Στο δείχνει καθαρά ο Πέτρος στης φωτογραφίες έχει διακοπεί το σύρμα του ουδέτερου.
Στο δείχνει καθαρά ο Πέτρος στης φωτογραφίες έχει διακοπεί το σύρμα του ουδέτερου.
καλησπερα
αντιμετωπιζω και εγω το ιδιο προβλημα σε πιτσος με enr med2421/03 . Eιναι ψυγειο με καταψυξη πανω συντηρηση κατω.Δεν προλαβα να το τσεκαρω καλα και εστιασα σε δυο θεματα. η δεν ξεκιναει ο συμπιεστης 'η εχει κλεισει απο παγο το στομιο και ο ανεμιστηρας δεν τραβαει ψυξη απο την καταψυξη.
Υπαρχει καποιο σχεδιο ηλεκτρολογικο? ειναι δυο μονοπολικα καλωδια 1,5mm καρε που δεν ξερω που πανε.Παιρνουν απο τον θερμοστατη το ενα απο την επαφη που δινει ταση στο διακοπτη για το λαμπακι και το αλλο απο την επιστροφη του θερμοστατη στο μοτερ.
εχει ptc starter αυτο το ψυγειο?
Δεν γνωρίζω το μοντέλο και τι περιλαμβάνει ...
Εξαρτάτε από το αν έχει φρακάρει ο αεραγωγός (ή βούλωσαν τα στοιχεία στην κατάψυξη) και ενεργοποιήθηκε η αυτόματη απόψυξη (βλέπε defrost timer το σχέδιο είναι άσχετο με το μοντέλο σου)η δεν ξεκιναει ο συμπιεστης
Αν έχει κλείσει από πάγο ενδέχεται το (βλέπε Thermal fuse) βρίσκεται για προστασία των στοιχείων σε περίπτωση που σκεπαστούν με πάγους (κατάψυξη μεριά εντός στοιχείων) κτλ'η εχει κλεισει απο παγο το στομιο και ο ανεμιστηρας δεν τραβαει ψυξη απο την καταψυξη.
(Βλέπε PTC Relay Module)εχει ptc starter αυτο το ψυγειο?
Ο θερμοστάτης μηχανικός? ή πλακέτα?
Κάνε το πρώτα μια απόψυξη γενική να λιώσουν όλοι οι πάγοι και ο αεραγωγός .. ξαναβάλτο μπροστά (για να δεις αν θα πάρει μπροστά και να διαλευκάνεις ότι δεν είναι θέμα θερμοστάτη ή εκκίνησης μοτέρ ) και από κει και πέρα για να μην στο ξανακάνει θα πρέπει να κάνεις μια επιθεώρηση στο Thermal fuse (για την προστασία των στοιχείων) .. έλεγχο στα λάστιχα πόρτας για κενά αέρα και ως αιτία που φράζουν τα στοιχεία κτλ
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Κυριακίδης : 27-02-14 στις 04:08
Καλημερα Πετρο
Ευχαριστω για την αμεση απαντηση.
Δυστηχως οι πληροφοριες που ειχα ηταν απο μεγαλο ανθρωπο και πραγματικα ασαφης.
Δεν ειμαι και 100% σιγουρος (και αυτο γιατι ενω οταν το σταματαγα δεν ενιωθα τους κραδασμους του μοτερ,οταν το ξεκιναγα το ιδιο,αλλα ακουγα το φρεον να 'τρεχει'.Ενω παλι σε αρκετες περιπτωσεις ακουσα το μοτερ που ξεκινησε)υποθετω οτι ειναι θεμα κομπρεσερ και εκκινησης-παυλα λειτουργιας.
Τον μηχανικο θερμοστατη τον τσεκαρα-στην χειροτερη να μην κλεινει ποτε-εντολη για εκκινηση δινει.Thermal fuse δεν ξερω να εχει(απο τον θερμοστατη φευγουν 2 μονα καφε καλωδια Nyaf 1,5 .αυτα μονο δεν ξερω τι ειναι και που πανε.Παντως το ptc υπαρχει βιδωμενο πανω στο κομπρεσερ οποτε μαλλον εκει εστιαζω.
Μεχρι τωρα παντως δουλευει κανονικα,αν και δεν ξερω αν εχει κλεισει καθολου ο θερμοστατης απο ψυξη μιας και ολα ειχαν ζεσταθει.
