ΣΩΣΤΗ Ελένη. Οσο πιο αναλυτικά μπορείς, κατάγραψε τι ζητάει ο πελάτης, τι πληρώνει και ποιες υπηρεσίες του προσφέρεις εσύ. Μεγάλη προσοχή στο θέμα της υποστήριξης. Μην υποσχεθείς καμία δωρεάν τεχνική υποστήριξη, γιατί θα σε τρέχει κάθε μέρα...
Τεχνικά τώρα, θα έλεγα να ΜΗΝ κάνεις load balance τις γραμμές, γιατί υπάρχουν θέματα. ΑΝ μπορεί να αναβαθμίσει καμία γραμμή σε VDSL 30 ή 50 Mbps είναι το καλύτερο. Αν δεν υπάρχει VDSL στην περιοχή, δώσε την μία aDSL γραμμή στον κήπο και την άλλη aDSL δώσε την στον κισσέ / σαλόνι αν υπάρχει. Η τρίτη λύση είναι να βάλεις ένα VIGOR που χρειάζεται την μικρότερη ρύθμιση για να παντρέψεις τις δύο γραμμές.
Να είσαι ΣΙΓΟΥΡΗ ότι μετά από την πρώτη σαιζόν λειτουργίας θα έρθει και θα σου ζητάει παπάδες. Δυστυχώς (ή ευτυχώς) το Internet είναι βασικό κομμάτι της ζωής μας και ειδικά οι ξένοι δεν μπορούν ούτε λεπτό χωρίς Internet. καλύτερα να μην τους δίνει πρωινό, παρά Internet. Και προσωπικά, ΠΟΤΕ δεν κλείνω δωμάτιο για διακοπές σε ξενοδοχείο που δεν έχει σοβαρό Internet.
.