Κανονικά δεν έπρεπε να βάλει μοτέρ 2 βαθμίδες ανώτερο (από όσα λέχθηκαν είχε 1/5 μοτέρ και ενώ υπάρχει και το 1/4 έβαλαν 1/3?) άντε το 1/4 υποφέρεται αλλά δεν μπορώ να καταλάβω με ποια λογική αυτός ο τεχνικός πάει και βάζει ακριβότερο μοτέρ και μεγαλύτερο κατά 2 βαθμίδες ?
Τα μοτέρ αυτά είναι προτιμότερο να "ξεσκίζονται" και να παλεύουν να σου κατεβάσουν την ψύξη παρά να σου την φέρνουν την ψύξη άμεσα .
Ο κατασκευαστής δεν θα είχε κανένα απολύτως πρόβλημα να βάλει και αυτός 1/3 μοτέρ για να το κάνει "Ferrari" και να πιάνει ψύξη με το καλημέρα , και δεν θα του κόστιζε καθόλου .
Ο κατασκευαστής επιλέγει το μοτέρ με βάση τα λίτρα ψυγείου / τις ώρες που είναι απαραίτητο να δουλεύει για να υπάρχει ομαλότητα ψύξης στους χώρους / και από εκεί καθορίζει το μήκος στοιχείων / τριχοειδούς σωλήνα και άλλες παραμέτρους ομαλότητας λειτουργίας (όπως π.χ. να μην πιάνει πάγους στην επιστροφή / να μην επηρεάζεται το αισθητήριο του θερμοστάτη από την ισχυρότερη ψύξη στο σημείο τοποθέτησης του αισθητήρα θερμοστάτη κτλ ).
Πάνε τα 370 ευρώπουλα
Η ζημιά που του έκαναν , ξεπερνάει τα όρια της κτηνωδίας , το παλιό μοτέρ έστω και σκουριασμένο εξωτερικά ήταν μια χαρά από την δήλωση ότι ...."πάγωνε τα σταφύλια " . Οπότε έπρεπε να ασχοληθεί μόνο με τον θερμοστάτη και να μην πειράξει το μοτέρ .