Σε καταστήματα ανταλλακτικών αυτοκινήτων βρίσκεις τέτοια ρουλεμάν ή σε σιδηρικά. Οι τιμές δεν διαφέρουν πολύ και δεν έχεις έξοδα (μεταφορικά).Θέλω να μου πείτε ένα e-shop να παραγγείλω το ένα το ρουλεμαν είναι NSK 6203ZZ 45.5x16.5x45.5 (12) ώστε να είναι ποιο οικονομικό.
Την απάντηση την έδωσαν στο #2 . Αλλά μεγάλο σωληνωτό και με μεγάλο πάχος μετάλλου π.χ. 4 - 5 mm και διάμετρο όση σχεδόν είναι η εξωτερική διάμετρος του δακτυλίου του ρουλεμάν ... εγώ έχω 2 - 3 είδη τέτοιων σωληνωτών (απλές σωλήνες γαλβανιζέ και σίδερου) με διαφορετικές διαμέτρους ανάλογα το κάθε διαμέτρου ρουλεμάν.Επίσης να μου πείτε αν υπάρχει κάποιος ποιο πρακτικός τρόπος ή εργαλείο να "μπει" το ρουλεμαν όμορφα και γλύκα χωρίς να κοπανάω σαν τον βάρβαρο γιατί είμαι σίγουρος πως και το 2o θα έχει την ίδια τύχη.
Χτυπάς πάντα με βαριοπούλα και όχι με ελαφρό σφυρί και πάντα εναλλάξ την μια απέναντι πλευρά (π.χ. 2 - 3 σφυριές) .. και το ίδιο στην απέναντι πλευρά πάλι του εξωτερικού δακτυλίου του ρουλεμάν (άλλες 2 - 3 σφυριές) .. όχι δυνατές σφυριές με την βαριοπούλα ... ίσα το βάρος που λέει ο λόγος. Θα πρέπει να έχει γρασαριστεί καλά από πριν το εσωτερικό μέρος της θήκης των ρουλεμάν , αλλά και το ίδιο το ρουλεμάν ... χτυπάμε εναλλάξ συνεχώς μέχρι να τερματιστούν .. φροντίζουμε το σωληνωτό να μην βρει την εσωτερική λαμαρίνα του ρουλεμάν σε καμιά περίπτωση .... και η φωλιά των ρουλεμάν (κατά προτίμηση και αν είναι τέτοια η κατασκευή ) να βρίσκεται εκτός κάδου και σε σταθερό σημείο προτού τα χτυπήσουμε τα ρουλεμάν για να μπουν.
Απαιτείται συνήθως τρίποδος εξολκέας κατάλληλος με λεπτά δόντια για τέτοιες δουλειές.
Θα πρέπει προτού να περάσεις μόνιμα τα καινούρια ρουλεμάν στην θήκη τους . να κάνεις και έναν έλεγχο εφαρμογής των ρουλεμάν πάνω στον άξονα του τυμπάνου του πλυντηρίου (έλεγχος εφαρμογής της εσωτερικής ή του εσωτερικού δακτυλίου του ρουλεμάν πάνω στον άξονα) .. πρέπει να μπει αρκετά "σφικτά" .. (πάλι με χτυπηματάκια με σωληνωτό/βαριοπούλα) και στην συνέχεια τα ξαναβγάζουμε με τον εξολκέα ... είτε το μεγάλο ρουλεμάν . είτε το μικρό. Σε περίπτωση τέτοιου τύπου έλεγχο για εφαρμογή εσωτερικού δακτυλίου ρουλεμάν πάνω στον άξονα τυμπάνου , ΔΕΝ μπει "σφικτά" όσο πρέπει ... είναι ακατάλληλη η συνέχιση της επισκευής .
Έλεγχος του ειδικού δακτυλίου (τσιμούχας) του άξονα + εφαρμογής προς εσωτερική διάμετρο τσιμούχας για φθορές (στον δακτύλιο) ... και δοκιμή εφαρμοσιμότητας ... απανταχού όλα τα μέρη γρασάρισμα ... είτε άξονας... είτε θήκη ρουλεμάν... είτε τσιμούχας