Εφόσον είσαι στην ανάκληση, πάρε τηλέφωνο στην αντιπροσωπεία και ρώτησε αν ισχύει ακόμα και τι μπορείς να κάνεις.
Το κακό είναι ότι το σύμπτωμα σου δεν ταιριάζει με τα τυπικά προβλήματα τα οποία προκάλεσαν την ανάκληση και ίσως να έχεις "επιπλοκές" ως προς το ποιος χρεώνεται τη βλάβη (ακόμα και αν η βλάβη σου προήλθε από το κατασκευαστικό πρόβλημα των siemens-bosch...).
Μια επικοινωνία με την αντιπροσωπία όμως θα σε κατατοπίσει (ελπίζω).
Φυσικά οποιοσδήποτε σοβαρός τεχνικός μπορεί να επισκευάσει και το πρόβλημα της ανάκλησης και πολύ πιθανό το πρόβλημα που έχεις τώρα με μικρό κόστος.
Ανεξάρτητα με τις παραπάνω δυο επιλογές, αν είχαμε φωτογραφίες καλής ανάλυσης από την πλακέτα σου, θα μπορούσαμε να σου πούμε περισσότερα για τα προβλήματα που αντιμετωπίζεις. Αν όμως πρόκειται να ακολουθήσεις την επιλογή της αντιπροσωπίας,καλύτερα να μην το πειράξεις και χάσεις την εγγύηση.