Σελίδα 2 από 6 ΠρώτηΠρώτη 1234 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 11 έως 20 από 59
  1. #11

    Νέο Μέλος
    Όνομα
    ΔΗΜΗΤΡΗΣ
    Εγγραφή
    Feb 2013
    Περιοχή
    ΝΕΑ ΜΑΚΡΗ
    Μηνύματα
    23

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από giorgosssss Εμφάνιση μηνυμάτων
    έχεις βεβαιωθεί δηλαδή οτι το υπόλοιπο κύκλωμα δουλεύει σωστά με κατάλληλες μετρήσεις ? έστω και χωρίς σχηματικό ? πχ μοσφετ εξόδου οπτοκαπλερ ελέγχου και κλπ ...
    Γιώργο γεια σου και ευχαριστώ για το ενδιαφέρον σου . Δυστυχώς δεν έχω τον κατάλληλο εξοπλισμό πέραν (ενός πολυμετρου) αλλά το βασικότερο δεν έχω και την απαιτούμενη εμπειρία και γνώσεις σε τέτοιου είδους πολύπλοκα κυκλώματα όπως αυτό της Imperial. Είμαι σίγουρος ότι εάν βάλω χέρι μάλλον περισσότερο κακό θα κάνω για αυτό και σήκωσα τα χέρια ψηλά. Βέβαια εάν είχα το κύκλωμα με την λίστα των αντιστοίχων εξαρτημάτων ίσως να το παραδιακινδυνευα να αλλάξω καμιά αντίσταση, κανέναν ύποπτο πυκνωτή η κανένα γειτονικό μοσφετ μπας και κατόρθωνα κάτι … Βασικά πρέπει να βρω κάποιον που “ κατέχει το άθλημα” γιατί δεν νομίζω ότι με τις γνώσεις που διαθέτω μπορεί να καταφέρω κάτι . Εδώ έρχεται και κολλάει το γνωστό άσμα που πολύ σοφά λέει..” Αν ήμουν πλούσιος….κλπ “ όντως εάν είχα την οικονομική ευχέρεια θα την είχα δώσει στο service του εισαγωγέα και δεν θα την παρκάριζα στα αζήτητα στην αποθήκη μου. Εάν υπάρχει κάποιος ειδήμονας που μπορεί με χαμηλό κόστος να της δώσει πάλι ζωή θα του ήμουν πολύ ευγνώμον.

  2. #12

    Μέλος
    Όνομα
    Απόστολος
    Εγγραφή
    Feb 2012
    Περιοχή
    Μακεδονία
    Μηνύματα
    139

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από dimi313 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Δεν ξερω εαν μπορουν να σε βοηθησουν αυτες οι εικονες εαν χρεια ζεσαι κατι επιπλεον,πες μου μηπως μπορεσω να σε βοηθησω. Η δικια μου η Imperial 180 χωρις λογω βραχυκυκλωσε στα καλα καθουμενα και εξεραγει το Var1.
    Να' σαι καλά Δημήτρη, αν χρειαστώ κάτι θα σε έχω υπόψην. Παρεπιπτώντος η ηλεκτροσυγκόληση με την οποία ασχολούμουν δεν είχε επάνω varistor. Η θέση ήταν κενή, αλλά όχι επειδή αφαιρέθηκε. Η προστατευτική Lack με την οποία ψεκάζεται η πλακέτα ήταν άθικτη σε εκείνο το σημείο που σημαίνει ότι εξαρχής δεν τοποθετήθηκε.

    Στη δική σου, το varistor εξεράγη λόγω υπέρτασης που δεν έγινε αντιληπτή απο αλλού. Διότι για αυτό προορίζεται. Προφανώς η ενέργεια που απορρόφησε ήταν πάνω απο τα όρια του και δεν άντεξε. Συνήθως επανέρχονται στην αρχική λειτουργική τους κατάσταση. Για να καταλάβεις, τα Varistor έχουν την ιδιότητα να μεταβάλουν άμεσα την αντίστασή τους με την εφαρμοζόμενη τάση. Έχουν υψηλή αντίσταση στην τάση λειτουργίας που αναγράφουν, όμως σε περίπτωση υπέρτασης ελαττώνεται ραγδαία και βραχυκυκλώνουν για να προστατέψουν το υπόλοιπο κύκλωμα. Όσο μεγαλύτερης ενέργειας είναι (κατα αντιστοιχία και μεγαλύτερης διαμέτρου - στην ίδια όμως τάση λειτουργίας), τόσο καλύτερο για να μην καταστρέφεται το ίδιο και για να ανταποκρίνεται σε μεγαλύτερες κορυφές και αιχμές ρεύματος, ιδίως σε περίπτωση κεραυνών.

