Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 50

Θέμα: scr motor driver

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1

    Μέλος
    Όνομα
    jake
    Εγγραφή
    May 2005
    Περιοχή
    Έδεσσα
    Μηνύματα
    403

    Προεπιλογή

    οκ ξεκιναμε, ολες οι μετρησεις γινονται με ταυτοχρονη μεταβολη του ποτενσιομετρου ρυθμισης ταχυτητας

    ταση ''12.7'' = 11.60

    ταση ''12'' στην ζενερ = 11.30

    ο δρομεας κανονικα μεταβαλλεται. μολις φτασω στα 5.90 βολτ , τοτε κοβεται η εξοδος. η ταση στον δρομεα συνεχιζει να αυξανεται


    ταση στο σημειο c3 _ R5 = ξεκινημα με 3.4βολτ , παει αποτομα στα 4.9βολτ, και η εξοδος ανεβαινει σταδιακα , και καθως κοβεται η εξοδος, αυτη η ταση παραμενει στα 4.9 οσο και αν ανεβαζω το ποτενσιομετρο . πρεπει να μειωσω το ποτενσιομετρο και παρατηρω πως αυτη η ταση πρεπει να πεσει στα 3.4 ωστε να ξαναξεκινησει να λειτουργει.

    ταση τελεστικου 11.40βολτ

    ταση ποδαρακι 6 τελεστικου. 0.023 βολτ, ανεβαινει ως τα 0.08βολτ, κοβεται η εξοδος και μαζι και αυτη η ταση, πεφτει ξανα στα 0.023

    ταση ποδαρακι 1 . 0.001βολτ, καμια μεταβολη.


    οσον αφορα την εξοδο: ανεβαινει ως τα 77vac, μετα κοβεται και πεφτει στα 23. το περιεργο ειναι οτι καθως μειωνω το ποτενσιομετρο, πεφτουν και τα 23 βολτ, μεχρι να μηδενισω το ποτενσιομετρο


    optocoupler: πιν 1 , vac 3.6. vdc= - 1,7 !!!, αυτα σε μηδενικη θεση ποτενσιομετρου.

    καθως ανεβαζω πεφτουν και οι δυο τασεις, ομως η συχνοτητα στο σημειο αυτο, ξεκιναει με 100 χερτζ, καθως ανεβαζω φτανει στα 200, και μολις κοπει η εξοδος, ειναι στα 250 χερτζ

    πιν6 100 βολτ ac.

    πιν4 απο 0 εως 77vac(μετα κοβει καθως κοβεται και η εξοδος)




    ειναι αλλαγμενα τα παρακατω: c3,c4,c11,c9, moc, τελεστικοσ, c5,thyristor
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη jakektm : 10-09-14 στις 12:19

  2. #2

    Μέλος
    Όνομα
    Νίκος
    Εγγραφή
    Jan 2014
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    756

    Προεπιλογή

    το μοναδικό πιν με καθαρά DC πόλωση είναι το πιν 5 και δεν αναφέρεις τίποτα γι αυτό
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από jakektm Εμφάνιση μηνυμάτων
    πιν4 απο 0 εως 77vac(μετα κοβει καθως κοβεται και η εξοδος)
    ποιό πιν 4;
    το πιν 4 είναι GND!!! τι 0-77 λες;
    πες από πόση μέχρι πόση DC έχεις στο πιν 5
    και με όσα είπες πλέον δεν ασχολούμαστεμε το U5-1
    κλείσε τελείως το R18

  3. #3

    Μέλος
    Όνομα
    Νίκος
    Εγγραφή
    Jan 2014
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    756

    Προεπιλογή

    πες επίσης αν έχεις το optional συνδεμένο στο P2 κλπ
    και ποιά συνδεσμολογία έχει από αυτές της σελ. 7
    πόσα βόλτ είναι το μοτέρ;
    από διάδρομο είναι;

  4. #4

    Μέλος
    Όνομα
    jake
    Εγγραφή
    May 2005
    Περιοχή
    Έδεσσα
    Μηνύματα
    403

    Προεπιλογή

    στο P2 τιποτα συνδεδεμενο, η συνδεσμολογια ειναι τελειως κλασικη. μονο ποτενσιομετρο για ρυθμιση. τροφοδοσια . και εξοδο στο μοτερ στο +ARM KAI -ARM

    το μοτερ 180vdc/ 1/4hp. απο σουβλα ειναι.στην εξοδο δε θα επρεπε να εχω μονο μεχρι 50 hz?

