Τα νεώτερα και το αίσιο τέλος της περιπέτειας αυτής.
Η συσκευή επιστράφηκε από την Info Quest, πληρώθηκαν τα μεταφορικά, η αντικαταβολή και η "διάγνωση" (θα καταλάβετε γιατί τα εισαγωγικά).
Επικοινωνήσαμε με την Apple, νομίζω κάπου Ιρλανδία, όπου αποδείχτηκε ότι η συσκευή για κάποιο λόγο ήταν κλειδωμένη στην κεντρική βάση της Apple, με αποτέλεσμα να μην μπορεί να ενεργοποιηθεί. Η αντιμετώπιση με όσους μιλήσαμε από την Apple; ¶ΨΟΓΟΙ!!!! ΕΥΓΕΝΈΣΤΑΤΟΙ!!! ΕΞΥΠΗΡΕΤΙΚΌΤΑΤΟΙ!!!!! Μας ζήτησαν να ξαναδοκιμάσουμε την ενεργοποίηση, μετά το ξεκλείδωμα που έγινε από αυτούς, έγινε η ενεργοποίηση και η αναβάθμιση του λειτουργικού, ξαναπήραν τηλέφωνο αφού έγιναν όλες οι εργασίες αυτές, περίμεναν να ξανακάνουμε reset στην συσκευή μήπως και έχουμε πάλι τα ίδια προβλήματα που ευτυχώς δεν είχαμε, μας ζήτησαν συγγνώμη για την ταλαιπωρία, αν και δεν φταίγανε αυτοί. Στην ερώτηση γιατί πιστεύετε ότι έγινε αυτό το κλείδωμα, η απάντηση ήταν ότι στο service έκαναν κάποιο λάθος στην ενημέρωση του λογισμικού, κάποια λάθος παράμετρο πέρασαν κατά το φλασάρισμα και κλείδωσε. Να θυμίσω ότι αυτήν την εργασία την έκανε το "επισκευαστικό κέντρο" ΓΕΡΜΑΝΟΣ. Η δε Info Quest έκανε διάγνωση πρόβλημα και αντικατάσταση του SIM Reader και ζητούσε 325+ ¤ για την επισκευή. Κανένας από τα δυο service δεν σκέφτηκε ή δεν επικοινώνησε με την μαμά εταιρία να ρωτήσει γιατί κλπ, ούτε και μπήκε στον κόπο να κάνει μερικά κλικ και να δει το status της συσκευής ότι ήταν locked (brick είπαν αν θυμάμαι καλά από την Apple).
Αυτές είναι οι μεγάλες εταιρίες ΓΕΡΜΑΝΟΣ και Info Quest, αυτή είναι η αντιμετώπιση του πελάτη στο service των συσκευών. Παραδέχομαι ότι στην Info Quest ήταν πολύ πιο συνεργάσιμοι, αλλά το αποτέλεσμα τους έριξε και αυτούς στα μάτια μου. Η εύκολη λύση, πονάει κεφάλι, κόβει κεφάλι - αλλάζει SIM Reader, μήπως αυτοί θα πλήρωναν τα 325+ ¤; Καλά, όσον αφορά τον ΓΕΡΜΑΝΟ, δεν θα σχολιάσω την συμπεριφορά τους, απαξιώ, δεν χρειάζεται να ξοδέψω ούτε το σάλιο μου για να τους φτύσω (για να μην τους ματιάσετε φυσικά, μην πάει το μυαλό σας αλλού χαχαχαχα)
ΥΓ. Φίλε Κώστα (pipilas) ακόμα περιμένω την απάντησή σου στο ΠΜ, όχι φυσικά ότι ήσουν και υποχρεωμένος να απαντήσεις, αλλά εσύ το ζήτησες, χωρίς καμιά πρόθεση παρεξήγησης φυσικά.
Όταν όλα αποτύχουν, διάβασε τις οδηγίες χρήσης.
στο στατους δεν αναφερε οτι ηταν λοκετ η συσκευη σου(και δεν ηταν αφου εσυ ειχες κανονικα τηλεφωνο
μεχρι που εκανες ολικη επαναφορα η update και setup as new 2/1/2015 αρα περασε αργοτερα το προβλημα σου) ...καποια μακακια ειχαν κανει
Δεν μπορουσα να βρω το ιμει στην <<ελληνικη>>database ιστορικο =0
μονο στα κεντρικα εβλεπα κατι για TESCO Mobile ουτε κλειδωματα-service-iclound ΤΙΠΟΤΕ
υγ.δεν νομιζω να ειχες δικτυο πριν το ρεσετ με jailbreak...τοτε ειναι για κλωτσιες οι μαγκες.
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη pipilas : 01-03-15 στις 12:42
O Γερμανός στις επισκευές και η Info Quest στις επισκευές είναι για πολλές κλωτσιές λέμε. Και ο Γερμανός τρεις φορές μου κατέστρεψε σχεδόν τρία κινητά που είχα δώσει για διάφορους λόγους και δεν εννοούσα να το πιστέψω μέχρι που έγινε τρεις φορές η μ@λ@κί@ όσο δε για την Info Quest δεν τους καίγεται καρφάκι δουλεύουν σαν Δημόσιοι υπάλληλοι και χειρότερα. Ολοι να έχετε τα μάτια σας δεκατέσσερα όταν είστε αναγκασμένοι να πάτε σε αυτά τα επισκευαστικά μέρη.