Σελίδα 2 από 3 ΠρώτηΠρώτη 123 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 11 έως 20 από 28
  1. #11
    Το avatar του χρήστη stafidas
    Μέλος
    Όνομα
    Μαρίνος
    Εγγραφή
    Jun 2011
    Περιοχή
    Περιστέρι Αττικής
    Μηνύματα
    183

    Προεπιλογή

    Η τροχαλία ποια είναι? Αυτός ο άξονας που εξέχει μπροστά στον οποίο συνδέεται ο ιμάντας? Πως βγαίνει?

  2. #12

    Μέλος
    Όνομα
    Πέτρος
    Εγγραφή
    Oct 2011
    Περιοχή
    Έβρος
    Μηνύματα
    5.476

    Προεπιλογή

    Αμάν βρε Μαρίνε .... δεν έφτανε που είχες μπροστά σου γκρεμό ... έχεις και το ρέμα πίσω σου!!
    Εκτός του ότι έχεις δύσκολο πλυντήριο ... αυτό μας έλειπε να έχεις και το δυσκολότερο μοτέρ .
    Πάντως την τροχαλία (του μοτέρ στην φωτογραφία ) θα την βγάλεις με έναν μικρό εξολκέα και με δυο "πόδια" .... αφού βγει η τροχαλία (σημείωσε και πως την έβγαλες πιο είναι το εμπρός μέρος και πιο το πίσω για όταν το ξαναβάλεις) .. όταν θα το ξαναβάλεις θα το χτυπάς για να μπει όχι κατευθείαν με το σφυρί αλλά θα βάλεις πιο μπροστά ένα ξύλο σκληρό .
    Τώρα για να βγάλεις και τα καπάκια του μοτέρ (για να φτάσεις στα ρουλεμάν ... ως συνήθως στα περισσότερα μοτέρ έχουν 3 μακριές βίδες .... αλλά στην περίπτωση σου ... το έχουν πιασμένο το καπάκι με πρεσσαριστή και φιξαρισμένη λαμαρίνα ... πάρε ένα καλέμι και προσπάθησε όσο μπορείς να μην κόψεις τα δοντάκια τα μεταλλικά . και προσπάθησε να το ξεκαπακώσεις ... κατά προτίμηση από μπροστά μόνο ... και δεν αν τύχει να βγει όλος ο ρότορας χωρίς να χρειαστεί να ανοίξεις με τον ίδιο τρόπο και το πίσω καπάκι του μοτέρ ... αν δεν βγαίνει με τίποτα ο ρότορας ... ε τότε άνοιξε και το πίσω καπάκι .

    ΠΡΟΣΟΧΗ όταν τελικά θα φτάσεις στο σημείο να βγάζεις τα ρουλεμάν μην τα χτυπάς μαζί με τα καπάκια θα στραβώσουν τα καπάκια .... (και θα χαθεί το κεντράρισμα του ρότορα) ... προσπάθησε να βγάλεις τα ρουλεμάν χτυπώντας τα με ένα καλέμι ... αλλά κρατώντας τα καπάκια στο "χέρι " που λέει ο λόγος.
    βρες τα ίδια ρουλεμάν και αντικατέστησε τα και τα 2 ... μην αλλάξεις μόνο το ένα. Όταν θα τα βάζεις τα ρουλεμάν τα καινούρια και πάλι χτύπα τα κρατώντας τα καπάκια στο "χέρι " που λέει ο λόγος και χτύπα τα με σωλήνα όμοιόμορφα γύρω γύρω μέχρι να τερματίσουν και ΠΡΟΣΟΧΗ να μην χτυπήσεις τις λαμαρίνες των ρουλεμάν .

    Αν τα ξανακλείσεις τα καπάκια και πάλι στο μοτέρ ξαναστράβωσε τα "πρεσσαρισμένα " ελάσματα για να φιξάρει . αν τύχει να κοπούν αυτά θα πρέπει να κάνεις πονταρισιές με ηλεκτροκόλληση. και στο τέλος όταν βάζεις και πάλι την τροχαλία του μοτέρ και πάλι πρέπει να την χτυπήσεις πάνω στον άξονα "κρατώντας όλο το μοτέρ στο χέρι" ή βάλε μια κόντρα μόνο στο κέντρο του πίσω άξονα του μοτέρ.
    στο τέλος δωσε του μερικές περιστροφές με το χέρι και κάνε έλεγχο αν βρίσκει πουθενά από τυχόν (κακό κεντράρισμα ) . Αν έχει κακό κεντράρισμα αυτό διορθώνει σε ένα βαθμό (χτυπώντας από τα πλάγια το μοτέρ ) στα σημεία που "πρέπει" μέχρι να μην ακούγεται τίποτα . και είσαι έτοιμος.

