Παράθεση Αρχικό μήνυμα από thm Εμφάνιση μηνυμάτων
Σε όσα κεντρικά μοτέρ ρολλών (όπως και αυτό το SIMU) έχω δει, ο πυκνωτής βρίσκεται στο σώμα του μοτέρ.

Το πρόβλημα μπορεί πράγματι να είναι ο πυκνωτής. Εάν αλλαξεις μεταξύ τους θέση στα καλώδια OPEN και CLOSE στην μεριά της πλακέτας τότε κάνει το ανάποδο? (δηλαδή κατεβαίνει εύκολα αλλά ανεβαίνει δύσκολα ?) Εάν ναι, είναι πολύ πιθανό το πρόβλημα να είναι ο πυκνωτής. Εάν όχι, ίσως το ρολλό σκαλώνει κάπου ή το πλακετάκι μέσα στο μοτέρ που ξεμπλοκάρει το ηλεκτρόφρενο όταν το μοτέρ παίρνει ρεύμα δεν λειτουργεί σωστά.

Δοκίμασες πως δουλεύει το ρολλό στην χειροκίνηση ανεβαίνει/κατεβαίνει εύκολα χωρίς μαγκώματα? Εάν το αφήσεις στη μέση, είναι ζυγισμένο ή ανεβαίνει/κατεβαίνει ανεξέλεγκτα.
Ευχαριστώ για την αμεση απαντηση σου.
θα δοκιμασω να αλλαξω τα open/close καλωδια.
Στην χειροκίνητη δουλευει μια χαρα , ελαφρια. Επίσης αν το σταματησω στη μεση καθως ανεβαίνει , μετα κατεβαίνει μια χαρα. Φαίνεται πως οταν είναι πανω απο ένα όριο ανεβασμενω (4/5) και πανω δεν κατεβαινει χωρις βοηθεια στην αρχη.(γι'αυτο σκευτομαι τον πυκνωτη εκκινησης)
Στην μεση (χειροκίνητα) εινια ζυγισμένο.
Μπορώ να λυσω το μοτερ ενω είναι πανω στην πόρτα , να δω την πλακετα ή θα μου πεσει όλο κάτω ?
Θα φώναζα επαγγέλματια , αλλα μαλλον ο "επαγγελματίας" θα που πει "αλλαγη το μοτερ"