Λοιπον χθες τον εγχειρησα προκειμενου να δω το καφε καλωδιο που παει(ειναι το καλωδιο με το ασπρο φυσακι που φευγει απο το θερμοστατη) και σκεφτηκα μια και τον διελυσα παλι δεν ελεγγω και το θερμοστατη που εβαλα να δω αν δουλευει (πηρα το πολυμετρο και το εβαλα στην ακουστικη ενδειξη συνεχειας και ελεγχα τις επαφες ανα δυο,γυρνωντας το θερμοστατη να δω που κλεινει το κυκλωμα....αποτελεσμα πουθενα...κατι δεν παει καλα λεω)(δοκιμαζω τον παλιο θερμοστατη, ο οποιος σε θερμοκρασια δωματιου ειχε κλειστο κυκλωμα, βαζω το συρμα στην καταψυξη και μετα απο λιγο ακουω το "τσακ".... αρα ο παλιος θερμοστατης ηταν καλος, και ετσι τον ξαναεβαλα μεσα.
Σαν αποτελεσμα με το που τον εβαλα στην πριζα (χωρις να πατησω το κουμπι θερμοκρασιας αυτη τη φορα) ξεκινησε το μοτερ.
Εν το μεταξυ τον μετακινησα απο εκει που ηταν, σε μερος που να αεριζεται καλυτερα γιατι ηταν εντοιχισμενος και ζεστενοταν απο πισω
Και αλλαξα και τη θεση που ειχα τον αισθητηρα που μετρουσα τη θερμοκρασια μεσα. Τον εβαλα χαμηλα τωρα γιατι πριν τον ειχα κοντα στις σπειρες και εδειχνε χαμηλοτερη θερμοκρασια.
Λεω τωρα να δουμε τι θερμοκρασια θα πιασει εφοσον ξεκινησε μονος του, τον αφησα απο χθες στις 20:00 μεχρι και τωρα(χωρις να ανοιξω πορτα) και το θερμομετρο μου το μεγιστο που δειχνει ειναι -12,5 και το κοκκινο λαμπακι αναβοσβηνει συνεχως.
Το συμπερασμα που εβγαλα ειναι οτι ειχες δικιο εξαρχης στο οτι μπορει να μην εφταγε ο θερμοστατης και ειτε θελει απλα υγρα, ειτε τα εφαγε τα ψωμια του.
Λεω να φωναξω καποιον να τον δει για υγρα και αναλογως τι θα μου πει βλεπουμε.