    Κάπου μάλιστα είχα διαβάσει ότι έχουν περιορισμένο αριθμό χρήσεων κάπου στις 2000-3000 (θα μπορούσαν να εξαντληθούν γρήγορα εάν γίνεται συνεχής χρήση του μηχανήματος απλά σε περιοχές με συχνές υπερτάσεις). Από κει και πέρα δεν προστατεύουν άλλο και καταστρέφονται. Κατά συνέπεια η υπόλοιπη ενέργεια διοχετεύεται στο κύκλωμα και έτσι προέκυψε το πρόβλημα.

    Η Βατική αντίσταση για την προφόρτηση των πυκνωτών φαίνεται πολύ καταπονημένη. Καλά είναι να βάλεις άλλη. Από κει και πέρα όπως είπε και ο Γιώργος ένοχα θα μπορούσαν να είναι οι optocoupler (OC1 & OC2), oι PWM (ΙΒ1 & ΙΒ2) που ακολουθούν μετά την σταθεροποίηση του LM317. Αυτούς δεν τους βρίσκεις καθόλου εύκολα στην αγορά, είναι πολύ περίεργοι. Καλά είναι να ξεκινήσεις ελέγχοντας απο την αρχή, γέφυρες, σταθεροποίηση κτλ. Το άσχημο είναι ότι υπάρχουν εξαρτήματα που για να τα ελέγξεις πρέπει να τα βγάλεις από την πλακέτα και επειδή είναι κολλημένα και στις δύο πλευρές είναι αδύνατο εάν δεν έχεις προθερμαντήρα και Hot Air. Παράδειγμα τους optocoupler θεωρώ ότι είναι αδύνατο να τους βγάλεις με το κολλητήρι χωρίς να τους καταστρέψεις. Σε αυτή την περίπτωση είναι προτιμότερο εάν υποψιάζεσαι πως είναι καμένος, απλά να κόψεις τους ακροδέκτες του και να ξεκολλάς τα Pin ένα-ένα. Στη συνέχεια καλά είναι να μπει βάση επίχρυση (για να μην οξειδωθεί) και να τοποθετηθούν οι καινούριοι.

    Απο κει και πέρα σχέδιο μην περιμένεις να βρεις. Δουλεύεις στα τυφλά! (εκτός απο εκείνους που διαθέτουν εμπειρία στο αντικείμενο).
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη A-tech : 07-02-13 στις 21:24

  3. #13

    Νέο Μέλος
    Όνομα
    ΔΗΜΗΤΡΗΣ
    Εγγραφή
    Feb 2013
    Περιοχή
    ΝΕΑ ΜΑΚΡΗ
    Μηνύματα
    23

    Προεπιλογή

    Απόστολε σε χιλιοευχαριστω!!! Είσαι τέλειος στην περιγραφή σου . Τώρα μένει να βρω χρόνο ( τουλαχιστον μια ολόκληρη μέρα ) που ήρεμα και μεθοδικά να περπατήσω τα βήματα των πιθανών αιτιών και βλαβών . Για τα αποτελέσματα και τις μετρήσεις θα σε ενημερώσω. Ήδη προμηθεύτηκα "φρέσκα" LN313T, ηλεκτρολυτικούς και Αντίσταση και από 'κει και πέρα ο θεός βοηθός ... και πάλι ευχαριστώ. Αυτο το μηνα μου επεσε επιδημια .Μεσα σε μια βδομαδα μου χαλασε το πλυντηριο πιατων, ενα air contition και η ηλεκτροκοληση. Τελικα το πλυντηριο το εφτιαξα ( στην πλακετα εγκεφαλου εκανε αρκ ενα απο τα ρελε ( coil 24V DC για 240V AC). Στο Air cοntition κολλησε ο κομπρεσσορασ της HItachi και κανει φοβερο θορυβο....και παει λεγοντας!!! χαχαχαχα Πρεπει να κανω ευχελαιο μου φαινεται.
    Πες μου μήπως θέλεις να διαβάσω η να σου φωτογραφίσω κανένα εξάρτημα από την δικιά μου Imperial

  4. #14

    Νέο Μέλος
    Όνομα
    ΔΗΜΗΤΡΗΣ
    Εγγραφή
    Feb 2013
    Περιοχή
    ΝΕΑ ΜΑΚΡΗ
    Μηνύματα
    23

    Προεπιλογή

    DSC06308-2.jpgDSC06311-2.JPGDSC06309-2.jpg

    Απόστολε νομίζεις ότι μπορεί αυτό που σου δείχνω με το βέλος να έχει παίξει κάποιο ρόλο στο βραχυκύκλωμα?? Το σημείο έχει υπερθερμανθεί και με το όργανο βλέπω ότι η κόλληση ακόμα υφίσταται. Στην δικιά σου πλακέτα απ ότι βλέπω , η κόλληση σ αυτό το σημείο είναι λίαν καθαρή.

