Μπερδεύτηκα περισσότερο !!! (εντάξει μέχρι τους 40 βαθμούς δείχνει κάποια "κίνηση" αλλά δεν βλέπουμε τίποτα από τους 40 βαθμούς και πάνω.
κανονικά πρέπει να ξέρουμε πως είναι αυτές οι 3 επαφές μέσα του .
Τι έδειχναν αυτές οι επαφές όταν ήταν σε θερμοκρασία περιβάλλοντος "κρύα " κατάσταση και μετά να θερμάνουμε για να δούμε τις διαφορές και αν λειτουργεί.
Πρέπει να είναι όπως παρακάτω
http://www.italespo.it/retro/scheda....0series&id=106
Που δείχνει σε σκαρίφημα τις 3 επαφές και ποια είναι η "Common" επαφή Ρ1 και ποιες οι άλλες επαφές που εναλλάξ θα είναι η μία "κλειστή " και η άλλη "ανοικτή" ... και πάει λέγοντας για το τεστ.
Καταλαβα θα προσπαθησω .Ομοιως και για το κλιξον.Μα τι ονομα ειναι αυτο?Δεν ξρω ποιος το σκεφθηκε αλλα εχει πλακα αυτη η ονομασια.
Πετρο με συγχωρεις αν σε μπερδεψα αλλα ειμαι κλινηρης με πονο δεξια ωμοπλατη και λιγο δυσκολα τα καταφερα σημερα ισα ισα για να προχωρησουμε καπως.

Ζεσταίνεις το κλίξον με αναπτήρα ή με κερί (στο μεταλλικό μέρος / εννοείται θα το βγάλεις ) και παρακολουθείς τις αλλαγές .
Ελπιζω να βγαινει ευκολα,υποθετω τραβηχτό ? ,θα χρειαστει καποια κολλα μετα για την στεγανοποιηση στον καδο μην εχω διαρροες?