Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 15
  1. #1

    Μέλος
    Όνομα
    Αντώνης
    Εγγραφή
    Nov 2014
    Περιοχή
    Θεσσαλονίκη
    Μηνύματα
    251

    Προεπιλογή Υαλοκαθαριστήρας αυτοκινήτου πίσω

    Γειά και πάλι φίλοι συμφορουμίτες.
    Αυτή τη φορά θα σας ζαλίσω με το πρόβλημα που έχω στο αυτοκίνητο και τον υαλοκαθαριστήρα στο πίσω τζάμι.
    Τον τελευταίο καιρό όταν γυρνάω τον διακόπτη του καθαριστήρα λειτουργεί μεν αλλά δεν ολοκληρώνει τη διαδρομή του.
    Πήγε στον ηλεκτρολόγο και η γνώμη του (η δεύτερη)ήταν να αλλάξω μοτέρ (η πρώτη να αλλάξω αυτοκίνητο).
    Βέβαια και χωρίς πλάκα, θα ψάχναμε να βρούμε μεταχειρισμένο και όταν βρίσκαμε θα το δοκιμάζαμε και εάν ήταν εντάξει θα το πληρώναμε.
    Μέχρι όμως να ξαναπάω συνεργείο και να μπούμε σε αυτή τη διαδικασία, φόρεσα τη στολή εργασίας και άνοιξα το καπάκι στο πορτ μπαγκάζ και συνάντησα το μοτέρ. Σήκωσα το μπράτσο του καθαριστήρα έδωσα 12V κατευθείαν στο μοτέρ και λειτουργεί κανονικά. Σε μία πλακέτα προσαρμοσμένη στο μοτέρ υπάρχει ένα κυκλωματάκι, 4-5 επαφές δηλαδή με ένα ρελεδάκι το οποίο "€œέκρινα"€ ότι δημιουργεί το πρόβλημα, μιας και το μοτερ λειτουργεί αδιάκοπα.
    Και τώρα στο ζητούμενο.
    Συμφωνείτε με τη διάγνωση;
    Τα ρελέ σταματούν-ξεκινούν τα μοτέρ καθαριστήρων; Μπορεί να σταματήσει το μοτέρ αφού δόθηκε η εντολή να κάνει μία πλήρη διαδρομή;
    Αν και διαβάζω στη datasheet ότι έχει χρόνο ON-OFF 1 και 9 sec πως είναι τόσο ακριβείς (ανάλογα και με τις εκάστοτε καιρικές συνθήκες) και το μοτέρ σταματά στη θέση μηδέν;
    Και άν υποθέσουμε ότι είναι το ρελέ, που μπορεί στην Ελλάδα-Θεσσαλονίκη να βρεθεί το συγκεκριμένο; Έστω να γίνει μία εύκολη αντικατάσταση-δοκιμή και να αποφύγουμε ξεβιδώματα τσιμούχες, σιλικόνες και υποχρεώσεις σε μαντράδες μεταχειρισμένων.
    PANASONIC EW - CP1-12V
    Αξία περίπου 1 ευρό, αλλά, η φτηνότερη λύση από Βουλγαρία 5 τεμάχια συν μεταφορικά σύνολο 8-9 ευρό.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NEOMELOS : 22-11-15 στις 19:14

  2. #2
    Το avatar του χρήστη chipakos-original
    Μέλος
    Όνομα
    Δημητρης
    Εγγραφή
    Jun 2010
    Περιοχή
    Γαλατσι
    Μηνύματα
    1.168

    Προεπιλογή

    Στα προ 20 ετίας αυτοκίνητα τα μοτέρ είχαν επαφές στο πίσω μέρος και φαινόταν καθαρά που σταματάει το μοτέρ του υαλοκαθαριστήρα.Στα σύγχρονα αυτοκίνητα υπάρχει αισθητήριο που είναι κι αυτό μέσα στο μοτέρ πιθανόν μαγνητικό το οποίο καθορίζει τη θέση που πρέπει να σταματάει.

  3. #3

    Μέλος
    Όνομα
    Αντώνης
    Εγγραφή
    Nov 2014
    Περιοχή
    Θεσσαλονίκη
    Μηνύματα
    251

    Προεπιλογή

    Δε θυμάμαι.
    Στους καθαριστήρες, ανοιγοκλείνοντας τον διακόπτη στιγμιαία, κάνει το μπράτσο πλήρη διαδρομή μπρός-πίσω ή μπορεί να σταματήσει και στη μέση του παρμπρίζ;
    Και εάν κάνει όλη τη διαδρομή, πως συνεχίζει να έχει ρεύμα το μοτέρ αφού υποτίθεται ότι κλείνουμε το διακόπτη;

  4. #4
    Το avatar του χρήστη chipakos-original
    Μέλος
    Όνομα
    Δημητρης
    Εγγραφή
    Jun 2010
    Περιοχή
    Γαλατσι
    Μηνύματα
    1.168

