Αν παίξεις δηλαδή με το θερμοστάτη, λίγο πάνω κάτω, δεν ξεκινά το μοτέρ;
Αν παίξεις δηλαδή με το θερμοστάτη, λίγο πάνω κάτω, δεν ξεκινά το μοτέρ;
Οχι φιλε μου,τιποτα,το μονο που ακουγεται ειναι το γραναζακι του χρονοδιακοπτη,το φωτακι μεσα αναβει.
Χτες βραδυ το ψυγειο δουλευε,ο θερμοστατης ηταν στο 3 και επειδη η συντηρηση ηταν χαμηλη τον πηγα στο 2,5.Οταν ομως σταματησε [για το γνωστο 20 λεπτο] εκτοτε δεν ξεκινησε ποτε ως τωρα που σας γραφω.
ο τεχνικος τι λεει? αλλον ρωτησες? αν και λιγο δυσκολο να σου πει καποιος απο μακρυα.
Ο τεχνικος [αλλος απο την ιδια εταιρια ομως] λεει πως δεν επρεπε να πιανει παγο & πως μαλλον ειναι λαθος ο προηγουμενος θερμοστατης [λαθος κωδικος] τουτεστιν παλι νεα επισκεψη.Για 3η φορα αναγκαζομαι να πεταξω πραγματα γιατι δεν σωζονται ολα με το ψυγειο του αυτοκινητου και τις παγοκυστες.
Δημήτρη έμπλεξες...
Κατ αρχάς όταν καλούμε έναν τεχνικό κάνουμε ο,τι μας προτείνει. Ζητάμε να μας εξηγήσει τι απαιτείται και τι είναι προαιρετικό. Ότι απαιτείται σημαίνει ότι χωρίς αυτά δεν θα δουλέψει άψογα, ότι είναι προαιρετικό πχ φιλτρο οσμών, σημαίνει πως και χωρίς αυτά η συσκευή θα λειτουργεί άψογα. Έτσι καταφέραμε να επωμισθεί την ευθύνη της επισκευής ο τεχνικός.
Βέβαια υπάρχουν και κάποιες βλάβες που δεν μπορούν να βρεθούν με την μία, εκεί πρέπει ο τεχνικός να πας πει πχ: αρχικά αλλάζουμε θερμοστάτη με συνολικό κόστος χ ευρώ, αλλά υπάρχει σοβαρή πιθανότητα να θελει και πχ μοτέρ που αν χρειαστεί υπάρχει μία επιβάρυνση επιπλέον άλλα ψ ευρώ.
Και αν κάνεις ο,τι έχετε συμφωνήσει και δεν φτιαχτεί, ό,τι επιπλέον προκύψει τα πληρώνει εκείνος, ας έκανε σωστή διάγνωση και επισκευή, δεν φταίει ο πελάτης.
Στην περίπτωση σου όμως αν δεν έγιναν αυτά τότε έμπλεξες χοντρά.....
Γιατί αν φωνάξεις έναν άλλο τεχνικό, και δεν έχει κάνει ο προηγούμενος κάποια οφθαλμοφανή λαθάρα, τότε δεν είναι καθόλου παράξενο να ξεκινήσει από το μηδέν.
δηλαδή να σου βάλει νέο θερμοστάτη, αλλαγή υγρών ίσως και μοτέρ.
Οπότε θα σου πάει χρυσό....
Ευχαριστω πολυ παιδια για το ενφιαφερον !
Την ολη υποθεση την εχει αναλαβει εξ'αρχης μια εταιρια απο την οποια εχω δει ως τωρα 3 τεχνικους,εχω πληρωσει ως τωρα θερμοστατη+χρονοδιακοπτη+μοτερ με αλλαγη υγρων κλπ.
Τον 2ο θερμοστατη & 2ο χρονοδιακοπτη δεν τον εχω πληρωσει,τον πηραν πισω και δεν ζητησαν μια.
Σημερα ηρθε ενας απο τους 3 & εριξε φταιξιμο σε αυτον που του προμηθευσε "απο την αποθηκη" τον 2ο θερμοστατη γιατι ηταν λεει λαθος ο κωδικος αρα δεν εκανε για αυτο το ψυγειο.
Επισης μου ειπε πως αυτο που ανεφερε ο προηγουμενος [πως το παγωμα του σωληνα ειναι ας πουμε φυσιολογικο] δεν ισχυει.
Μου εβαλε δωρεαν αλλον θερμοστατη & το μοτερ δουλευει ως τωρα κανονικα ομως κατσε να περασουν 2 μερες να δω μηπως γινει τιποτα αλλο.
Το παλιο μοτερ μου το εδωσαν,οντως τωρα τελευταια ακουγοταν σαν ψοφιο [16 χρονια ειχε στην πλατη του] οπως και τον 1ο θερμοστατη για δειγμα στο μελλον.
Αυτα που θελω να σας ρωτησω ειναι το εξης:
- Ο σωληνας απο το μοτερ στην καταψυξη ειναι φυσιολογικο να εχει απο εξω λιγο παγο;
- Τα τοιχωματα [εξωτερικα δηλαδη] του ψυγειου μονο στην καταψυξη ειναι ζεστα,ετσι πρεπει να ειναι; [επειδη το ψυγειο ηταν σαν εντοιχισμενο δεν το ειχα καταλαβει ποτε μου]
- Ο κυκλος 6 ωρες ψυξη και 20' αποψυξη ειναι πανω-κατω ενδεδειγμενος για ολο το 24ωρο;
Στο πρωτο ερωτημα-οχι δεν πρεπει να πιανει παγο,ο λογος που πιανει ειναι γιατι πρωτον εβαλε μεγαλο μοτερ,το δικο σου φοραει 1/4 του ιππου και δευτερον μπορει να εβαλε πολλα υγρα.
Στο δευτερο ερωτημα-Ναι πρεπει να ειναι ζεστο γυρω απο την καταψυξη
Στο τριτο ερωτημα-Οι χρονοι ειναι σωστοι.
Ελπιζω αυτη τη φορα να μπηκε ο σωστος θερμοστατης γιατι μαλλον ολη την ταλαιπωρια την τραβηξες απο γκαφα στην επιλογη θερμοστατη.
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη tipos : 29-10-16 στις 19:46
Φιλτατε τωρα το ξανακοιταξα πισω και ναι πιανει παγο αλλα πολυ λιγοτερο απο πρωτα.
Ειναι κακο εαν εβαλε παραπανω υγρα; Απο την βαλβιδα που εξεχει απο ενα σωληνακι του μοτερ μπορει να βγει τυχον περισσευμα;
Δεν μπορω να βρω τι μοτερ ειχε πρωτα,το ταμπελακι εχει διαλυθει,αυτο που μου εβαλε ειναι το:
http://www.cantas.com/urun/embraco-egas-90-hlr/
Θα εχω παραπανω καταναλωση στο ρευμασε σχεση με πρωτα;
To καρτελακι του μοτερ διαλυθηκε η του ψυγειου? Αν του ψυγειου ειναι καλο ανεβασε μια φοτο να δουμε στοιχεια.
Οσο αφορα τα υγρα μπορουν να αφαιρεθουν λιγα.Κανονικα τα υγρα μπαινουν με ζυγαρια συμφωνα με τα στοιχεια που δινει ο κατασκευαστης,ετσι τα εβαλε η με μετρηση πιεσεων?
Για το μοτερ που εβαλε οσο αφορα την καταναλωση δεν εχει και μεγαλη διαφορα απλα ο κατασκευαστης δεν ειναι χαζος να βαζει οτι μοτερ βρει μπροστα του,ολα γινονται βαση μελετης.