Δεν θελω να σχολιασω οτι σου αλλαξανε πανελ,ο μοναδικος που μπορει να σου λυσει το προβλημα με την lg ειναι ο τριγκας εκει στην καρδιτσα
Δεν θελω να σχολιασω οτι σου αλλαξανε πανελ,ο μοναδικος που μπορει να σου λυσει το προβλημα με την lg ειναι ο τριγκας εκει στην καρδιτσα
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη vtziota13 : 27-01-15 στις 08:13
είναι δύσκολη βλάβη αλλά δεν ξέρουμε τι ακριβώς έκανε ο τρίγκας
αν θέλεις γράψε το μοντέλο και το product code ή βγάλε φωτογραφία το ταμπελάκι πίσω για να καταλάβουμε για ποιό μοντέλο μιλάμε και να σε βοηθήσουμε, να πούμε κάτι πιο στοχευμένο για το τι φταίει αν γνωρίζουμε
Off topic, νομιζω οτι ειναι λιγο σκομψο να κραζουμε ανωνυμα καποιον με το ονομα του , σε ενα forum που δεν συμμετεχει, και δεν εχει τη δυνατοτητα αντιλογου.
Και πριν ερωτηθω, ουτε τον ξερω, ουτε εχω παει ποτε στην Καρδιτσα.
Συμφωνω δεν κραζω κανεναν εχω αγανακτησει μετα απο ενα χρονο κοροιδιας και δαπανης χρηματων που θα μπορουσα να αγορασω μια καινουργια...Θεωρω πρεπον οταν καποιος αναλαμβανει μια βλαβη να δωσει τουλαχιστον ενα μηνα εγγυηση και οχι καθε φορα να σου παιρνει χρηματα για μια βλαβη που ποτε δεν εφτιαξε τελικα...Τα παντα υπαρχουν καταχωρημενα στα κεντρικα της LG.Τι να κανω μετα απο 1 χρονο "επισκευων" ,χωρις στο φιναλε να υπαρχει επισκευη...
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη vtziota13 : 27-01-15 στις 08:16
Δίκαια η αγανάκτησή σου αν είναι όπως τα λες. Η ένστασή μου έγκειται αλλού, νομίζω είναι ξεκάθαρο. Πάντως υπάρχουν πράγματα που θα μπορούσες να κάνεις, π.χ. συνήγορος του καταναλωτή (εμπλέκοντας την και την εταιρία ενδεχομένως, όχι μόνο τον τοπικό επισκευαστή). Αποδείξεις πήρες;
Την λυση του συνηγορου του καταναλωτή δεν την σκεφτηκα...Εχω ενημερωσει την μαμα εταιρεια για την βλαβη και αναμενω...θεωρω ότι αυτή θα εχουν λυση για το προιον τους....Οσο για το κυριο που λες ότι κραζω...μπορει να είναι ο καλυτερος στην δουλεια του,δεν αμφιβαλλω αλλα εμενα λυση ένα χρονο δεν μου βρηκε..Επισης θεωρω πρεπον και σεβαστο προς τον πελατη να δινουν στην οποια επισκευή καποιο χρονο εγγυησης και όχι να χρεωνόμαστε συνεχεια χωρις να υπαρχει λυση...Δεν είναι σκοπος μου να κανω κακο σε κανεναν.Απλα εχω δαπανησει 280€ χωρις αποτέλεσμα..Θα μπορουσα να παρω μια καινουργια....Συγνωμη αν φανηκε ότι θελω να κραξω καποιον η να κανω κακο στο ονομα καποιου...Λυση θελω....