Φίλε nyannaco, σ΄ευχαριστώ για την άμεση απάντηση. Η πρώτη φωτο δεν είναι πυκνωτής ούτε και ιμάντας. Ο ιμάντας είναι στη θέση του. Το λέω ελατήριο γιατί φέρεται σαν ελατήριο, το τραβάς - εκτείνεται, το αφήνεις επανέρχεται.
Φίλε nyannaco, σ΄ευχαριστώ για την άμεση απάντηση. Η πρώτη φωτο δεν είναι πυκνωτής ούτε και ιμάντας. Ο ιμάντας είναι στη θέση του. Το λέω ελατήριο γιατί φέρεται σαν ελατήριο, το τραβάς - εκτείνεται, το αφήνεις επανέρχεται.
αν το πλυντήριο έχει μοτέρ βραχυκυκλωμένου δρομέα, (σταθερές στροφές στο στύψιμο (600)), μπορεί να είναι ο πυκνωτής.
δεν νομίζω να είναι αυτός στη φωτο (θαμπή, δεν φαίνεται καλά), περισσότερο για το ηλεκτρικό φίλτρο μου φαίνεται...μπορεί όμως και να είναι...
για να δοκιμάσεις αν φταίει ο πυκνωτής, βγάλε τον ιμάντα, βάλε το πλυντήριο σε πρόγραμμα, ξεκίνα το, δες αν γυρίζει το μοτέρ, αν όχι δώστου με το χέρι μια περιστροφή, με προσοχή...αν ξεκινήσει θες πυκνωτή...(ο πυκνωτής είναι για την εκκίνηση μόνο)....βάλε καθαρές φωτο...
Οι "πυκνωτές" που έβαλες είναι οι ηλεκτροβαλβίδες της εισαγωγής του νερού...
Τελικά δεν παίρνει νερό ή δεν γυρίζει ο κάδος;
Αν μιλάς για το εξάρτημα πάνω στο οποίο πηγαίνει κατευθείαν το καλώδιο του ρεύματος, όχι, δεν έχει να κάνει με την εκκίνηση του μοτέρ. Είναι αντιπαρασιτικό φίλτρο.
Εγώ σε αυτές τις φωτο βλέπω τα πηνία των ηλεκτροβαλβίδων εισαγωγής νερού, πού βλέπεις πυκνωτή εσύ δεν ξέρω...
Επειδή μάλλον σας έχω μπερδέψει λίγο, να ξεκαθαρίσουμε. Αυτά που εγώ έλεγα πυκνωτές είναι: στην 1η φωτο αντιπαρασιτικό φίλτρο και δεν έχει να κάνει με την εκκίνηση του μοτέρ. Στις φωτο 2 & 4 είναι τα πηνία των ηλεκτροβαλβίδων εισαγωγής νερού και όχι πυκνωτές. Σωστά?
Ναι δεν παίρνει νερό και γι' αυτό ίσως δεν προχωράει στα επόμενα βήματα?
Στον πίνακα δεν ανάβει κανένα από τα λαμπάκια, παρόλο που ακούγεται σαν να δουλεύει το πλυντήριο.
Σε άλλο σημείο του προγράμματος αν το βάλεις (και επειδή έχει διπλή βαλβίδα ) παίρνει νερό? Αν ναι τότε πιθανά να φταίει ή μία από τις 2 βαλβίδες , άλλωστε και στην φωτογραφία με τις βαλβίδες φαίνεται διαρροή νερού από τα σημάδια σκουριάς που έχει. Και επίσης πιθανά στο κάτω μέρος όπου έσταζαν αυτά τα νερά να υπάρχει κάποια αντλία (μοτέρ) και να την έβρεξε και μύρισε αυτή.
Επίσης επειδή λες ότι "μύρισε " . Πιθανά για μεγάλο διάστημα από την συρμάτινη καλτσοδέτα που συγκρατεί το λάστιχο πόρτας , να έτρεχε και από εκεί νερά και να κατέληγαν στο κάτω μέρος όπου βρίσκεται το μοτέρ της κίνησης του κάδου. Πιθανά να έχει σοβαρά προβλήματα η συσκευή και θέλει πολύ προσοχή και έλεγχο γενικό στα πάντα γύρω του στο τι βράχηκε από τις διαρροές κτλ.
Ανέβασα καλύτερες φωτο, ελπίζω να σας βοηθήσουν. Στην 1η φωτο φτάνει το καλώδιο ρεύματος, δεν ξέρω αν έχει να κάνει με την εκκίνηση του μοτέρ, αν υποθέσουμε ότι φταίει πυκνωτής. Στις φωτο 2 & 4 φαίνονται δύο πυκνωτές, οι ίδιοι αλλά από διαφορετική γωνία. Στην 3η φωτο φαίνεται το ελατήριο.