  5. #15

    Νέο Μέλος
    Όνομα
    Γιώργος
    Εγγραφή
    Jan 2013
    Περιοχή
    Θεσσαλονίκη
    Μηνύματα
    11

    Προεπιλογή

    θέλετε να τς φτιάξουμε ναι η οχι ? μιας κ προκτε για ηλεκτρονικά ισχύος ? οσο αφορά το θέμα σου απόστολε το ρελε βγήκε απο κει για κάποιο λόγο ... στην δικιά σου λειτουργούσε το pwm ?

  6. #16

    Νέο Μέλος
    Όνομα
    ΔΗΜΗΤΡΗΣ
    Εγγραφή
    Feb 2013
    Περιοχή
    ΝΕΑ ΜΑΚΡΗ
    Μηνύματα
    23

    Προεπιλογή

    Θα ηταν ευχης εργο να μπορουσαμε να την φτιαξουμε με την βοηθεια σου giorgosssss. Εγω ακομα δεν βρηκα χρονο να ζεστανω το κολλητηρι και δεν εχω βαλει χερι ουτε εχω μετρησει το LM317T. Για να ξεκινησω απο το Var1 ...τι Varistor να βαλω στην θεση του προυπαρχοντως ? Ενα οποιοδηποτε στα 250V ? η πρεπει να εχει συγκεκριμενες τιμες που δεν τις ξερω για να το αγορασω.

  7. #17

    Νέο Μέλος
    Όνομα
    ΔΗΜΗΤΡΗΣ
    Εγγραφή
    Feb 2013
    Περιοχή
    ΝΕΑ ΜΑΚΡΗ
    Μηνύματα
    23

    Προεπιλογή

    Τελικα Α-Tech, ξεπερασα με την βοηθεια σου ,τις φοβιες για κατι που δεν ειχα ξαναπιασει στα χερια μου , και αφου εκανα σχολαστικα τον ελεγχο των αρχικων κυκλωματων και ειδα οτι ολα πανε καλα , κατεληξα στο να κολλησω καλυτερα τα ποδαρακια του PWM , αλλαξα προληπτικα το LM317T αν και το παλιο ηταν ενταξη και το μηχανιμα δουλευει σφαιρα!!VAR2.jpg

    Βεβαια χωρις VAR 1!!!ΑΝΤΙΣΤΑΣΕΙΣ 2.jpgIMPER 180 001.jpg


    Στην τελευταια φωτο φαινονται οι αντιστασεις "πιτσιλισμενες" απο κολληση , και στα ποδια του τρανζιστο. Δεν μπορεσα να το εξηγησω ... Μηπως απο τις χαεραμαδες εισχορισαν υπολειματα κατα την ηλεκτροκολληση ??? και επικαθησαν στους κορμους των αντιστασεων?? Ευτυχως οι αντιστασεις ειναι ΟΚ.
    Συνημένες Εικόνες Συνημένες Εικόνες
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη dimi313 : 18-02-13 στις 14:34

  8. #18

    Μέλος
    Όνομα
    Απόστολος
    Εγγραφή
    Feb 2012
    Περιοχή
    Μακεδονία
    Μηνύματα
    139

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από dimi313 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Στην τελευταια φωτο φαινονται οι αντιστασεις "πιτσιλισμενες" απο κολληση , και στα ποδια του τρανζιστο. Δεν μπορεσα να το εξηγησω ... Μηπως απο τις χαεραμαδες εισχορισαν υπολειματα κατα την ηλεκτροκολληση ??? και επικαθησαν στους κορμους των αντιστασεων?? Ευτυχως οι αντιστασεις ειναι ΟΚ.
    Γεια σου Δημήτρη, τώρα είδα το μήνυμα σου (δεν ξέρω γιατί δεν μου ήρθε ενημέρωση στο email). Αυτές οι "πιτσιλιές" που αναφέρεις θα έλεγα ότι μπορούσαν να δημιουργηθούν και απο τον τροχό. Πολλοί τον δουλεύουν κοντά στην ηλεκτροσυγκόλληση και πετάγονται με ταχύτητα στο εσωτερικό του ρινίσματα και γρέζια. Απο κάποιον αεραγωγό τύπου περσίδας είναι εύκολο να εισχωρήσουν.

