Όχι και δεν συνηθίζεται σε πλυντήρια ρούχων εκτός από στεγνωτήρια . Θα είχε ένα κόκκινο κουμπάκι στην μέση .Η ερωτηση μου ειναι εαν καποιος γνωριζει για το παρον κλιξον ,εαν εχει ασφαλεια (κουμπι επαναφορας)
Εσένα σε ενδιαφέρει να δεις αν το συγκεκριμένο είναι εντάξει .Εχει 4 επαφες.Ιδιο παχος 3 καλωδια και το τεταρτο παχυτερο.Κανενα δεν παει στην αντισταση.Ολα φευγουν στην πλεξουδα για επανω.
Ναι έχει 4 επαφές και φαίνεται να είναι για 2 "πλατίνες" που ελέγχουν 2 διαφορετικές θερμοκρασίες .Εχει 4 επαφες.
Λένε ότι λειτουργεί σε τάση "τάδε" και ένταση "τάδε " .NF σε κυκλο και OVE σε κυκλο (αν αυτα λενε κατι)
16 (4) Α - 250 V
Για θερμοκρασίες συνήθως το αναγράφουν στην μεταλλική κεφαλή που "βρέχεται" όπως π.χ.
http://www.homeownershub.com/uk-diy/...er-691175-.htm
Που είναι κλίξον NA (ανοικτή επαφή) 38 βαθμούς (και το αναγράφει στο μεταλλικό της κεφαλής ) αλλά άλλα μπορεί να μην το γράφουν ... και πάλι δεν σε απασχολεί αυτό . Σημασία έχει να βρεις πως έχει την διαμόρφωση στα διμεταλλικά ελάσματα στο εσωτερικό του (είτε είναι 2 επαφών και άρα μία πλατίνα / έλασμα εσωτερικά .... είτε 4 επαφών άρα 2 πλατίνες / ελάσματα εσωτερικά .
Το καπάκι του κλίξον ανοίγει και λογικά τα 2 ελάσματα θα τα έχει συνδεδεμένα με τις επαφές είτε παράλληλα είτε διαγώνια και αυτό πρέπει να το δεις εσωτερικά . Βλέπε κίτρινες γραμμές . Από εκεί και πέρα βλέπεις ποιες επαφές ήταν αρχικά ανοικτές NO και ποιες ήταν NC . Αργότερα το ζεσταίνεις και παρακολουθείς αν αλλάζουν καταστάσεις παρακολουθώντας και στο περίπου τις θερμοκρασίες .
χωρίς τίτλο.JPG
Οπότε ήδη ξέρεις ποιες επαφές είναι κλειστές ή ανοικτές . και περίπου σε ποιες θερμοκρασίες ενεργοποιούνται κτλ
Εαν κάποια από αυτές τις επαφές μετά την δοκιμή με θέρμανση της κεφαλής δεν αντιστρέφεται , το αλλάζεις .
Μπορεί να υπάρχει και κλίξον που είναι με 2 διμεταλλικά ελάσματα μέσα του . Αλλά να έχει 3 επαφές εξωτερικά ... όπως π.χ. παρακάτω
http://www.zelekt.gr/eshop/product-d...&rid=2&catid=2
Είναι 2 επαφές NC 30 & NC 88 βαθμούς . Και το κοινό (common) είναι στην δεξιά επαφή που είναι μόνη της . και λόγω στενότητας της ποιο πάνω κατασκευής του κλίξον αυτά τα διμεταλλικά ελάσματα τα έχει το ένα πάνω στο άλλο ... και όχι διαγώνια όπως κάποια άλλα "φαρδιά" κλίξον.