Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 15

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Το avatar του χρήστη chipakos-original
    Μέλος
    Όνομα
    Δημητρης
    Εγγραφή
    Jun 2010
    Περιοχή
    Γαλατσι
    Μηνύματα
    1.168

    Προεπιλογή

    Στα προ 20 ετίας αυτοκίνητα τα μοτέρ είχαν επαφές στο πίσω μέρος και φαινόταν καθαρά που σταματάει το μοτέρ του υαλοκαθαριστήρα.Στα σύγχρονα αυτοκίνητα υπάρχει αισθητήριο που είναι κι αυτό μέσα στο μοτέρ πιθανόν μαγνητικό το οποίο καθορίζει τη θέση που πρέπει να σταματάει.

  2. #2

    Μέλος
    Όνομα
    Αντώνης
    Εγγραφή
    Nov 2014
    Περιοχή
    Θεσσαλονίκη
    Μηνύματα
    251

    Προεπιλογή

    Δε θυμάμαι.
    Στους καθαριστήρες, ανοιγοκλείνοντας τον διακόπτη στιγμιαία, κάνει το μπράτσο πλήρη διαδρομή μπρός-πίσω ή μπορεί να σταματήσει και στη μέση του παρμπρίζ;
    Και εάν κάνει όλη τη διαδρομή, πως συνεχίζει να έχει ρεύμα το μοτέρ αφού υποτίθεται ότι κλείνουμε το διακόπτη;

  3. #3
    Το avatar του χρήστη chipakos-original
    Μέλος
    Όνομα
    Δημητρης
    Εγγραφή
    Jun 2010
    Περιοχή
    Γαλατσι
    Μηνύματα
    1.168

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από NEOMELOS Εμφάνιση μηνυμάτων
    Δε θυμάμαι.
    Στους καθαριστήρες, ανοιγοκλείνοντας τον διακόπτη στιγμιαία, κάνει το μπράτσο πλήρη διαδρομή μπρός-πίσω ή μπορεί να σταματήσει και στη μέση του παρμπρίζ;
    Και εάν κάνει όλη τη διαδρομή, πως συνεχίζει να έχει ρεύμα το μοτέρ αφού υποτίθεται ότι κλείνουμε το διακόπτη;
    Αν κλείσεις τον κεντρικό διακόπτη του αυτοκινήτου θα σταματήσει ο υαλοκαθαριστήρας στη μέση,διότι υπάρχει επαφή στο μοτέρ που πηγαίνουν κατ ευθείαν 12v από τον κεντρικό διακόπτη του αυτοκινήτου.

  4. #4

    Μέλος
    Όνομα
    Αντώνης
    Εγγραφή
    Nov 2014
    Περιοχή
    Θεσσαλονίκη
    Μηνύματα
    251

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από chipakos-original Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αν κλείσεις τον κεντρικό διακόπτη του αυτοκινήτου θα σταματήσει ο υαλοκαθαριστήρας στη μέση,διότι υπάρχει επαφή στο μοτέρ που πηγαίνουν κατ ευθείαν 12v από τον κεντρικό διακόπτη του αυτοκινήτου.
    Αυτό εντάξει. Κλείνεις τον διακόπτη-βγάζεις τον πόλο, σταματάει. Με το κλικ στον διακόπτη τιμονιού τι γίνεται; Τι καθορίζει για πόσο θα έχει ρεύμα το μοτέρ να κάνει έναν πλήρη κύκλο;(ή και δύο σε ορισμένα αυτοκίνητα). Το ρελέ; Οπότε ο δικός μου που σταματάει στη μέση φταίει το ρελέ;

  5. #5
    Το avatar του χρήστη chipakos-original
    Μέλος
    Όνομα
    Δημητρης
    Εγγραφή
    Jun 2010
    Περιοχή
    Γαλατσι
    Μηνύματα
    1.168

    Προεπιλογή

    Ο λεβιές των υαλοκαθαριστήρων θα δώσει για 1-2 sec περίπου μία τάση 12 v και μετά θα αφήσει τον υαλοκαθαριστήρα με την επαφή που έχει μέσα να κάνει τον κύκλο λειτουργίας του και να σταματήσει.Μετά από λίγο θα δώσει ξανά και ο κύκλος θα επαναλαμβάνετε συνέχεια.

Παρόμοια Θέματα

  1. Απαντήσεις: 11
    Τελευταίο Μήνυμα: 05-10-14, 22:01
  2. [Κινητό Τηλέφωνο] Νερά-υγρασία στο πίσω μέρος
    από pavlos77 στο forum Τηλέφωνα & GPS
    Απαντήσεις: 11
    Τελευταίο Μήνυμα: 10-05-14, 21:40
  3. Πίσω φως στο μηχανάκι μου
    από spiroslouis7 στο forum Αυτοκίνητο & Μηχανή
    Απαντήσεις: 17
    Τελευταίο Μήνυμα: 24-02-14, 22:31
  4. modenas kriss κουλό πρόβλημα με το πίσω φως/φρένο
    από .::Nikos::. στο forum Αυτοκίνητο & Μηχανή
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο Μήνυμα: 05-06-13, 13:31
  5. [Φορητός Η/Υ] HP DV9062EA πλαστικό κάλυμα πίσω.
    από toni31 στο forum Υπολογιστές & Περιφερειακά
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο Μήνυμα: 18-10-12, 21:14

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δημιουργία θεμάτων: Όχι
  • Υποβολή μηνυμάτων: Όχι
  • Σύναψη αρχείων: Όχι
  • Επεξεργασία μηνυμάτων: Όχι
  •  
  • BB code: σε λειτουργία
  • Smilies: σε λειτουργία
  • [IMG]: σε λειτουργία
  • [VIDEO] code is σε λειτουργία
  • HTML: εκτός λειτουργίας