Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 16
  1. #1

    Μέλος
    Όνομα
    Σπύρος
    Εγγραφή
    Dec 2010
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    118

    Προεπιλογή Σωληνωτό Μοτέρ ηλεκτρικού Ρολού Μπαλκονόπορτας

    Καλημέρα.

    Έχω το εξής πρόβλημα με ένα ηλεκτρικό ρολό μπαλκονόπορτας.
    Όταν πατάω το κουμπί στον διακόπτη για να κατέβει το ρολό, λειτουργεί κανονικά
    και σταματάει εκεί που πρέπει.
    Όταν πατάω το κουμπί στον διακόπτη για να ανέβει το ρολό, λειτουργεί κανονικά
    και σταματάει εκεί που πρέπει.
    Σε οποιαδήποτε άλλη ενδιάμεση θέση αν σταματήσω το ρολό (που θα έπρεπε να σταματήσει
    και ούτε να ανεβαίνει ή να κατεβαίνει) αυτό λόγω του βάρους του αρχίζει και πέφτει μέχρι τέλους.

    Άνοιξα το κουτί από το ρολό, έβγαλα τον αλουμινένιο άξονα του ρολού και δοκίμασα μόνο το σωληνωτό μοτέρ
    (περίπου 60cm). Όατν το μοτέρ δεν λειτουργεί, ο άξονας θα έπρεπε να ήταν κομπλαρισμένος.
    Αντίθετα σε εμένα με το χέρι μου μπορώ να το κουνήσω και προς τα κάτω και προς τα πάνω.
    Το μοτέρ είναι 25Νm
    Άλλαξα και διακόπτη αλλά και πάλι το ίδιο πρόβλημα.IMAG0267.jpgIMAG0264.jpg

    Μίλησα μέσω τηλεφώνου με έναν τεχνικό της εταιρείας που έχει βάλει τα ρολά (& τα μοτέρ) (ΒΙΜΕΞ),
    και μου είπε ότι το πρόβλημα είναι στο φρένο και θέλει αλλαγή το μοτέρ.
    Το κόστος αλλαγής ανέρχεται στα 277€.
    Όπως καταλαβαίνετε μου ήρθε κάπως.

    Θα ήθελα να ρωτήσω αν μπορείτε να με συμβουλέψετε κάτι δεδομένου ότι τα χέρια μου πιάνουν.
    Το φρένο είναι κάποιο συγκεκριμένο εξάρτημα και μπορώ να το ελέγξω ή να το διορθώσω
    ή όντως χρειάζεται αλλαγή όλο το μοτέρ?
    Το φρένο είναι διαφορετικό για το stop στο ανέβασμα και κατέβασμα, και διαφορετικό για το κομπλάρισμα σε ενδιάμεση θέση?
    Αν χρειάζομαι καινούριο μοτέρ μήπως ξέρετε από που μπορώ να προμηθευτώ και να το αλλάξω μόνος μου?
    Ευχαριστώ

  2. #2

    Μέλος
    Όνομα
    Αλεξανδρος
    Εγγραφή
    Feb 2012
    Περιοχή
    αθηνα
    Μηνύματα
    140

    Προεπιλογή

    Εφ οσον εχεις την ικανοτητα να βγαλεις το μοτερ και να το ανοιξεις, εντοπισε το φρενο (ειναι ενας δισκος με φελο ή ενα υλικο σαν τα τακακια του αυτοκινητου-εαν ειναι μηχανικο). (Εαν ειναι ηλεκτρικο, θα βρεις ενα πηνιο μαζι με το υλικο τριβης).
    Παρτο και πηγαινε το στον Chris Motor, Σπυρου Πατση http://www.chrismotor.gr/ContactUs.aspx
    Ειναι ο γκουρου των μοτερ!!. Αν το μοτερ δεν ειναι δυσκολο μπορει να σου βρει και μονο το φρενο.

