Καλησπερα σε ολουςΠαραθετω φωτογραφια των στοιχειων (εβγαλα το καλυμα) του κλιξον απο πλυντηριο ρουχων ΑΡΙΣΤΟΝ MARGERITA TL 680 T χρονολογιας του 1990.Εχει 4 επαφες.Ιδιο παχος 3 καλωδια και το τεταρτο παχυτερο.Κανενα δεν παει στην αντισταση.Ολα φευγουν στην πλεξουδα για επανω.
Με ζουμ κατι φαινεται αλλα αν οχι ,πανω του γραφει
NF σε κυκλο και OVE σε κυκλο (αν αυτα λενε κατι)
16 (4) Α - 250 V
Τ - 19 S
T W - K
+
S S N D τα παραπλευρως γραμματα μεσα σε κυκλους .Το δευτερο S (οχι αυτο με το + απο επανω) δειχνει σαν σχημα συρματος και οχι γραμμα ,ομως δεν μπορω να το σχεδιασω εδω διαφορετικα.
DSC00508.jpg
Η ερωτηση μου ειναι εαν καποιος γνωριζει για το παρον κλιξον ,εαν εχει ασφαλεια (κουμπι επαναφορας) εσωτερικα του καδου (προσπαθω μηπως καταφερω να το τσεκαρω χωρις να το βγαλω ,και ψαχνομαι μετα για στεγανοποιηση).
ΣΗΜΕΙΩΤΕΟΝ οτι στις μπλε επαφες (υποθετω κρυο νερο) κλεινει κυκλωμα beep στο πολυμετρο,με κρυο και λυμενο πλυντηριο χωρις νερο .Στις κοκκινες (κρυος αισθητηρας) ΔΕΝ κλεινει κυκλωμα.
Ομως με επιλογεα θερμοκρασιας στο 0 πηρε νερο και σταματησε (νεκρο και οχι βραση) εως οτου το προχωρω ενα τακ με το χερι και συνεχιζει ,προγραμμα ,για να σταματησει πιο κατω(ο θερμοστατης δειχνει να δουλευει σωστα στα τεστ που του εκανα) .
Ακολουθει φωτο το κλιξον χωρις καπακι.Οι μπλε επαφες(κλεινουν κυκλωμα beep)κρυες ειναι οι προς το κατω μερος του ποστ/σελιδος.Οι πανω δειχνουν ανοικτες ειναι οι κοκκινες.Βλεπω και μια μικρη πρασινιλα που θα την καθαρισω .
DSC00512.jpgDSC00510.jpg
Καποια γνωμη παρακαλω για αυτο το κλιξον?Ευχαριστω εκ των προτερων γι οποιαδηποτε βοηθεια![]()