Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 55

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1

    Μέλος
    Όνομα
    ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
    Εγγραφή
    Mar 2015
    Περιοχή
    ΜΥΤΙΛΗΝΗ
    Μηνύματα
    771

    Προεπιλογή

    Δηλαδη το μεταβαλλόμενο μαγνητικό πεδιο του στάτορα δημιουργεί ρευμα εξ επαγωγης στον ροτορα όπου με την σειρα του δημιουργεί μαγνητικό πεδίο που αντιτίθεται στον στάτορα με αποτελεσμα να γυριζει και να τραβαει μεγάλο ρεύμα μέχρι να πιάσει τις ονομαστικες στροφές του κινητηρα ;Οταν θελουμε να ξεκινησουμε το μοτέρ με πλήρη φορτίο ;όταν θέλουμε περισσοτερες στροφές απο 3000 χωρις πολλαπλασιαστή στροφων με γρανάζια στον αξονα κτλ ;όταν θέλουμε αυξομείωση στροφών κ αυξομείωση φορτίου;

  2. #2
    Το avatar του χρήστη FILMAN
    Μέλος
    Όνομα
    Φίλιππος
    Εγγραφή
    Dec 2009
    Περιοχή
    Δάφνη, Αθήνα
    Μηνύματα
    1.950

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από ΣΚΛΗΚΟΣ Εμφάνιση μηνυμάτων
    Δηλαδη το μεταβαλλόμενο μαγνητικό πεδιο του στάτορα δημιουργεί ρευμα εξ επαγωγης στον ροτορα όπου με την σειρα του δημιουργεί μαγνητικό πεδίο που αντιτίθεται στον στάτορα με αποτελεσμα να γυριζει και να τραβαει μεγάλο ρεύμα μέχρι να πιάσει τις ονομαστικες στροφές του κινητηρα ;
    Ακριβώς!
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από ΣΚΛΗΚΟΣ Εμφάνιση μηνυμάτων
    Οταν θελουμε να ξεκινησουμε το μοτέρ με πλήρη φορτίο ;
    Απλά το τροφοδοτείς και περιμένεις να φτάσει στις ονομαστικές στροφές. Σε μεγάλους κινητήρες μπορεί να υπάρχει και διάταξη περιορισμού του ρεύματος εκκινήσεως με εκκίνηση σε Υ και λειτουργία σε Δ, ή με τροφοδότηση μέσω αυτομετασχηματιστών, ή με inverter.
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από ΣΚΛΗΚΟΣ Εμφάνιση μηνυμάτων
    όταν θέλουμε περισσοτερες στροφές απο 3000 χωρις πολλαπλασιαστή στροφων με γρανάζια στον αξονα κτλ ;
    Σε αυτή την περίπτωση πρέπει να τροφοδοτήσεις τον κινητήρα με συχνότητα πάνω από 50Hz.
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από ΣΚΛΗΚΟΣ Εμφάνιση μηνυμάτων
    όταν θέλουμε αυξομείωση στροφών;
    Αν σε ενδιαφέρει να διατηρήσεις τη ροπή πρέπει αναγκαστικά να μεταβάλλεις τη συχνότητα τροφοδοσίας (με χρήση inverter). Αν δεν σε ενδιαφέρει αν μαζί με την ταχύτητα πέφτει και η ροπή (π.χ. σε εφαρμογές εξαερισμού) μπορείς απλά να διατηρήσεις σταθερή τη συχνότητα και να ρίξεις την τάση (π.χ. με χρήση variac).

  3. 2 μέλη ευχαρίστησαν τον FILMAN για αυτό το χρήσιμο μήνυμα:

    ΣΚΛΗΚΟΣ (26-01-16), xsterg (23-09-16)

Παρόμοια Θέματα

  1. ΜΟΝΟΦΑΣΙΚΟΙ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ
    από tantonakis στο forum Ηλεκτρολογικά
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο Μήνυμα: 10-05-15, 16:04
  2. [ΡάδιοCD Αυτοκινήτου] Δεν αποθηκεύει τους σταθμούς
    από alexb στο forum Car HiFi & Safety
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο Μήνυμα: 09-11-12, 20:39
  3. Σχετικα με αντιανεμια μικροφωνων
    από paulos2951 στο forum Ερωτήσεις & Συμβουλές
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο Μήνυμα: 12-11-11, 11:54
  4. Σχετικα με Μ/Σ
    από dbmv στο forum UPS & Πηγές Τροφοδοσίας
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο Μήνυμα: 09-05-10, 17:09
  5. Σχεδια για τους Ρωσους
    από mystaki g στο forum Τηλεόραση
    Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο Μήνυμα: 12-03-10, 09:22

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δημιουργία θεμάτων: Όχι
  • Υποβολή μηνυμάτων: Όχι
  • Σύναψη αρχείων: Όχι
  • Επεξεργασία μηνυμάτων: Όχι
  •  
  • BB code: σε λειτουργία
  • Smilies: σε λειτουργία
  • [IMG]: σε λειτουργία
  • [VIDEO] code is σε λειτουργία
  • HTML: εκτός λειτουργίας