αν αποφασίσεις να το φτιάξεις , λογικό θα ήταν πριν το κόψεις να κάνεις κάποιες τρύπες σε 4-5 σημεία για να τις έχεις σαν οδηγό , οπότε αν όλα πάνε καλά βάζεις αρχικά 4-5 βίδες ,τον στερεώνεις προσωρινά και τρυπάς όσες τρύπες απαιτούνται , ξανά λύνεις , και αφού στεγανοποιήσεις με κάποιο είδος φλάντζας ανάμεσα μοντάρεις οριστικά
δεν είναι εύκολο και δεν ξέρω αν θα πετύχει , όπως έγραψα και πιο πάνω ,και δεν το προτείνω επίσης ότι κάνεις το κάνεις με δική σου ευθύνη
Ασκούνται κάποιες δυνάμεις , ειδικά στο στύψιμο που θα πρέπει να τις υπολογίσεις
επειδή τα 2 κομμάτια για να δέσουν καλά μεταξύ τους , σίγουρα είχαν κουμπώματα με αυλακώσεις (αρσενικές -€“ θηλυκές) που τους δίνουν μηχανική αντοχή , μετά το πριόνισμα η αντοχή αυτή χάνεται φυσικά
Αν κάποιος έχει ολοκληρώσει κάποιο παρόμοιο , ας το γράψει
edit
Συμπληρωματικά πρέπει να προστατέψεις τον ηλεκτρικό κινητήρα από πιθανή μελλοντική διαρροή νερού από το σημείο σύνδεσης των 2 κομματιών του κάδου , και μερικές σταγόνες αν πέσουν στα τυλίγματα του , αρκούν γα βραχυκύκλωμα
Φυσικά ότι γράφω εδώ , το γράφω όχι για να σε αποθαρρύνω , αλλά για να σε προστατέψω
γνώμη μου είναι μην το κάνεις , ακόμη και να πετύχει , πιθανό δεν θα αντέξει πολύ