Καλό θα ήταν Σταύρο να σιγουρευτείς αν τα πράγματα έχουν έτσι.....βγάλτο από την πρίζα....άνοιξε το πίσω κάλυμμα και δες αν όντως πρόκειται για εμαγιέ κάδο....
Αν ναι, ψηλάφισε τον στο κάτω σημείο εκεί που είναι η αντίσταση ......πάνω από το μοτέρ....δες αν έχει φουσκώματα.
Κοίτα και γύρω από την αντίσταση.....εκεί χαμηλά στον πάτο του κάδου και γύρω από την αντίσταση σκουριάζουν....
Η διάβρωση όμως ξεκινά από μέσα......αρχίζει να φθείρεται σε σημεία η επιφάνεια που επεκτείνονται συνεχώς χωρίς να τρυπήσει με την μια ο κάδος.....αυτό έρχεται μετά.
Τρόπος επισκευής που να εγγυάται διάρκεια δεν υπάρχει....
Για να καλυφθούν οι φθορές με κολλήματα και να σκεπαστούν με ειδική κόλλα είναι πολύ δύσκολο, πρέπει να γίνει "βίδες" το πλυντήριο, να ανοίξει και να βγει ο κάδος....
Ας ελπίσουμε ότι δεν θα χρειαστεί και τα πράγματα να είναι αλλιώς...