Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 11
  1. #1
    motzin

    Προεπιλογή Επισκευή τρυπανιού PEUGEOT 10 TKD

    Καλημέρα πως θα επισκευάσω το τρυπάνι αν ξέρει κάποιος, έχω βγάλει φωτογραφίες
    100_0632.jpg αυτή η σύνδεση μεταξύ μαύρου και άσπρου καλωδίου έχει κάποια ασφάλεια τι είναι; και παρακάτω αυτό το φουσκωμένο που δεν έχει τυπωμένα καθόλου γράμματα πάνω του πυκνωτής; καμένο; 100_0636.jpg 100_0634.jpg
    Ο διακόπτης στο πλαστικό γράφει CAPAX-HOLLAND CODE: 02-2 TYPE: 7-36 μετά ένα αριθμό μισοσβησμένο πριν από την παρένθεση και )Α. 250V~

  2. #2
    motzin

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από motzin Εμφάνιση μηνυμάτων
    100_0632.jpg

    100_0636.jpg 100_0634.jpg
    Ο διακόπτης στο πλαστικό γράφει CAPAX-HOLLAND CODE: 02-2 TYPE: 7-36 μετά ένα αριθμό μισοσβησμένο πριν από την παρένθεση και )Α. 250V~
    η πρώτη εικόνα μεταξύ ασπρου και μάυρου καλωδίου είναι αντίσταση και στις άλλες είναι δίοδος;

  3. #3
    Το avatar του χρήστη JOUN
    Μέλος
    Όνομα
    Γιωργος
    Εγγραφή
    Feb 2007
    Περιοχή
    Σταυρός Θεσσαλονίκης
    Μηνύματα
    1.688

    Προεπιλογή

    Eλεγξε στα δυο κοκκινα καλωδια που πηγαινουν στο μοτερ ανν βλεπεις καποια αντισταση,λογικα πρεπει να εχει μερικες δεκαδες Ωμ.
    Στα τρυπανια αυτα συνηθως χαλαει ο διακοπτης,δεν αν εχει συνεχεια.
    Ηλεκτρολόγος Μηχανικός Τ.Ε

  4. #4

    Μέλος
    Όνομα
    Πέτρος
    Εγγραφή
    Oct 2011
    Περιοχή
    Έβρος
    Μηνύματα
    5.517

    Προεπιλογή

    Δεν αναφέρθηκε τίποτα για το ποια ήταν η συμπεριφορά του τρυπανιού πριν το άνοιγμα ..... π.χ. εντελώς νεκρό? .... κλωτσούσε? δεν είχε δύναμη? .... τι?

  5. #5
    motzin

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από Κυριακίδης Εμφάνιση μηνυμάτων
    Δεν αναφέρθηκε τίποτα για το ποια ήταν η συμπεριφορά του τρυπανιού πριν το άνοιγμα ..... π.χ. εντελώς νεκρό? .... κλωτσούσε? δεν είχε δύναμη? .... τι?
    σωστά, η βλάβη τελευταία φορά ήταν πατώντας το διακόπτη έβγαζε τη σπίθα να πάρει μπροστά από τα καρβουνάκια αλλά κολλούσε εκεί δεν γύριζε και κάπνιζαν τα καλώδια ρεύματος που συνδέονται στα πηνία του ηλεκτρομαγνήτη, όπως τα είδα που το ξεβίδωσα και το άνοιξα το τρυπάνι έχουν λίγοοοο συρρικνωθεί αυτά τα καλώδια

  6. #6
    motzin

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από JOUN Εμφάνιση μηνυμάτων
    Eλεγξε στα δυο κοκκινα καλωδια που πηγαινουν στο μοτερ ανν βλεπεις καποια αντισταση,λογικα πρεπει να εχει μερικες δεκαδες Ωμ.
    Στα τρυπανια αυτα συνηθως χαλαει ο διακοπτης,δεν αν εχει συνεχεια.
    το πολύμετρο μου το πήγα πίσω στο κατάστημα αγοράς του προχτές γιατί ο έλεγχος συνέχειας σφύριζε συνέχεια (έγινε επιστροφή της αξίας του με λάμπες...), μόλις πάρω το καινούριο θα μετρήσω.

  7. #7

    Μέλος
    Όνομα
    Πέτρος
    Εγγραφή
    Oct 2011
    Περιοχή
    Έβρος
    Μηνύματα
    5.517

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από motzin Εμφάνιση μηνυμάτων
    το πολύμετρο μου το πήγα πίσω στο κατάστημα αγοράς του προχτές γιατί ο έλεγχος συνέχειας σφύριζε συνέχεια (έγινε επιστροφή της αξίας του με λάμπες...), μόλις πάρω το καινούριο θα μετρήσω.
    Να πεις στον καταστηματάρχη (εκ μέρους μου) .... να αγοράσει από μένα πλυντήριο αν χρειαστεί κάποτε..... και αν χαλάσει ... θα του επιστρέψω την αξία του σε ... ντομάτες (δευτέρας διαλογής)!! ... γιατί αυτά έχω και αυτά του δίνω...