ΥΓ πλακετες timer και τετοια δεν εχει..
Αν δε δουλευει το μοτερ τοτε ειναι ο θερμοστατης. Το ψυγειο δεν ειναι no frost.
Μάλλον ισχύει ότι λέει ο Μάνος (για απλό ψυγείο) ... για το μοτέρ αν σε μπερδεύει για το πότε δουλεύει και πότε όχι . (επειδή μπορεί να είναι πολύ αθόρυβο) μπορείς να αγγίξεις το μοτέρ (αν δονείται) είναι σίγουρο ότι θα το καταλάβεις με την αφή. ή αν πιάσεις το κοντέινερ (το πίσω μαύρο με τις σωληνώσεις) αν δουλεύει θα είναι αισθητά ζεστό .. αν δεν δουλεύει αρχίζει και κρυώνει.
Τον ειχα γεφυρωσει τον θερμοστατη και παλι ειχα την ''αισθηση'' οτι δεν δουλευε.Δεν ειχε καθολου κραδασμους..
Παντως μεχρι τωρα δουλευει το ψυγειο ,ισως ηθελε αποψυξη αν και πιστευω οτι το προβλημα ειναι το ptc.
Στην επομενη θα ξυλωσω τον κομπρεσορα απο την βαση του να τον μετρησω γιατι εκει που ειναι ουτε πολυμετρο δεν μπαινει.
Πάει και το δικό μου η συντήρηση δεν ψύχη 3 χρονών νέο σε ηλικία Hotpoint ARISTON 1000 EYRO Η Πλακέτα πρέπει να έχει χαλάσει η εντολή του θερμοστάτη μάλλον δεν δίνει να άνοιξη η ηλεκτροβάνα αν υπάρχει πουθενά χωμένη μέσα του φρένων το υπόλοιπο είναι μια χαρά το μοτέρ δουλεύει η κατάψυξη μια χαρά
Αν έχεις έναν μετρητή ρεύματος που μετράει και τα Watt ή αμπεροτσιμπίδα (επειδή δεν το ακούς) θα καταλάβεις πότε λειτουργεί και πότε όχι.
Για να λες "μέχρι τώρα δουλεύει" (δηλαδή ότι βλέπεις ψύξη εντός ψυγείου) τότε δουλεύει το μοτέρ. Γιατί αν πάθει κάτι το Ρελέ + θερμικό (ptc δηλαδή) . τότε στις χειρότερες περιπτώσεις το (ptc ) ή θα κόβει και ξεκινά το μοτέρ "άτσαλα" ανά μερικά δευτερόλεπτα. (δίνει την εντύπωση ότι πάει να κάνει εκκίνηση το μοτέρ και μετά από δευτερόλεπτα σβήνει το μοτέρ) ενώ κανονικά το μοτέρ πρέπει να δουλεύει για λεπτά και ανάλογα την ρύθμιση του θερμοστάτη.
Νομίζω για πιο απλά μπορείς να βάλεις μια αμπεροτσιμπίδα στην είσοδο του φις του ρεύματος για να παρακολουθήσεις την κατάσταση αν δουλεύει σωστά και όπως πρέπει το μοτέρ .
Πάνω στον κομπρέσορα δεν έχεις να μετρήσεις τίποτα (εφόσον δεις ότι δουλεύει παρατεταμένα) και ότι πιθανόν πάθει αυτός ... σαν "αυτοδιάγνωση " τα κάνει όλα το ptc επειδή έχει θερμικό προστασίας (για την περιέλιξη)Στην επομενη θα ξυλωσω τον κομπρεσορα απο την βαση του να τον μετρησω γιατι εκει που ειναι ουτε πολυμετρο δεν μπαινει.
Πέτα όλες τις πλακέτες που έχεις επάνω (τις μισώ) ... και κάνε το απλό σαν του Βασίλη παραπάνω. ΚΑΝΟΝΑΣ τα ηλεκτρονικά ΤΕΛΟΣ πάνω στις οικιακές συσκευές .... στα ραδιοφωνάκια και πικ - απ κάντε ότι θέλετε ... αλλά στις οικιακές συσκευές απλά ΕΊΝΑΙ ΗΛΙΘΙΟ ΕΩΣ ΒΛΑΚΩΔΕΣ ΚΑΙ ΑΠΑΓΟΡΕΎΟΝΤΑΙ