.25.37.jpg

  2. #2

    Μέλος
    Όνομα
    Βασίλης
    Εγγραφή
    Sep 2011
    Περιοχή
    Κερατσίνι
    Μηνύματα
    919

    Προεπιλογή

    Ειναι τριφασικο συνδεσης τριγωνο.Το ταμπελακι δεν φαινεται τι γραφει.Εκει που ειναι τα μπλε κως συνδεεις τις τρεις φασεις.Γειωση στο σασι.Το καφε δεν το βλεπω που παει ,πιθανων θερμικο τυλιγματων ειναι.

  3. #3

    Μέλος
    Όνομα
    γιωργος
    Εγγραφή
    Jan 2010
    Περιοχή
    κατερινη
    Μηνύματα
    76

    Προεπιλογή

    Μπορει να συνδεθει μονοφασικα και αν ναι πως θα το κανω δεν εχω τριφασικο δικτυο. Ευχαριστω

  4. #4
    Το avatar του χρήστη FILMAN
    Μέλος
    Όνομα
    Φίλιππος
    Εγγραφή
    Dec 2009
    Περιοχή
    Δάφνη, Αθήνα
    Μηνύματα
    1.950

    Προεπιλογή

    Κανονικά θέλει τριφασικό βέβαια, για να το δουλέψεις με μονοφασικό 230V θα το γυρίσεις σε Δ από Υ που είναι τώρα, και στα 2 από τα 3 άκρα που θα σχηματιστούν θα συνδέσεις ένα πυκνωτή λειτουργίας κινητήρος 8μF 450V. Θα δώσεις τροφοδοσία 230V στο τρίτο άκρο του μοτέρ (που δεν πάει στον πυκνωτή) και σε ένα από τα δυο άκρα του που πάνε στον πυκνωτή (αν συνδέσεις το ένα το μοτέρ θα γυρνάει προς μια κατεύθυνση ενώ αν συνδέσεις το άλλο θα γυρνάει αντίθετα)

    Τα άλλα δυο καλώδια που βγαίνουν μέσα από το σώμα του μοτέρ μάλλον είναι θερμικό (όπως είπε και ο Βασίλης) οπότε αυτό θα το παρεμβάλλεις σε σειρά με τη φάση.

  5. #5
    Το avatar του χρήστη FILMAN
    Μέλος
    Όνομα
    Φίλιππος
    Εγγραφή
    Dec 2009
    Περιοχή
    Δάφνη, Αθήνα
    Μηνύματα
    1.950

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από vasilimertzani Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ειναι τριφασικο συνδεσης τριγωνο.Το ταμπελακι δεν φαινεται τι γραφει.Εκει που ειναι τα μπλε κως συνδεεις τις τρεις φασεις.Γειωση στο σασι.Το καφε δεν το βλεπω που παει ,πιθανων θερμικο τυλιγματων ειναι.
    Μια μικρή διόρθωση, είναι σε Υ.

  6. Ένα μέλος ευχαρίστησε τον FILMAN για αυτό το χρήσιμο μήνυμα:

    vasilimertzani (16-03-17)

  7. #6

    Μέλος
    Όνομα
    γιωργος
    Εγγραφή
    Jan 2010
    Περιοχή
    κατερινη
    Μηνύματα
    76

    Προεπιλογή

    αν μπορεις να γινεις λιγο πιο σαφης δεν ειμαι ηλεκτρολογος γιαυτο αν μπορεςιτε να μου πειτε πως να το κανω ?

  8. #7

    Μέλος
    Όνομα
    Βασίλης
    Εγγραφή
    Sep 2011
    Περιοχή
    Κερατσίνι
    Μηνύματα
    919

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από FILMAN Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μια μικρή διόρθωση, είναι σε Υ.
    ΑΠΟΛΥΤΟ ΔΙΚΙΟ ΕΧΕΙΣ.