  3. Ένα μέλος ευχαρίστησε τον Κυριακίδης για αυτό το χρήσιμο μήνυμα:

    stafidas (15-12-11)

  4. #13

    Μέλος
    Όνομα
    Παναγιώτης
    Εγγραφή
    Jan 2011
    Περιοχή
    Αθηνα
    Μηνύματα
    70

    Προεπιλογή

    Δύσκολη τροχαλία. Δεν έχει σφήνα, δεν έχει βίδα άρα είναι πρεσαρισμένη γερά. Τα καπάκια θέλουν όντος προσοχή. Τη τροχαλία για να την τοποθετήσεις αν είναι δοκίμασε να τη ζεστάνεις σ ένα γκαζάκι θα κάνει διαστολή το μέταλλο και θα μπει σχεδόν μόνη της αν καθυστερήσεις και ζεσταθεί και ο άξονας και φτου και από την αρχή. Έχω την εντύπωση πως άμα πάει με χτύπημα θα στραβώσει το πίσω καπάκι αφού ο άξονας δεν βγαίνει έξω για να πατήσει για κόντρα!

  5. Ένα μέλος ευχαρίστησε τον PanagiotisHlektrlogos για αυτό το χρήσιμο μήνυμα:

    stafidas (15-12-11)

  6. #14

    Μέλος
    Όνομα
    Νίκος
    Εγγραφή
    Apr 2009
    Περιοχή
    Κυψέλη
    Μηνύματα
    116

    Προεπιλογή

    Εγώ πάντως επειδή το βλέπω κάπως δύσκολο να βγάλεις κάποια άκρη θα σου συνιστούσα χωρίς να πειράξεις το μοτέρ να ρωτήσεις εάν στα καταστήματα ανταλλακτικών δέχουνται αυτό το μοτέρ σαν ανταλλαγή με κάποιο ίδιο(πληρώνοντας φυσικά την διαφορά)
    Είναι το καλλύτερο που έχεις να κάνεις
    Μαζύ με το μοτέρ συνήθως αλλάζει και ο ιμάντας γιατί σίγουρα είναι φθαρμένος

  7. #15
    Το avatar του χρήστη stafidas
    Μέλος
    Όνομα
    Μαρίνος
    Εγγραφή
    Jun 2011
    Περιοχή
    Περιστέρι Αττικής
    Μηνύματα
    183

    Προεπιλογή

    Αύριο θα πάω σε κανα-δυο μαγαζιά να ρωτήσω αυτό για την ανταλλαγή που λέει ο Νίκος. Αν είναι σε μια λογική τιμή θα το κάνω να ξεμπερδεύω. Αλλιώς θα το παλέψω μόνος μου και ότι γίνει. Αν το καταφέρω έχε καλώς, αν όχι θα πάρω ένα καινούριο. Ούτως ή άλλως το πλυντήριο είναι 15 χρονών και αφού άρχισε να ζητάει... θα συνεχίσει να ζητάει.

    Λοιπόν, στο πρόβλημα...
    Ανεβάζω άλλη μια φωτογραφία όπου έχω βγάλει τα λάστιχο γύρω από το λαιμό του καπακιού.
    11122011118.jpg
    Θα κοιτάξω να βρω από κάποιον γνωστό έναν εξολκέα για να βγάλω την τροχαλία αλλά πως θα βγάλω το καπάκι μετά? Επίσης με τον εξολκέα? Δοκίμασα να τραβήξω το καπάκι έτσι όπως είναι (έχοντας ανοίξει τα δοντάκια που το κρατάνε) αλλά δεν κουνιέται καθόλου. Το ρουλεμάν είναι "κολημένο" πάνω στον άξονα/ρότορα ή πάνω στο καπάκι?
    Δοκίμασα επίσης και στο πίσω καπάκι αλλά ούτε και εκείνο κουνιέται...

    Δύσκολη περίπτωση μου έτυχε για πρώτη μου...

  8. #16

    Μέλος
    Όνομα
    Παναγιώτης
    Εγγραφή
    Jan 2011
    Περιοχή
    Αθηνα
    Μηνύματα
    70

    Προεπιλογή

    Όλα του γάμου δύσκολα λένε στο χωριό μου! αν είδα καλά έχει τρύπα μεγάλη ο άξονας, βρες μια βίδα να μπει μέσα και πάτησε εκεί πάνω τον εξολκέα. Αν είναι να πας σε γνωστό ας σε βοηθήσει να βγάλετε μαζί τη τροχαλία. Το καπάκι αν βάλεις ένα κατσαβίδι για μοχλό πιθανόν να σηκωθεί μπορεί να έχει κολλήσει. Κανονικά το ρουλεμάν περνάει με το χέρι στον άξονα και ελαφρό χτύπημα στο καπάκι αν έχει κολλήσει το ρουλεμάν και έχει "γυρίσει" ο άξονας πιθανόν να έχει "ανάψει" και να θέλει λίγο βοήθεια. Το μοτέρ αν το γυρίσεις με το χέρι κάνει θόρυβο? Γυρνάει ζορισμένα?

