Η ψύξη στην συντήρηση επιτυγχάνεται με τον κρύο αέρα που μεταβιβάζεται εκεί από το στοιχείο που βρίσκεται στην κατάψυξη,
μέσω ενός αγωγού.("σωλήνα")
Τον κρύο αέρα τον σπρώχνει εκεί το ανεμιστηράκι, που θα το ακούσεις αν κρατήσεις την πόρτα ανοιχτή, με το διακοπτάκι της πατημένο.
Ο αγωγός ανοίγει τόσο όσο τον ρυθμίζει ο εσωτερικός ρυθμιστής της συντήρησης.
Αν το "κλαπέτο" του ρυθμιστή παραμείνει κλειστό, (για κάποιο λόγο - ίσως επειδή φράκαρε),
ο αέρας δεν πάει στην συντήρηση...
αν ο αγωγός κλείσει - φράξει από πάγο, πάλι συμβαίνει το ίδιο πρόβλημα (κάτι που όμως όπως λες το έλεγξες - το θέμα της απόψυξης (ρελέ και αντίσταση).
άρα απομένει το μοτεράκι, αν δουλεύει, και το φράξιμο εκεί στον ρυθμιστή....