  9. #8
    Το avatar του χρήστη FILMAN
    Μέλος
    Όνομα
    Φίλιππος
    Εγγραφή
    Dec 2009
    Περιοχή
    Δάφνη, Αθήνα
    Μηνύματα
    1.950

    Προεπιλογή

    Θα λύσεις και τα 6 παξιμάδια που έχει στο κιβώτιο των συνδέσεων και θα βγάλεις όλα τα καλώδια καθώς και τα λαμάκια που γεφυρώνουν κατακόρυφα τις 3 αριστερότερες βίδες (έτσι όπως φαίνονται στη φωτο). Τα λαμάκια λογικά πρέπει να είναι 3 και όχι 2 (στη μια θέση πιθανότατα θα έχει 2 λαμάκια το ένα πάνω στο άλλο) - με αυτά τα 3 λαμάκια λοιπόν θα γεφυρώσεις τις βίδες κατά την οριζόντια έννοια, ήτοι τις 2 επάνω βίδες μεταξύ τους, τις 2 μεσαίες πάλι μεταξύ τους και τις 2 κάτω πάλι μεταξύ τους. Έτσι τώρα έχουν σχηματιστεί 3 άκρα. Θα πάρεις λοιπόν ένα πυκνωτή λειτουργίας κινητήρος 8μF 450V~ και θα τον συνδέσεις σε 2 από τα 3 αυτά άκρα (όποια θέλεις). Θα περάσεις από τον στυπιοθλίπτη ένα καινούριο καλώδιο 3 αγωγών (οι οποίοι πιθανότατα θα έχουν χρώματα καφέ, μπλε και κιτρινοπράσινο) και θα συνδέσεις το κιτρινοπράσινο στο σώμα του μοτέρ στην αντίστοιχη βίδα, το μπλε στο τρίτο άκρο του μοτέρ στο οποίο ΔΕΝ είναι συνδεδεμένος ο πυκνωτής, και το καφέ με το ένα από τα δύο καλώδια που βγαίνουν από το μοτέρ και καταλήγουν στους κόκκινους ακροδέκτες. Το δεύτερο από αυτά τα καλώδια θα το συνδέσεις σε ένα από τα δύο άκρα του μοτέρ στα οποία έχεις συνδέσει και τον πυκνωτή, ανάλογα σε ποιο από τα δύο θα το βάλεις, το μοτέρ θα γυρνάει ή έτσι ή αλλιώς.

  10. #9

    Μέλος
    Όνομα
    γιωργος
    Εγγραφή
    Jan 2010
    Περιοχή
    κατερινη
    Μηνύματα
    76

    Προεπιλογή

    νομιζω οτι ενα ευχαριστω μονο δεν φτανει
    σας ειναι υποχτεος για ολες τος απαντησεις σας.
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩΩΩΩ

  11. #10

    Μέλος
    Όνομα
    γιωργος
    Εγγραφή
    Jan 2010
    Περιοχή
    κατερινη
    Μηνύματα
    76

    Προεπιλογή

    Καλημερα σε ολη την παρεα παρακαλω την βοηθεια σας
    συνδεσα το μοτερ οπως μου ειλατε αλλα γυρναει πολυ αργα
    υπαρχει καποιος τροπος να το διορθωσω?
    στη φωτο το ταμπελακι του μοτερ PICT5843.jpg

Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίαΤελευταία

Παρόμοια Θέματα

  1. συνδεση μοτερ!!
    από kalamaria στο forum Ηλεκτρολογικά
    Απαντήσεις: 15
    Τελευταίο Μήνυμα: 27-03-17, 21:17
  2. [Σταθερό Τηλέφωνο] ΣΥΝΔΕΣΗ ROUTER
    από meletiros στο forum Τηλέφωνα & GPS
    Απαντήσεις: 13
    Τελευταίο Μήνυμα: 29-02-16, 19:28
  3. Συνδεση μοτερ μπαρας
    από passer07 στο forum Ηλεκτρολογικά
    Απαντήσεις: 14
    Τελευταίο Μήνυμα: 17-11-15, 20:02
  4. [Κλιματιστικό] συνδεση μοτερ εσωτερικου ανεμηστηρα
    από makisp στο forum Κλιματιστικό
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο Μήνυμα: 03-12-12, 17:25
  5. Μοτερ πλυντηριου συνδεση
    από ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΗΣ στο forum Πλυντήριο
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο Μήνυμα: 16-03-12, 12:48

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δημιουργία θεμάτων: Όχι
  • Υποβολή μηνυμάτων: Όχι
  • Σύναψη αρχείων: Όχι
  • Επεξεργασία μηνυμάτων: Όχι
  •  
  • BB code: σε λειτουργία
  • Smilies: σε λειτουργία
  • [IMG]: σε λειτουργία
  • [VIDEO] code is σε λειτουργία
  • HTML: εκτός λειτουργίας