δεν εχω ασχοληθει ποτε.πιστευω ομως οτι τα γραναζια τα πλαστικα ειναι ο μειωτηρας,ο οποιος κανει την εξης δουλεια,πολλαπλασιαζει την δυναμη του μοτερ και μειωνει την ταχυτητα του.το αντιθετο δε ειναι οτι φρεναρει το ρολο.αλλο ειναι να εξακολοθει να εχει το ρολο ελατηρια..εσυ που το γυρνας με δυσκολια τσεκαρε οτι παρασερνεις το μοτερ με την δυναμη που βαζεις και δεν γυρναει καννενα πλαστικο γραναζι στο αξονα του τρελα.
Ενδεχεται και η περιπτωση να μην ειναι καταλληλης ισχυς το μοτερ?αρα και φρενου?




Απάντηση με παράθεση