  3. #3

    Μέλος
    Όνομα
    Βασίλης
    Εγγραφή
    Sep 2011
    Περιοχή
    Κερατσίνι
    Μηνύματα
    919

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από αλπινιστης Εμφάνιση μηνυμάτων
    Εφ οσον εχεις την ικανοτητα να βγαλεις το μοτερ και να το ανοιξεις, εντοπισε το φρενο (ειναι ενας δισκος με φελο ή ενα υλικο σαν τα τακακια του αυτοκινητου-εαν ειναι μηχανικο). (Εαν ειναι ηλεκτρικο, θα βρεις ενα πηνιο μαζι με το υλικο τριβης).
    Παρτο και πηγαινε το στον Chris Motor, Σπυρου Πατση http://www.chrismotor.gr/ContactUs.aspx
    Ειναι ο γκουρου των μοτερ!!. Αν το μοτερ δεν ειναι δυσκολο μπορει να σου βρει και μονο το φρενο.
    εισαι σιγουρος οτι εχει φρενο ή δουλευει με τον μειωτηρα του?

  4. #4

    Μέλος
    Όνομα
    Αλεξανδρος
    Εγγραφή
    Feb 2012
    Περιοχή
    αθηνα
    Μηνύματα
    140

    Προεπιλογή

    Τα περισσοτερα απο αυτα, λογω χαμηλου κοστους, εχουν φυγοκεντρικο φρενο με φελλο. Μολις λειωσει λιγο ο φελλος βγαινουν οff. Το γεμισμα του δινει μικρη παραταση ζωης. Το καλυτερο συνηθως ειναι να βρεις ιδιο αλλα με ηλεκτρικο φρενο. Τεραστια διαρκεια ζωης. Χωρις φρενο, δεν μπορω να το αποκλεισω να υπαρχουν, αλλα δεν εχει τυχει να συναντησω κανενα ακομα. (Δεν ανοιγω και τοσα πολλα ρολλα! Δεν ειναι ακριβως το αντικειμενο μου....! Βοηθαω ενα φιλο που ειναι αλουμινας αλλα δεν εχει ηλεκτρολογικες γνωσεις!!)

  5. #5

    Μέλος
    Όνομα
    Πέτρος
    Εγγραφή
    Oct 2011
    Περιοχή
    Έβρος
    Μηνύματα
    5.476

    Προεπιλογή

    Καλά ρε σεις , 277 ευρωπουλάκια για μια σουβλιέρα που ανεβοκατεβάζει παντζούρια? αντί για αυτό το στριφτοπάσσαλο , δεν ήταν καλύτερα να αγόραζε ένα πλυντήριο για κάθε παράθυρο ή πόρτα του σπιτιού του?

  6. #6

    Προεπιλογή

    Τα somfy τα δικά μου έχουν γύρω στα 130 στα ίδια Νm.......

  7. #7

    Μέλος
    Όνομα
    Σπύρος
    Εγγραφή
    Dec 2010
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    118

    Προεπιλογή

    Μόλις γύρισα από διακοπές και είπα να ρίξω μια ματιά στο θέμα με το μοτέρ του ρολού.

    Αρχικά να σας ενημερώσω ότι έβγαλα το μοτέρ από την μπαλκονόπορτα και προσπαθώ
    να δω αν μπορώ να κάνω κάτι.
    Θα ήθελα να ρωτήσω αν γνωρίζει κανείς ποιος θα έπρεπε να ήταν ο τρόπος λειτουργίας.
    Δηλαδή:
    Όταν του βάζω ρεύμα στο ένα καλώδιο γυρνάει δεξιόστροφα (υποθέτω σωστά)
    Όταν του βάζω ρεύμα στο άλλο καλώδιο γυρνάει αριστερόστροφα (υποθέτω πάλι σωστά).
    Όταν δεν του βάζω καθόλου ρεύμα θα έπρεπε να κομπλάρει και να μην γυρνάει καθόλου
    (προσομοίωση σταμτήματος ρολού κάπου στο ενδιάμεσο) ή
    να γυρνάει και προς τις δύο φορές αλλά δύσκολα?
    Στην περίπτωσή μου γυρνάει λίγο δύσκολα.

    Στην συνέχεια μπόρεσα να το ανοίξω από την δεξιά πλευρά όπως φαίνεται στις αρχικές φωτογραφίες
    αλλά δεν είδα κάτι που μπορεί να είναι το φρένο. Αντίθετα είδα έναν πυκνωτή και κάποια γρανάζια πλαστικά.
    Υπάρχει περίπτωση να φταίει ο πυκνωτής?