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από NEOMELOS Εμφάνιση μηνυμάτων
    Δε θυμάμαι.
    Στους καθαριστήρες, ανοιγοκλείνοντας τον διακόπτη στιγμιαία, κάνει το μπράτσο πλήρη διαδρομή μπρός-πίσω ή μπορεί να σταματήσει και στη μέση του παρμπρίζ;
    Και εάν κάνει όλη τη διαδρομή, πως συνεχίζει να έχει ρεύμα το μοτέρ αφού υποτίθεται ότι κλείνουμε το διακόπτη;
    Αν κλείσεις τον κεντρικό διακόπτη του αυτοκινήτου θα σταματήσει ο υαλοκαθαριστήρας στη μέση,διότι υπάρχει επαφή στο μοτέρ που πηγαίνουν κατ ευθείαν 12v από τον κεντρικό διακόπτη του αυτοκινήτου.

  5. #5

    Μέλος
    Όνομα
    Αντώνης
    Εγγραφή
    Nov 2014
    Περιοχή
    Θεσσαλονίκη
    Μηνύματα
    251

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από chipakos-original Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αν κλείσεις τον κεντρικό διακόπτη του αυτοκινήτου θα σταματήσει ο υαλοκαθαριστήρας στη μέση,διότι υπάρχει επαφή στο μοτέρ που πηγαίνουν κατ ευθείαν 12v από τον κεντρικό διακόπτη του αυτοκινήτου.
    Αυτό εντάξει. Κλείνεις τον διακόπτη-βγάζεις τον πόλο, σταματάει. Με το κλικ στον διακόπτη τιμονιού τι γίνεται; Τι καθορίζει για πόσο θα έχει ρεύμα το μοτέρ να κάνει έναν πλήρη κύκλο;(ή και δύο σε ορισμένα αυτοκίνητα). Το ρελέ; Οπότε ο δικός μου που σταματάει στη μέση φταίει το ρελέ;

  6. #6
    Το avatar του χρήστη chipakos-original
    Μέλος
    Όνομα
    Δημητρης
    Εγγραφή
    Jun 2010
    Περιοχή
    Γαλατσι
    Μηνύματα
    1.168

    Προεπιλογή

    Ο λεβιές των υαλοκαθαριστήρων θα δώσει για 1-2 sec περίπου μία τάση 12 v και μετά θα αφήσει τον υαλοκαθαριστήρα με την επαφή που έχει μέσα να κάνει τον κύκλο λειτουργίας του και να σταματήσει.Μετά από λίγο θα δώσει ξανά και ο κύκλος θα επαναλαμβάνετε συνέχεια.

  7. #7
    Το avatar του χρήστη JOUN
    Μέλος
    Όνομα
    Γιωργος
    Εγγραφή
    Feb 2007
    Περιοχή
    Σταυρός Θεσσαλονίκης
    Μηνύματα
    1.693

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από NEOMELOS Εμφάνιση μηνυμάτων


    Αν και διαβάζω στη datasheet ότι έχει χρόνο ON-OFF 1 και 9 sec πως είναι τόσο ακριβείς (ανάλογα και με τις εκάστοτε καιρικές συνθήκες) και το μοτέρ σταματά στη θέση μηδέν;
    Φιλε Αντωνη καπου μεσα στο μοτερ υπαρχει ενας διακοπτης NC οποιος (φυσικα) εχει παντου κλειστη επαφη εκτος απο την θεση ηρεμιας στην οποια ανοιγει.
    Ετσι μολις παρει εναν παλμο ας πουμε 1 sec και ξεκινησει την κινηση του το μοτερ, μετα αναλαμβανει ο διακοπτης αυτος που του δινει ταση συνεχεια(εκτος απο την θεση τερμα κατω)
    Στο σημειο αυτο ανοιγει ο διακοπτης οποτε μπορει να συμβουν 2 πραγματα: Η το ρελε συνεχιζει να δινει ταση οποτε το μοτερ δεν σταματαει αλλα επαναλαμβανει τον κυκλο, ή ταση στο ρελε ΔΕΝ υπαρχει οποτε το μοτερ σταματα.
    Ηλεκτρολόγος Μηχανικός Τ.Ε

  8. #8

    Μέλος
    Όνομα
    Πέτρος
    Εγγραφή
    Oct 2011
    Περιοχή
    Έβρος
    Μηνύματα
    5.610

    Προεπιλογή

    Σωστά φαίνονται τα λεχθέντα στο #6 και #7 . Αλλά όταν λέει..
    Τον τελευταίο καιρό όταν γυρνάω τον διακόπτη του καθαριστήρα λειτουργεί μεν αλλά δεν ολοκληρώνει τη διαδρομή του.
    Εννοείται μπορεί να σταματήσει με τις "βέργες" του υαλοκαθαριστήρα στην μέση? (ας το επιβεβαιώσει ο νηματοθέτης ) οπότε ίσως σωστά του είπε ο τεχνικός για "αντικατάσταση μοτέρ" όμως αυτό πρέπει να το επιβεβαιώσει με μέτρηση πάνω στο μοτέρ την ώρα που μπλοκάρει . Δηλαδή την ώρα που μπλοκάρει , αν βλέπει συνεχή τροφοδοσία πάνω στο μοτέρ , τότε έχει πρόβλημα το μοτέρ

  9. #9

    Μέλος
    Όνομα
    Αντώνης
    Εγγραφή
    Nov 2014
    Περιοχή
    Θεσσαλονίκη
    Μηνύματα
    251

    Προεπιλογή

    1)Η "Βέργα" σταματά στη μέση.
    2)Το μοτέρ με παροχή 12V, εξωτερική, λειτουργεί συνεχώς.

