Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 11

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1

    Μέλος
    Όνομα
    Πέτρος
    Εγγραφή
    Oct 2011
    Περιοχή
    Έβρος
    Μηνύματα
    5.610

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από motzin Εμφάνιση μηνυμάτων
    το πολύμετρο μου το πήγα πίσω στο κατάστημα αγοράς του προχτές γιατί ο έλεγχος συνέχειας σφύριζε συνέχεια (έγινε επιστροφή της αξίας του με λάμπες...), μόλις πάρω το καινούριο θα μετρήσω.
    Να πεις στον καταστηματάρχη (εκ μέρους μου) .... να αγοράσει από μένα πλυντήριο αν χρειαστεί κάποτε..... και αν χαλάσει ... θα του επιστρέψω την αξία του σε ... ντομάτες (δευτέρας διαλογής)!! ... γιατί αυτά έχω και αυτά του δίνω...

    Για το μήνυμα #5 ... μπορεί να έχει πρόβλημα η μπομπίνα και τραβάει πολλά αμπέρ και σου λειώνει τα καλώδια . Να το πας πρώτιστα σε περιελιξάδες για ένα τεστάρισμα .... και δες μήπως υπάρχει και μηχανικό μπλοκάρισμα στα γρανάζια με τους άξονες κτλ

  2. #2
    motzin

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από Κυριακίδης Εμφάνιση μηνυμάτων
    ... μπορεί να έχει πρόβλημα η μπομπίνα και τραβάει πολλά αμπέρ και σου λειώνει τα καλώδια . Να το πας πρώτιστα σε περιελιξάδες για ένα τεστάρισμα .... και δες μήπως υπάρχει και μηχανικό μπλοκάρισμα στα γρανάζια με τους άξονες κτλ
    φαίνεται κάτι έχει καεί στις άκρες το πλαστικό διαχωριστικό των συρμάτων, στην εικόνα, οπότε βραχυκυκλώνει; το έλεγξα με λαμπάκι και μπαταρία για συνέχεια και ανάβει όπου και να το ακουμπήσω εκεί πάνω. δεν πρέπει να συμβαίνει αυτό. ήταν καλό τρυπάνι100_0693.jpg

  3. #3

    Μέλος
    Όνομα
    Πέτρος
    Εγγραφή
    Oct 2011
    Περιοχή
    Έβρος
    Μηνύματα
    5.610

    Προεπιλογή

    Δεν το εξετάζουν έτσι ..(μπαταρία+λαμπάκι) ... δεν είμαι ειδικός ... αλλά μια φορά που έτυχε να βρίσκομαι σε έναν περιελιξιά για τέτοιες δουλειές . είχε κάνει κάτι με τροφοδοσία από μετασχηματιστή (νομίζω χαμηλής τάσης δεν είμαι σίγουρος 12-18 - 24 V? θα σε γελάσω) .. και έλεγχε τροφοδοτούσε το κάθε άκρο πηνίων και στο ίδιο ύψος έβαζε ένα λαμάκι από πάνω ακριβώς από την μπομπίνα για να δει (μπακαλίστικα) αν το έλκει ικανοποιητικά .
    Η δική μου γνώμη είναι να μετρήσεις με πολύμετρο τα Ωμ σε κάθε τύλιγμα αν είναι ισοδύναμα και αν όχι κάποιο τότε από αυτά άρπαξε .κτλ
    ΥΓ για να πας την μπομπίνα για επισκευή θα σου κοστίσει όσο ένα καινούριο τρυπάνι. Αν ήταν από εκείνα τα επαγγελματικά τρυπάνια που κάνουν 300 - 500 ευρώ ... τότε το πολεμούσαμε .... αλλά εδώ? . Άστο καλύτερα.

  4. #4
    Το avatar του χρήστη JOUN
    Μέλος
    Όνομα
    Γιωργος
    Εγγραφή
    Feb 2007
    Περιοχή
    Σταυρός Θεσσαλονίκης
    Μηνύματα
    1.693

    Προεπιλογή

    Πρωτα πρωτα καλο ειναι να εχουμε εξαρχης πληροφοριες για την συνολικη εικονα της βλαβης.Ετσι δεν λεμε ασχετες αιτιες σαν αυτη που σου ειπα παραπανω.
    Δευτερο χωρις πολυμετρο δεν κανεις τιποτα με λαμπακια και ιστοριες.Ωραιος αυτος που σου το πουλησε,ενα ειχε ολο κι ολο και αυτο ελλατωματικο..Να ξαναπας εκει..
    Τριτο κατα πασα πιθανοτητα το τυλιγμα σου ειναι ενταξει απλως επειδη δεν περιστρεφεται ο δρομεας τραβαει πολυ ρευμα και μπορει να τα λιωσει ολα αν το αφησεις αρκετη ωρα στην πριζα.
    Καταληγουμε (οπως ειπωθηκε) οτι εχεις μηχανικο προβλημα,κατι σου μπλοκαρει τον δρομεα και δεν τον αφηνει να περιστραφει..

    Παντως πολυμετρο χρειαζεσαι οτι και να κανεις..
    Τωρα ειδα οτι ειναι PEUGEOT,δεν χαλανε αυτα αν δεν περασουν καμμια 50αρια χρονια,ψαξε καλα για μπλοκαρισμα απο ξενο σωμα..
    Ηλεκτρολόγος Μηχανικός Τ.Ε

  5. #5

    Μέλος
    Όνομα
    Πέτρος
    Εγγραφή
    Oct 2011
    Περιοχή
    Έβρος
    Μηνύματα
    5.610

    Προεπιλογή

    Και τα ποιο μάπα τρυπάνια μπορούν να αντέξουν χρόνια ... αρκεί το "αφεντικό" να ξέρει να του συμπεριφερθεί σωστά.π.χ.

    1) Αν π.χ. θέλει να ανοίξει μια μεγάλη τρύπα σε παχύ σίδερο δεν βάζουμε αρίδα την απευθείας μεγαλύτερη π.χ. 13mm ... αλλά πρώτα ξεκινάμε με 5mm - 8mm ..κτλ
    2) Πρέπει πάντα να δουλεύουν "νεράκι" και στον "αέρα" και όχι να το πατάμε με όλο το βάρος του σώματος μας μέχρι να μειωθούν οι στροφές του .
    3) Δεν αδιαφορούμε για τυχόν μπουκώματα του εξαερισμού από τα πτερύγια που περιλαμβάνει ...π.χ. πριονίδια , γρέζια
    4) Αν υποψιαζόμαστε ότι σπινθηρίζουν τα καρβουνάκια πιο έντονα από πριν ... πρέπει να το προλαμβάνουμε .... και ανάλογα πόσο το δουλεύουμε , θέλουν αλλαγή τα γράσσα ή ρουλεμάν μπόσικα

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δημιουργία θεμάτων: Όχι
  • Υποβολή μηνυμάτων: Όχι
  • Σύναψη αρχείων: Όχι
  • Επεξεργασία μηνυμάτων: Όχι
  •  
  • BB code: σε λειτουργία
  • Smilies: σε λειτουργία
  • [IMG]: σε λειτουργία
  • [VIDEO] code is σε λειτουργία
  • HTML: εκτός λειτουργίας