υπαρχουν διαφορες δοκιμες που μπορεις να κανεις στο τροφοδοτικο.
-Στο τελικο βυσμα με το τροφοδοτικο απλα στη πριζα και τον διακοπτη on/off στο on
Ελεγξε οτι δινει στο μωβ καλωδιο Stby τα 5V με ακριβεια περιπου +- 0.1V
Ελεγξε το πρασινο καλωδιο οτι δινει περιπου 3.5V
Ακολουθως
Με γεφυρωμενο το πρασινο καλωδιο του τελικου βυσματος με τη γειωση μαυρο καλωδιο του τελικου βυσματος το τροφοδοτικο θα πρεπει να εκκινησει και ο ανεμιστηρα του να στροφαρει επαρκως.
Ακολουθως ελεγχεις τις τασεις 12 5 3.3 και -12 -5V αν υπαρχει. Λογικα θα τις βρεις σωστες καθως αν σφαλλει ειδικα η 3.3V 5V κλεινει το τροφοδοτικο.
Αν με το γεφυρωμα του πρασινου καλωδιου με τη γειωση ο ανεμιστηρας κανεις μια ελαχιστη κινηση και σταματαει το τροφοδοτικο πιθανοτατα κλεινει λογω ελεγκτη comparator που βρισκει καποιο σφαλμα στις τασεις. Εδω παλι υπαρχει προβλημα δεν μπορεις να κανεις πολλα. Αν δεν υπαρχει καμια αντιδραση απο το τροφοδοτικο, δεν αγγιζεις τιποτα αλλο αφαιρεις πριζα και το ξεβιδωνεις για να δεις την ασφαλεια διπλα στη τροφοδοσια της πλακετας απο την πριζα. Αν δεν ειναι καμμενη, δεν κανεις τιποτα αλλο και μαλλον πας για τροφοδοτικο καθως μπαινεις σε επικινδυνα μονοπατια μεσα στην πλακετα του τροφοδοτικου ακομα και αν αυτο ειναι κλειστο.




Απάντηση με παράθεση