Δεν μπορώ να σου υποδείξω τίποτα στην περίπτωση σου (και πίσω από μια οθόνη ) αυτά που σου υποδεικνύω είναι "κλασσικές" περιπτώσεις που συνηθίζονται ως βλάβες ... από εκεί και πέρα "αόματος" όπως είμαι , αλλά προυποθέτει και δική σου εμπειρία σε μετρήσεις κτλ. Αναγκαστικά στο Service. Εκτός και βρεθεί κάποιος που το έχει "βιώσει" το μοντέλο από κοντά. (το τελευταίο απλό που έχεις να κάνεις είναι να δεις αν στην βάση εκτός συσκευής έχουν πέσει νερά .. όχι μέσα στον θάλαμο αλλά εξωτερικά και στο πάτωμα/εσωτερικά της συσκευής) (καθάρισμα φίλτρου στην βρύση)
Το σπαστικό δεν είναι το οικονομικό (κάτι πρέπει να πάρουν και αυτοί) το σπαστικό είναι ότι η εταιρία δεν μεριμνεί για Manual /error codes / κτλ (να μην πω και το απαράδεκτο εύρεσης ανταλλακτικών)απλα αυτό που μου ειπαν από το σερβις είναι ότι ο τεχνικος χρεωνει 50 ευρω την επισκεψη αν δεν δεχτούμε να επισκευαστεί ενώ αν δεχτούμε την επισκευή πληρωνουμε 50 ευρω αν είναι το ανταλλακτικο μεχρι αυτά τα λεφτα η αλλιως την διαφορα του και με νευριασε ο τροπος τους.