Τραβα μια φωτο πισω στο μοτερ.
Υπαρχει πιθανοτητα να εχει ανεμιστηρα και να μην δουλευει.
Τραβα μια φωτο πισω στο μοτερ.
Υπαρχει πιθανοτητα να εχει ανεμιστηρα και να μην δουλευει.
Τελικά το max που μπορεί να φτάσει ειναι -13 - -15 και δεν κατεβάζει αλλο την θερμοκρασία. Πίσω στο μοτέρ δεν υπάρχει ανεμιστήρακι..
Για μειωμένη απόδοση ψύξης πάει .. τζάμπα ο θερμοστάτης.
Τι εννοείς ακριβώς με τα παρακάτω?
και συγκεκριμένα σε αυτόΤελικα βρικα τον ίδιο θερμοστάτη και τον πέρασα μέσα στο καταψυχτη αλλα πάλι το ψυγείο δουλεύει συνέχεια χωρίς να σταματά με αποτέλεσμα να κάνει πάγο και να κλείνει η τρύπα που φεύγει το νεραποραν κακάνει defrost.
Μπορούμε να έχουμε μια εικόνα εκείνου του σημείου? που κλείνει η τρύπα? και τι έχει εκεί γύρω?με αποτέλεσμα να κάνει πάγο και να κλείνει η τρύπα που φεύγει το νεραποραν κακάνει defrost
τελευταία υπόθεση είναι αν το Defrost δεν λειτουργεί όπως πρέπει και φράζει νωρίς την τρύπα .
Για την μειωμένη απόδοση τη ευθύνεται?
Η τρύπα ειναι στην δεξιά μεριά του καταψύκτη και πάνω απο την τρύπα είναι η αντίσταση. Θα βγάλω φώτο μόλις το ξανα ανοίξω. Ο χρονοδιακοπτης δουλεύει κανονικά. Απλα εγω υπολογίζω ότι το νερό πού φεύγει απο την απόψυξη δεν φεύγει αμέσως για κάποιο λόγο και πήζει εκεί. Το λάστιχο απο πίσω είναι καθαρό και εχω ρίξει εγώ νερό μέσα και φεύγει αμεσος.
Φίλε Αντρέα για μειωμένη ψύξη μάλλον πρόκειται (είτε σου βουλώνει την τρύπα στην αποχέτευση είτε όχι ) και συμπεριλαμβανομένου ότι δήλωσες να πιάνει "χνούδι " και όχι την ισχυρή ψύξη που πρέπει να έχει (κρύσταλλο) . Νομίζω πρέπει να φέρεις τεχνικό να σου το συμπληρώσει υγρά.
Μάλλον πάμε γισ φρεον ε? Εντάξει φίλε σε ευχαριστώ πολύ πάντως για την βοήθεια σου. Μήπως γνωρίζεις περίπου πόση πίεση πρέπει να έχει?
Δεν υπάρχει στάνταρ στις πιέσεις από ψυγείο σε ψυγείο . Το σωστό είναι 1) να γίνει εξέταση πιθανής διαρροής 2) να συμβουλευτείς τον πίνακα του μοντέλου για τα γραμμάρια φρεον που παίρνει και το είδος.