Όχι δεν είναι διαφορετικό το μοτέρ (το ίδιο είναι με εγκλωβισμένα τα καρβουνάκια) που έδειξα παραπάνω.
Αν ήταν με εξωτερικά καρβουνάκια θα ήταν όπως στο παρακάτω βίντεο και θα ήταν πιο απλά τα πράγματα στην αλλαγή τους.
https://www.youtube.com/watch?v=N_r8d93xPYw
Κρίνοντας από τις φωτογραφίες στην περιοχή της φισέτας (καρβουνιές / σκόνες κτλ μάλλον θα έχουν "πατώσει " τα καρβουνάκια χωρίς να είμαι και απόλυτος αλλά αξίζει να τα ρίξεις και μια ματιά δεν έχεις να χάσεις και πολλά)
1) Θα βγάλεις φισέτα και το καλώδιο γείωσης και τις 2 βίδες όπου πιάνεται το μοτέρ πάνω στην μαντεμένια πράσινη βάση , και θα το βγάλεις το μοτέρ συρταρωτά όπως στο βίντεο παραπάνω.
2) Στην παρακάτω φωτογραφία θα σημαδέψεις με μαρκαδόρο τα νούμερα 1-2-3-4 (για να μην μπερδέψεις τα καπάκια του μοτέρ με τον στάτορα και δεν πρέπει ή δεν μπαίνουν αλλιώς)
3) Θα βγάλεις τις βίδες 5-6 (έχει 4 βίδες συνολικά με προφίλ αστεράκι)
4) Όταν ανοίξεις τα καπάκια στο πίσω μέρος (με κίτρινο κύκλο που σημείωσα ) και εσωτερικά είναι ένα άσπρο πλαστικό πλαίσιο όπου κάθονται τα καρβουνάκια (και αυτό θα ξεβιδωθεί με επιπλέον βίδες 1-2-3).
Να προσέξεις το σημείο 4 (στην φωτό) είναι οι επαφές που κουμπώνουν στην μπομπίνα να μην τις στραβώσεις .
Από πίσω ακριβώς αλλάζεις τα καρβουνάκια (τα γνήσια της Βοsch και μην πειραματίζεσαι με άλλα)
Το δυσκολότερο από όλα είναι όταν θα μπεί και πάλι το πίσω καπάκι με τα νέα καρβουνάκια (ότι επειδή τα ελατήρια σπρώχνουν τα καρβουνάκια ) δεν θα σε αφήσει να το βάλεις να κουμπώσει πάνω στον συλλέκτη του ρότορα και πρέπει να τραβήξεις τα ελατήρια έξω (όσο χρειάζεται ... εγώ το κάνω με 2 κλωστές έξω έτσι ώστε να είναι ανοικτά έξω τα καρβουνάκια και να μπορέσει να μπει στον συλλέκτη ανεμπόδιστα ... μόλις βιδωθεί το καπάκι ελευθερώνεις τις κλωστές για να πατώσουν τα καρβουνάκια πάνω στον συλλέκτη)
Τα ελατήρια που έχουν αυτά τα μοτέρ (δεν είναι εκείνα τα σπιράλ ελατήρια που συνηθίζονται αλλά σε σχήμα σαλίγκαρου .. που κάνουν την ίδια δουλειά αλλά θέλουν προσοχή καθώς είναι κάπως πιο ευαίσθητα μην σπάσουν κτλ)