Καταλαβα θα προσπαθησω .Ομοιως και για το κλιξον.Μα τι ονομα ειναι αυτο?Μπερδεύτηκα περισσότερο !!!(εντάξει μέχρι τους 40 βαθμούς δείχνει κάποια "κίνηση" αλλά δεν βλέπουμε τίποτα από τους 40 βαθμούς και πάνω.
κανονικά πρέπει να ξέρουμε πως είναι αυτές οι 3 επαφές μέσα του .
Τι έδειχναν αυτές οι επαφές όταν ήταν σε θερμοκρασία περιβάλλοντος "κρύα " κατάσταση και μετά να θερμάνουμε για να δούμε τις διαφορές και αν λειτουργεί.
Πρέπει να είναι όπως παρακάτω
http://www.italespo.it/retro/scheda....0series&id=106
Που δείχνει σε σκαρίφημα τις 3 επαφές και ποια είναι η "Common" επαφή Ρ1 και ποιες οι άλλες επαφές που εναλλάξ θα είναι η μία "κλειστή " και η άλλη "ανοικτή" ... και πάει λέγοντας για το τεστ.Δεν ξρω ποιος το σκεφθηκε αλλα εχει πλακα αυτη η ονομασια.
Πετρο με συγχωρεις αν σε μπερδεψα αλλα ειμαι κλινηρης με πονο δεξια ωμοπλατη και λιγο δυσκολα τα καταφερα σημερα ισα ισα για να προχωρησουμε καπως.
Ελπιζω να βγαινει ευκολα,υποθετω τραβηχτό ? ,θα χρειαστει καποια κολλα μετα για την στεγανοποιηση στον καδο μην εχω διαρροες?Ζεσταίνεις το κλίξον με αναπτήρα ή με κερί (στο μεταλλικό μέρος / εννοείται θα το βγάλεις ) και παρακολουθείς τις αλλαγές .![]()