    Για το μήνυμα #5 ... μπορεί να έχει πρόβλημα η μπομπίνα και τραβάει πολλά αμπέρ και σου λειώνει τα καλώδια . Να το πας πρώτιστα σε περιελιξάδες για ένα τεστάρισμα .... και δες μήπως υπάρχει και μηχανικό μπλοκάρισμα στα γρανάζια με τους άξονες κτλ

  8. #8
    motzin

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από Κυριακίδης Εμφάνιση μηνυμάτων
    ... μπορεί να έχει πρόβλημα η μπομπίνα και τραβάει πολλά αμπέρ και σου λειώνει τα καλώδια . Να το πας πρώτιστα σε περιελιξάδες για ένα τεστάρισμα .... και δες μήπως υπάρχει και μηχανικό μπλοκάρισμα στα γρανάζια με τους άξονες κτλ
    φαίνεται κάτι έχει καεί στις άκρες το πλαστικό διαχωριστικό των συρμάτων, στην εικόνα, οπότε βραχυκυκλώνει; το έλεγξα με λαμπάκι και μπαταρία για συνέχεια και ανάβει όπου και να το ακουμπήσω εκεί πάνω. δεν πρέπει να συμβαίνει αυτό. ήταν καλό τρυπάνι100_0693.jpg

  9. #9

    Μέλος
    Όνομα
    Πέτρος
    Εγγραφή
    Oct 2011
    Περιοχή
    Έβρος
    Μηνύματα
    5.517

    Προεπιλογή

    Δεν το εξετάζουν έτσι ..(μπαταρία+λαμπάκι) ... δεν είμαι ειδικός ... αλλά μια φορά που έτυχε να βρίσκομαι σε έναν περιελιξιά για τέτοιες δουλειές . είχε κάνει κάτι με τροφοδοσία από μετασχηματιστή (νομίζω χαμηλής τάσης δεν είμαι σίγουρος 12-18 - 24 V? θα σε γελάσω) .. και έλεγχε τροφοδοτούσε το κάθε άκρο πηνίων και στο ίδιο ύψος έβαζε ένα λαμάκι από πάνω ακριβώς από την μπομπίνα για να δει (μπακαλίστικα) αν το έλκει ικανοποιητικά .
    Η δική μου γνώμη είναι να μετρήσεις με πολύμετρο τα Ωμ σε κάθε τύλιγμα αν είναι ισοδύναμα και αν όχι κάποιο τότε από αυτά άρπαξε .κτλ
    ΥΓ για να πας την μπομπίνα για επισκευή θα σου κοστίσει όσο ένα καινούριο τρυπάνι. Αν ήταν από εκείνα τα επαγγελματικά τρυπάνια που κάνουν 300 - 500 ευρώ ... τότε το πολεμούσαμε .... αλλά εδώ? . Άστο καλύτερα.

  10. #10
    Το avatar του χρήστη JOUN
    Μέλος
    Όνομα
    Γιωργος
    Εγγραφή
    Feb 2007
    Περιοχή
    Σταυρός Θεσσαλονίκης
    Μηνύματα
    1.688

    Προεπιλογή

    Πρωτα πρωτα καλο ειναι να εχουμε εξαρχης πληροφοριες για την συνολικη εικονα της βλαβης.Ετσι δεν λεμε ασχετες αιτιες σαν αυτη που σου ειπα παραπανω.
    Δευτερο χωρις πολυμετρο δεν κανεις τιποτα με λαμπακια και ιστοριες.Ωραιος αυτος που σου το πουλησε,ενα ειχε ολο κι ολο και αυτο ελλατωματικο..Να ξαναπας εκει..
    Τριτο κατα πασα πιθανοτητα το τυλιγμα σου ειναι ενταξει απλως επειδη δεν περιστρεφεται ο δρομεας τραβαει πολυ ρευμα και μπορει να τα λιωσει ολα αν το αφησεις αρκετη ωρα στην πριζα.
    Καταληγουμε (οπως ειπωθηκε) οτι εχεις μηχανικο προβλημα,κατι σου μπλοκαρει τον δρομεα και δεν τον αφηνει να περιστραφει..

    Παντως πολυμετρο χρειαζεσαι οτι και να κανεις..
    Τωρα ειδα οτι ειναι PEUGEOT,δεν χαλανε αυτα αν δεν περασουν καμμια 50αρια χρονια,ψαξε καλα για μπλοκαρισμα απο ξενο σωμα..
    Ηλεκτρολόγος Μηχανικός Τ.Ε

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δημιουργία θεμάτων: Όχι
  • Υποβολή μηνυμάτων: Όχι
  • Σύναψη αρχείων: Όχι
  • Επεξεργασία μηνυμάτων: Όχι
  •  
  • BB code: σε λειτουργία
  • Smilies: σε λειτουργία
  • [IMG]: σε λειτουργία
  • [VIDEO] code is σε λειτουργία
  • HTML: εκτός λειτουργίας