    Μήπως πρέπει να το ανοίξω από την άλλη πλευρά? αλλά δεν ξέρω πως...

    Όσον αφορά τον Chrismotor δεν ασχολείται με σωληνωτά μοτέρ.IMAG0400.jpg

    Μπορεί κανέις να βοηθήσει?

  8. #8

    Μέλος
    Όνομα
    Βασίλης
    Εγγραφή
    Sep 2011
    Περιοχή
    Κερατσίνι
    Μηνύματα
    919

    Προεπιλογή

    δεν εχω ασχοληθει ποτε.πιστευω ομως οτι τα γραναζια τα πλαστικα ειναι ο μειωτηρας,ο οποιος κανει την εξης δουλεια,πολλαπλασιαζει την δυναμη του μοτερ και μειωνει την ταχυτητα του.το αντιθετο δε ειναι οτι φρεναρει το ρολο.αλλο ειναι να εξακολοθει να εχει το ρολο ελατηρια..εσυ που το γυρνας με δυσκολια τσεκαρε οτι παρασερνεις το μοτερ με την δυναμη που βαζεις και δεν γυρναει καννενα πλαστικο γραναζι στο αξονα του τρελα.
    Ενδεχεται και η περιπτωση να μην ειναι καταλληλης ισχυς το μοτερ?αρα και φρενου?

  9. #9

    Μέλος
    Όνομα
    Σπύρος
    Εγγραφή
    Dec 2010
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    118

    Προεπιλογή

    Βασίλη,

    έκανα την εξής δοκιμή: έχοντας ξεκουμπωμένο αυτό το δεξιό με΄ρος του μοτέρ,
    το έβαλα στο ρεύμα και τα πλαστικά του γρανάζια δεν είχαν καμμία απόκριση, γύριζε μόνο το
    αριστερό μέρος του μοτέρ που παρασέρνει και τραβάει και το ρολό.

    Προφανώς αυτά που βρίσκονται στο δεξιό με΄ρος και φαίνονται στην φωτογραφία,
    έχουν σχέση με τα 2 βιδάκια που καθορίζουν το στοπ όταν τερματίζει πάνω ή κάτω.
    Τα καλώδια απλώς μεταφέρουν την εντολή στο κομάτι μετάδοσης της κίνησης
    που βρίσκεται στο αριστερό μέρος του σωληνωτού μοτέρ.
    Προφανώς χρειάζεται άνοιγμα από την άλλη πλευρά αλλά δεν ξέρω πως να το ανοίξω.

  10. #10
    Το avatar του χρήστη teo_GR
    Μέλος
    Όνομα
    Βασιλης
    Εγγραφή
    Jan 2011
    Περιοχή
    Αιγαλεω
    Μηνύματα
    84

    Προεπιλογή

    Ρε συ καπος θα ανοίγει και από την άλλη βαλε καμιά Φώτο να δούμε για να πούμε καμιά ιδέα.

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίαΤελευταία

Παρόμοια Θέματα

  1. Μοτέρ πλυντηρίου με 5 καλώδια
    από mushaba στο forum Πλυντήριο
    Απαντήσεις: 76
    Τελευταίο Μήνυμα: 16-01-15, 20:24
  2. Έλεγχος Μοτέρ Διαδρόμου Γυμναστικής. Πως γίνεται;
    από innova στο forum Όργανα Γυμναστικής
    Απαντήσεις: 23
    Τελευταίο Μήνυμα: 08-12-12, 13:49
  3. Πρόβλημα με το service ηλεκτρικού διαδρόμου Life Gear
    από Σταύρος στο forum Όργανα Γυμναστικής
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο Μήνυμα: 01-12-10, 15:06

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δημιουργία θεμάτων: Όχι
  • Υποβολή μηνυμάτων: Όχι
  • Σύναψη αρχείων: Όχι
  • Επεξεργασία μηνυμάτων: Όχι
  •  
  • BB code: σε λειτουργία
  • Smilies: σε λειτουργία
  • [IMG]: σε λειτουργία
  • [VIDEO] code is σε λειτουργία
  • HTML: εκτός λειτουργίας