Φίλε Αλέξανδρε σε ευχαριστώ πολύ για το ενδιαφέρον σου!
Το φρενάρισμα του μοτέρ δίνει διαφορετική αίσθηση
α) όταν το γυρνούσα περπατωντας έκανε ξεκάθαρο στιγμιαίο δάγκωμα σε κάθε μία πλήρη περιστροφή του μοτέρ
β) γυρνώντας το μόνο του με το χέρι (που η ταχύτητα περιστροφής είναι σαφώς πολύ μικρότερη) ένοιωθα πως το φρένο διαρκούσε 1/4 της στροφής, ακολουθούσε 1/4 στροφής χωρίς φρένο και μετά πάλι τα ίδια.
Και για να μη σε ταλαιπωρώ άλλο, ο μάστορας που το πήγα μου είπε πως είναι η αίσθηση των μαγνητών αυτή και το μοτέρ είναι απλά καμένο χωρίς άλλη μηχανική βλάβη.
Η αιτία όμως του καψίματος παραμένει ανεξιχνίαστη και μάλιστα δεν αποκλείεται ακόμη και μια παρατεταμένη χαμηλότερη τάση του ηλεκτρ. δικτύου της ΔΕΗ (εκτός των κλασσικών : βαρύτερος αναβάτης, σφοκτός τάπητας, συνεχής πολύωρη λειτουργία κλπ).
Λαχείο το επόμενο κάψιμο; Μάλλον!!!