    Όσο για το Βαρίστορ συνήθως όσο μεγαλύτερης ενέργειας είναι τόσο καλύτερα. (Μεγαλύτερης ενέργειας σημαίνει φυσικά και μεγαλύτερης διαμέτρου. Τώρα για την τάση συνήθως είναι 250V ή 275V. Πάντως βλέπω στις αρχικές μου φωτογραφίες ότι δεν έχει ούτε αυτή με την οποία ασχολήθηκα Var1).
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη A-tech : 24-09-13 στις 01:16

  9. #19
    Το avatar του χρήστη gsmaster
    ΥπερΣυντονιστής
    Όνομα
    Γιάννης
    Εγγραφή
    Aug 2003
    Περιοχή
    Γιάννενα
    Μηνύματα
    132

    Προεπιλογή

    Καλησπέρα παληκάρια!
    Πρώτο μήνυμα στο αδελφό σιτε του hlektronika.gr.....

    Στο θέμα λοιπόν, μου φέρανε την εν λόγω ηλεκτροκόλληση για επισκευή, την πήγαν και αλλού αλλά δεν.... Τέσπα, βλέπω πειραγμένες κολλήσεις γύρω απ το LM317 της κυρίως πλακέτας όπου έχω έξοδο 13,8V. Αυτή που έχω εδώ έχει στη θέση ΙΒ1 ενα πλακετάκι που είναι κάθετα καρφωμένο στην μεγάλη πλακέτα (κωδικός di Mario FBA600) φαίνονται αλλαγμένα το HEF4066 και το ένα απ τα δύο LM324. Στο LM317 αυτής της πλακέτας δεν έχω καμία τάση. Επίσης το led της πρόσοψης δεν ηταν κολημένο, έβαλα ενα κοινής καθόδου, αλλά δεν ξέρω ποιο πιν είναι το πράσινο και ποιο το κόκκινο.

    - Σε πρώτη φάση αν κάποιος έχει όρεξη και ανοίξει την δική του, παρακαλώ να μου πει ποιό πιν απο το Led ανάβει το πράσινο (το μεσαίο είναι η κοινή κάθοδος, και εμενα μου δίνει ρεύμα στο πιν προς την άρκη της πλακέτας. Αυτό είναι το κόκκινο ή το πράσινο?)
    - Τι τάσεις εισόδου/ εξόδου έχουν τα δύο LM317 ?
    - Όταν δίνω ρεύμα με ξεφορτισμένους πυκνωτές έχω ελαχιστο καπνό στιγμιαία απο την βατική αντίσταση που είναι σε σειρά με την τροφοδοσία.... κουφό και ύποπτο επίσης....


    Αυτά προς το παρών...
    Πριν γράψετε ένα νέο θέμα στο φόρουμ, ψάξτε ->εδώ<-, κάτι θα βρείτε που δεν ξέρατε.

  10. #20
    Το avatar του χρήστη gas_liosia
    Μέλος
    Όνομα
    Κωνσταντίνος
    Εγγραφή
    Dec 2005
    Περιοχή
    Άνω Λιόσια
    Μηνύματα
    46

    Προεπιλογή

    Καλησπέρα Γιάννη!
    Θα κοιτάξω αύριο στην αποθήκη που έχω 3 ανοιγμένες και παρατημένες καιρό προς επισκευή. Νομίζω η μία από αυτές πρέπει να είναι αυτό το μοντέλο. Ίσως να έχω και κανένα σχέδιο... Θα ψάξω αύριο... Αν είμαστε τυχεροί με το μοντέλο θα σου λύσω την απορία για τα led και θα δω και τα δικά της LM317, αν και έχει ζημιά και αυτή.
    Την βαττική που αναφέρεις (2.2 Ω νομίζω) πάντως σχεδόν σε κάθε μηχάνημα που έχει περάσει από τα χέρια μου από αυτά είναι αρπαγμένες αρκετά. Αν και δουλεύουν ακόμα... γενικά ίσως να ήταν καλύτερα μεγαλύτερης ισχύος.
    Τα MOSFET να φανταστώ είναι καμμένα;
    Βοηθάτε αλλήλους!!!

Σελίδα 2 από 6 ΠρώτηΠρώτη 1234 ... ΤελευταίαΤελευταία

Παρόμοια Θέματα

  1. Πρόβλημα από MEGA (ψηφιακό) σε BRAVIA
    από GeorgeVita στο forum Τηλεόραση
    Απαντήσεις: 42
    Τελευταίο Μήνυμα: 04-02-12, 11:59

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δημιουργία θεμάτων: Όχι
  • Υποβολή μηνυμάτων: Όχι
  • Σύναψη αρχείων: Όχι
  • Επεξεργασία μηνυμάτων: Όχι
  •  
  • BB code: σε λειτουργία
  • Smilies: σε λειτουργία
  • [IMG]: σε λειτουργία
  • [VIDEO] code is σε λειτουργία
  • HTML: εκτός λειτουργίας