    Φίλε Γιώργο, λες ότι υπάρχει ακόμα ένας διακόπτης, εκτός από τον γνωστό περιστροφικό με τις λάμες; Μάλλον αυτόν της φωτογραφίας εννοείς.
    park_switch_contacts_08L.jpg
    Στην περίπτωση που είναι μόνον αυτός (της φωτογραφίας), και η "βέργα" σταματάει στη μέση, πάει να πει ότι στο συγκεκριμένο πρόβλημά μου, η βλάβη είναι στο μοτέρ-διακόπτη και όχι στο ρελέ που όπως λες έκανε τη δουλειά του και έδωσε την εντολή-παλμό για εκκίνηση;
    Μήπως το ρελέ εκτός από εντολή για εκκίνηση έχει και το ρόλο του διακόπτη NC και σταματά (από βλάβη) τη παροχή ρεύματος;
    Φίλε Πέτρο το ότι με εξωτερική παροχή 12V λειτουργεί, δεν σημαίνει ότι το μοτέρ (σαν μοτέρ) είναι εντάξει;

  10. #10
    Το avatar του χρήστη chipakos-original
    Μέλος
    Όνομα
    Δημητρης
    Εγγραφή
    Jun 2010
    Περιοχή
    Γαλατσι
    Μηνύματα
    1.168

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από NEOMELOS Εμφάνιση μηνυμάτων
    1)Η "Βέργα" σταματά στη μέση.
    2)Το μοτέρ με παροχή 12V, εξωτερική, λειτουργεί συνεχώς.

    Φίλε Γιώργο, λες ότι υπάρχει ακόμα ένας διακόπτης, εκτός από τον γνωστό περιστροφικό με τις λάμες; Μάλλον αυτόν της φωτογραφίας εννοείς.
    park_switch_contacts_08L.jpg
    Στην περίπτωση που είναι μόνον αυτός (της φωτογραφίας), και η "βέργα" σταματάει στη μέση, πάει να πει ότι στο συγκεκριμένο πρόβλημά μου, η βλάβη είναι στο μοτέρ-διακόπτη και όχι στο ρελέ που όπως λες έκανε τη δουλειά του και έδωσε την εντολή-παλμό για εκκίνηση;
    Μήπως το ρελέ εκτός από εντολή για εκκίνηση έχει και το ρόλο του διακόπτη NC και σταματά (από βλάβη) τη παροχή ρεύματος;
    Φίλε Πέτρο το ότι με εξωτερική παροχή 12V λειτουργεί, δεν σημαίνει ότι το μοτέρ (σαν μοτέρ) είναι εντάξει;
    Ακόμα το συζητάμε???? Δεν βλέπεις πως έχουν γίνει οι επαφές ??? Δεν έχω δει χειρότερες επαφές από μοτέρ υαλοκαθαριστήρων. Μην αναρωτιέσαι λοιπόν γιατί οι βέργες μένουν στη μέση.

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίαΤελευταία

Παρόμοια Θέματα

  1. Απαντήσεις: 11
    Τελευταίο Μήνυμα: 05-10-14, 22:01
  2. [Κινητό Τηλέφωνο] Νερά-υγρασία στο πίσω μέρος
    από pavlos77 στο forum Τηλέφωνα & GPS
    Απαντήσεις: 11
    Τελευταίο Μήνυμα: 10-05-14, 21:40
  3. Πίσω φως στο μηχανάκι μου
    από spiroslouis7 στο forum Αυτοκίνητο & Μηχανή
    Απαντήσεις: 17
    Τελευταίο Μήνυμα: 24-02-14, 22:31
  4. modenas kriss κουλό πρόβλημα με το πίσω φως/φρένο
    από .::Nikos::. στο forum Αυτοκίνητο & Μηχανή
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο Μήνυμα: 05-06-13, 13:31
  5. [Φορητός Η/Υ] HP DV9062EA πλαστικό κάλυμα πίσω.
    από toni31 στο forum Υπολογιστές & Περιφερειακά
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο Μήνυμα: 18-10-12, 21:14

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δημιουργία θεμάτων: Όχι
  • Υποβολή μηνυμάτων: Όχι
  • Σύναψη αρχείων: Όχι
  • Επεξεργασία μηνυμάτων: Όχι
  •  
  • BB code: σε λειτουργία
  • Smilies: σε λειτουργία
  • [IMG]: σε λειτουργία
  • [VIDEO] code is σε λειτουργία
  • HTML: εκτός λειτουργίας