    χωρις φορτιο, στα ακρα ARM+ kai ARM- η ταση παραμενει 77vac / 150-180vdc..δεν υπαρχει δηλαδη μεταβολη αναλογα με το ποτενσιομετρο
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη jakektm : 10-09-14 στις 16:00

  5. #5

    Μέλος
    Όνομα
    Νίκος
    Εγγραφή
    Jan 2014
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    756

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από jakektm Εμφάνιση μηνυμάτων
    στην εξοδο δε θα επρεπε να εχω μονο μεχρι 50 hz?
    όχι γιατί αν δεις τα θυρίστορ είναι με κοινή κάθοδο στην περιέλιξη και ενεργοποιούνται και στις δύο περιόδους εναλλακτικά και διπλασιάζουν την συχνότητα
    την R18 άστην μόνιμα κλειστή
    έχεις παλμογράφο; και αν ναι είναι απομονομένος;

  6. #6

    Μέλος
    Όνομα
    Νίκος
    Εγγραφή
    Jan 2014
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    756

    Προεπιλογή

    φαντάσου τα θυρίστορ και τις D9 D10 σαν ανόρθωση γέφυρας με την ίδια κυματομορφή (χωρίς πυκνωτή) και με τις κυματομορφές αυτές ψαλιδισμένες σε σχέση με τον χρόνο

  7. #7

    Μέλος
    Όνομα
    jake
    Εγγραφή
    May 2005
    Περιοχή
    Έδεσσα
    Μηνύματα
    403

    Προεπιλογή

    δυστυχως δεν εχω παλμογραφο, μετανοιωνω για ακομα μια φορα που δεν εχω .......

  8. #8

    Μέλος
    Όνομα
    Νίκος
    Εγγραφή
    Jan 2014
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    756

    Προεπιλογή

    λοιπόν στο πιν 5 η DC 0-0,13V είναι σωστή
    πες και στο πιν 7 τι έχεις;

  9. #9

    Μέλος
    Όνομα
    jake
    Εγγραφή
    May 2005
    Περιοχή
    Έδεσσα
    Μηνύματα
    403

    Προεπιλογή

    pin4 του optocoupler εννοουσα.

    λοιπον, πιν5 του τελεστικου = ξεκινημα απο 0 βολτ. στα 0.059 βολτ κοβει η εξοδος. στο τερμα του ποτενσιομετρου 0.130βολτ

    για οποιαδηποτε θεση του R18, οι τιμες ειναι οι ιδιες

Παρόμοια Θέματα

  1. 220v powerful air pump motor
    από draco1 στο forum Θερμαντικά
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο Μήνυμα: 26-01-14, 19:26
  2. Χαλασμένο Motor Controller
    από koze85 στο forum Επισκευές Λοιπών Συσκευών
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο Μήνυμα: 20-08-10, 20:15
  3. Προβλημα με το driver του ps3
    από alexisk10 στο forum Παιχνιδομηχανή
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο Μήνυμα: 20-08-10, 01:48

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δημιουργία θεμάτων: Όχι
  • Υποβολή μηνυμάτων: Όχι
  • Σύναψη αρχείων: Όχι
  • Επεξεργασία μηνυμάτων: Όχι
  •  
  • BB code: σε λειτουργία
  • Smilies: σε λειτουργία
  • [IMG]: σε λειτουργία
  • [VIDEO] code is σε λειτουργία
  • HTML: εκτός λειτουργίας