  9. #17
    Το avatar του χρήστη stafidas
    Μέλος
    Όνομα
    Μαρίνος
    Εγγραφή
    Jun 2011
    Περιοχή
    Περιστέρι Αττικής
    Μηνύματα
    183

    Προεπιλογή

    Το καπάκι το δοκίμασα με κατσαβίδι σαν μοχλό όπως λες αλλά δεν κουνήθηκε. Φοβήθηκα να βάλω πολύ δύναμη μήπως κάνω καμια ζημιά. Θα το ξαναδώ όμως. Το μοτέρ γυρίζει πολύ εύκολα, κάνει βέβαια θόρυβο αλλά δεν ζορίζει καθόλου. Προσπάθησα να ρίξω 3-4 σταγόνες λάδι στο ρουλεμαν έτσι όπως είναι αλλά δεν είδα διαφορά. Πρέπει να ανοιχτεί...

  10. #18

    Μέλος
    Όνομα
    Πέτρος
    Εγγραφή
    Oct 2011
    Περιοχή
    Έβρος
    Μηνύματα
    5.476

    Προεπιλογή

    Επάνω στα καπάκια διακρίνω κάτι μαύρες βίδες? βγάλτες αν είναι βίδες (μπορεί αυτές να περνάνε πέρα ως πέρα και από τον στάτη του μοτέρ , μέχρι και το απέναντι καπάκι . και εμποδίζουν το βγάλσιμο.

  11. #19
    Το avatar του χρήστη stafidas
    Μέλος
    Όνομα
    Μαρίνος
    Εγγραφή
    Jun 2011
    Περιοχή
    Περιστέρι Αττικής
    Μηνύματα
    183

    Προεπιλογή

    Αυτά κοιτούσα πριν από λίγο κι εγώ Μιχάλη... Δεν ειναι βίδες, είναι πλαστικό που συνεχιζει απο κατω και ενωνεται σε ενα μεγαλο στρογγυλο που ειναι γυρω γυρω από τη φτερωτή. Από πανω μερια φαινεται οπως φαινεται ενα πριτσινι. Θα κοιταξω να δω αν μπορω να βγαλω μια καλη φωτογραφια που να φαινεται για να καταλαβεις. Δεν αποκλειταιο να εμποδιζει και αυτο, εκτος και βγαινει ολοκληρο το στρογγυλο από μέσα.

  12. #20

    Μέλος
    Όνομα
    Πέτρος
    Εγγραφή
    Oct 2011
    Περιοχή
    Έβρος
    Μηνύματα
    5.476

    Προεπιλογή

    Μάλλον για βίδες μου φαίνονται και ανοίγουν με Άλιεν κλειδί . Και αυτό επειδή είδα και τις πρώτες φωτογραφίες που στο πίσω μέρος του καπακιού μου φαίνεται ότι διακρίνω τα πάσα να εξέχουν από αυτές τις "πιθανές" βίδες .... έννοια σου τυχαίνει να έχω κάπου ένα τέτοιο μοτέρ σχεδόν ίδιο από άλλη μάρκα ... θα το δω τι παπαριές έκανε η Brandt και θα σου εξηγήσω αύριο .

    Επιπλέον έννοια σου πως αν βγουν σημείωσε με μαρκαδόρο και νούμερα από που βγήκε η κάθε πλευρά του καπακιού σε σχέση με τον κορμό του μοτέρ (κύλινδρο) μεταλλικό εξωτερικό αλλά αν είναι δυνατόν και του στάτη ... όσο δυνατόν απομνημόνευσε πως το έβγαλες να μην σου ξεφεύγει τίποτα.

    Στην ανάγκη αν δεν είναι βίδες ... κόψε τα με σβουράκι και τα αντικαθιστάς με έτοιμα πασσωτά (για βίδες + παξιμάδια από τις 2 μεριές )
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Κυριακίδης : 11-12-11 στις 21:15

Σελίδα 2 από 3 ΠρώτηΠρώτη 123 ΤελευταίαΤελευταία

Παρόμοια Θέματα

  1. Το μοτέρ του πλυντηρίου δεν έχει δύναμη
    από terrygeoffyiannis στο forum Πλυντήριο
    Απαντήσεις: 71
    Τελευταίο Μήνυμα: 05-02-14, 10:29
  2. ΠΛΥΝΤΗΡΙΟ ΡΟΥΧΩΝ BRANDT
    από takisegio στο forum Πλυντήριο
    Απαντήσεις: 27
    Τελευταίο Μήνυμα: 27-08-11, 10:20
  3. BRANDT 36292τ
    από takisegio στο forum Τηλεόραση
    Απαντήσεις: 34
    Τελευταίο Μήνυμα: 21-10-10, 02:07

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δημιουργία θεμάτων: Όχι
  • Υποβολή μηνυμάτων: Όχι
  • Σύναψη αρχείων: Όχι
  • Επεξεργασία μηνυμάτων: Όχι
  •  
  • BB code: σε λειτουργία
  • Smilies: σε λειτουργία
  • [IMG]: σε λειτουργία
  • [VIDEO] code is σε λειτουργία
  • HTML: εκτός λειτουργίας