Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 41

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1

    Μέλος
    Όνομα
    Βασίλης
    Εγγραφή
    Sep 2011
    Περιοχή
    Κερατσίνι
    Μηνύματα
    919

    Προεπιλογή

    δωσε τυπο μοτερ.

  2. #2

    Μέλος
    Όνομα
    Αλεξανδρος
    Εγγραφή
    Feb 2012
    Περιοχή
    αθηνα
    Μηνύματα
    141

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από vasilimertzani Εμφάνιση μηνυμάτων
    δωσε τυπο μοτερ.
    Απλος τριφασικος ασυγχρονος σε αστερα. Δεν θυμαμαι Hp, αλλα παω σε λιγο να του αλλαξω το ρελε αρχικα, να δουμε αν θα στρωσει ή αν θα μας ταλαιπωρησει.

  3. #3

    Νέο Μέλος
    Όνομα
    Λευτέρης SV9QCQ
    Εγγραφή
    Mar 2012
    Περιοχή
    Ιεράπετρα
    Μηνύματα
    7

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από αλπινιστης Εμφάνιση μηνυμάτων
    Απλος τριφασικος ασυγχρονος σε αστερα. Δεν θυμαμαι Hp, αλλα παω σε λιγο να του αλλαξω το ρελε αρχικα, να δουμε αν θα στρωσει ή αν θα μας ταλαιπωρησει.
    Τελικά Αλέξανδρε, "έστρωσε" το σύστημα? Βρήκες τι φταίει?

  4. #4

    Μέλος
    Όνομα
    Αλεξανδρος
    Εγγραφή
    Feb 2012
    Περιοχή
    αθηνα
    Μηνύματα
    141

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από lcharal Εμφάνιση μηνυμάτων
    Τελικά Αλέξανδρε, "έστρωσε" το σύστημα? Βρήκες τι φταίει?
    Ημουν εκει μεχρι αργα το βραδυ και:

    Αρχικα αλλαξα το ρελε.
    Για λιγο μπορουσες να κανεις start stop το μοτερ αλλα μεσα σε δυο κινησεις ξαναρχισε τα ιδια. Καθε stop και καμενη ασφαλεια. Επειδη μου ξεκινησε με την ασφαλεια των 24V αλλαξα το τροφοδοτικο. Και σταματησαν ολα!
    Ξαναβαλα το ρελε και σημερα θα λειτουργησει "υπο επιτηρηση".

    Να πω την αμαρτια μου, το τρφοδοτικο ειναι το τελευταιο που υποψιαζομουν. Ειναι ομως και το μονο που συμμετεχει και στα δυο κυκλωματα (230 -24V).

    Για να δουμε, εληξε?

  5. #5

    Νέο Μέλος
    Όνομα
    Λευτέρης SV9QCQ
    Εγγραφή
    Mar 2012
    Περιοχή
    Ιεράπετρα
    Μηνύματα
    7

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από αλπινιστης Εμφάνιση μηνυμάτων
    ........Επειδη μου ξεκινησε με την ασφαλεια των 24V αλλαξα το τροφοδοτικο. Και σταματησαν ολα!....
    Αυτό σκεφτόμουν χθες που μελετούσα το σχέδιό σου να σου πρότεινα για το επόμενο βήμα.
    Καλά του έκανες λοιπόν... με το hi hi... μια χαρά θα δουλέψει μη σε αγχώνει!

  6. #6

    Μέλος
    Όνομα
    Αλεξανδρος
    Εγγραφή
    Feb 2012
    Περιοχή
    αθηνα
    Μηνύματα
    141

    Προεπιλογή

    Αντε να σταθεροποιηθει να παω την Πεμπτη να πληρωθω!!!
    Αλλα το τροφοδοτικο ρε γ@μωτο??

  7. #7
    Το avatar του χρήστη sotron1
    Μέλος
    Όνομα
    Σωτήρης
    Εγγραφή
    Aug 2007
    Περιοχή
    Αθήνα, Περιστέρι.
    Μηνύματα
    112

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από αλπινιστης Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αντε να σταθεροποιηθει να παω την Πεμπτη να πληρωθω!!!
    Αλλα το τροφοδοτικο ρε γ@μωτο??
    Θα δώσεις και κάτι σε μας, για τις ώρες που ασχοληθήκαμε για να σε βοηθήσουμε;

  8. #8

    Νέο Μέλος
    Όνομα
    Λευτέρης SV9QCQ
    Εγγραφή
    Mar 2012
    Περιοχή
    Ιεράπετρα
    Μηνύματα
    7

    Προεπιλογή

    Καλησπέρα Αλέξανδρε και στους λοιπούς συνφορουμίτες! (ζωγραφισα πάλι)

    Κάποτε ο δάσκαλος στο λύκειο μας έλεγε στην εισαγωγή του ηλεκτρισμού, καμμένη ασφάλεια= βραχυκύκλωμα κατά 99,9%. Και όσες φορές τουλάχιστον μου έχει συμβεί, είχε δίκιο εκείνος ο δάσκαλος...
    Εγώ τι θα έκανα...
    απομονώνω το βοηθητικό κύκλωμα και βάζω σε λειτουργία το μοτέρ. όταν το σταματήσω, ελέγχω, αν έχει καεί κάποια ασφάλεια από τις F1,F2,F3. Αν υπάρχει ζημιά, τότε το πρόβλημα είναι κάπου στο "κυρίως κύκλωμα" όπως μαθαίναμε κάποτε... οπότε αλλάζεις ρελέ και θερμικό, και ξαναπροσπαθείς, και αν επιμένει, κάτι παίζει με το μοτέρ, αν όχι, έχει δηλαδή διορθωθεί, τότε βάζεις και πάλι σε λειτουργία το δευτερεύον, και ελέγχεις κομμάτι κομμάτι τι μπορεί να πηγαίνει στραβά... Ελπίζω να βοήθησα έστω και λίγο...

    Υ.Γ. δεν ανέφερα για επιτηρητή τάσης, γιατί δε μπορώ να φανταστώ σε μια βιοτεχνία να μην είναι τα αυτονόητα εξαρτήματα τοποθετημένα στον πίνακά της....




    (Κάποτε σε μια εγκατάσταση, από λάθος κάνω ένα χοντροειδές βραχυκύκλωμα λόγω απροσεξίας. Έριχνα τις 2 φάσεις πάντα, και όταν βρήκα τι μ....α έκαλα τράβαγα τα μαλλιά μου και το βούλωσα από τη ντροπή μου...)Προσωπική εμπειρία...

  9. #9

    Μέλος
    Όνομα
    Γιώργος SV2DXJ
    Εγγραφή
    Mar 2006
    Περιοχή
    ΘΕΣ/ΝΙΚΗ
    Μηνύματα
    51

    Προεπιλογή

    Εγώ θα πρότεινα να μετρηθεί η γραμμή της F3 με ΑΝΑΛΟΓΙΚΟ βολτόμετρο πριν και μετά του KM1 τη δείχνει κατά το κλείσιμο του κινητήρα .

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δημιουργία θεμάτων: Όχι
  • Υποβολή μηνυμάτων: Όχι
  • Σύναψη αρχείων: Όχι
  • Επεξεργασία μηνυμάτων: Όχι
  •  
  • BB code: σε λειτουργία
  • Smilies: σε λειτουργία
  • [IMG]: σε λειτουργία
  • [VIDEO] code is σε λειτουργία
  • HTML: εκτός λειτουργίας