Η τροχαλία ποια είναι? Αυτός ο άξονας που εξέχει μπροστά στον οποίο συνδέεται ο ιμάντας? Πως βγαίνει?
Η τροχαλία ποια είναι? Αυτός ο άξονας που εξέχει μπροστά στον οποίο συνδέεται ο ιμάντας? Πως βγαίνει?
Αμάν βρε Μαρίνε .... δεν έφτανε που είχες μπροστά σου γκρεμό ... έχεις και το ρέμα πίσω σου!!
Εκτός του ότι έχεις δύσκολο πλυντήριο ... αυτό μας έλειπε να έχεις και το δυσκολότερο μοτέρ .
Πάντως την τροχαλία (του μοτέρ στην φωτογραφία ) θα την βγάλεις με έναν μικρό εξολκέα και με δυο "πόδια" .... αφού βγει η τροχαλία (σημείωσε και πως την έβγαλες πιο είναι το εμπρός μέρος και πιο το πίσω για όταν το ξαναβάλεις) .. όταν θα το ξαναβάλεις θα το χτυπάς για να μπει όχι κατευθείαν με το σφυρί αλλά θα βάλεις πιο μπροστά ένα ξύλο σκληρό .
Τώρα για να βγάλεις και τα καπάκια του μοτέρ (για να φτάσεις στα ρουλεμάν ... ως συνήθως στα περισσότερα μοτέρ έχουν 3 μακριές βίδες .... αλλά στην περίπτωση σου ... το έχουν πιασμένο το καπάκι με πρεσσαριστή και φιξαρισμένη λαμαρίνα ... πάρε ένα καλέμι και προσπάθησε όσο μπορείς να μην κόψεις τα δοντάκια τα μεταλλικά . και προσπάθησε να το ξεκαπακώσεις ... κατά προτίμηση από μπροστά μόνο ... και δεν αν τύχει να βγει όλος ο ρότορας χωρίς να χρειαστεί να ανοίξεις με τον ίδιο τρόπο και το πίσω καπάκι του μοτέρ ... αν δεν βγαίνει με τίποτα ο ρότορας ... ε τότε άνοιξε και το πίσω καπάκι .
ΠΡΟΣΟΧΗ όταν τελικά θα φτάσεις στο σημείο να βγάζεις τα ρουλεμάν μην τα χτυπάς μαζί με τα καπάκια θα στραβώσουν τα καπάκια .... (και θα χαθεί το κεντράρισμα του ρότορα) ... προσπάθησε να βγάλεις τα ρουλεμάν χτυπώντας τα με ένα καλέμι ... αλλά κρατώντας τα καπάκια στο "χέρι " που λέει ο λόγος.
βρες τα ίδια ρουλεμάν και αντικατέστησε τα και τα 2 ... μην αλλάξεις μόνο το ένα. Όταν θα τα βάζεις τα ρουλεμάν τα καινούρια και πάλι χτύπα τα κρατώντας τα καπάκια στο "χέρι " που λέει ο λόγος και χτύπα τα με σωλήνα όμοιόμορφα γύρω γύρω μέχρι να τερματίσουν και ΠΡΟΣΟΧΗ να μην χτυπήσεις τις λαμαρίνες των ρουλεμάν .
Αν τα ξανακλείσεις τα καπάκια και πάλι στο μοτέρ ξαναστράβωσε τα "πρεσσαρισμένα " ελάσματα για να φιξάρει . αν τύχει να κοπούν αυτά θα πρέπει να κάνεις πονταρισιές με ηλεκτροκόλληση. και στο τέλος όταν βάζεις και πάλι την τροχαλία του μοτέρ και πάλι πρέπει να την χτυπήσεις πάνω στον άξονα "κρατώντας όλο το μοτέρ στο χέρι" ή βάλε μια κόντρα μόνο στο κέντρο του πίσω άξονα του μοτέρ.
στο τέλος δωσε του μερικές περιστροφές με το χέρι και κάνε έλεγχο αν βρίσκει πουθενά από τυχόν (κακό κεντράρισμα ) . Αν έχει κακό κεντράρισμα αυτό διορθώνει σε ένα βαθμό (χτυπώντας από τα πλάγια το μοτέρ ) στα σημεία που "πρέπει" μέχρι να μην ακούγεται τίποτα . και είσαι έτοιμος.
stafidas (15-12-11)
Δύσκολη τροχαλία. Δεν έχει σφήνα, δεν έχει βίδα άρα είναι πρεσαρισμένη γερά. Τα καπάκια θέλουν όντος προσοχή. Τη τροχαλία για να την τοποθετήσεις αν είναι δοκίμασε να τη ζεστάνεις σ ένα γκαζάκι θα κάνει διαστολή το μέταλλο και θα μπει σχεδόν μόνη της αν καθυστερήσεις και ζεσταθεί και ο άξονας και φτου και από την αρχή. Έχω την εντύπωση πως άμα πάει με χτύπημα θα στραβώσει το πίσω καπάκι αφού ο άξονας δεν βγαίνει έξω για να πατήσει για κόντρα!
stafidas (15-12-11)
Εγώ πάντως επειδή το βλέπω κάπως δύσκολο να βγάλεις κάποια άκρη θα σου συνιστούσα χωρίς να πειράξεις το μοτέρ να ρωτήσεις εάν στα καταστήματα ανταλλακτικών δέχουνται αυτό το μοτέρ σαν ανταλλαγή με κάποιο ίδιο(πληρώνοντας φυσικά την διαφορά)
Είναι το καλλύτερο που έχεις να κάνεις
Μαζύ με το μοτέρ συνήθως αλλάζει και ο ιμάντας γιατί σίγουρα είναι φθαρμένος
Αύριο θα πάω σε κανα-δυο μαγαζιά να ρωτήσω αυτό για την ανταλλαγή που λέει ο Νίκος. Αν είναι σε μια λογική τιμή θα το κάνω να ξεμπερδεύω. Αλλιώς θα το παλέψω μόνος μου και ότι γίνει. Αν το καταφέρω έχε καλώς, αν όχι θα πάρω ένα καινούριο. Ούτως ή άλλως το πλυντήριο είναι 15 χρονών και αφού άρχισε να ζητάει... θα συνεχίσει να ζητάει.
Λοιπόν, στο πρόβλημα...
Ανεβάζω άλλη μια φωτογραφία όπου έχω βγάλει τα λάστιχο γύρω από το λαιμό του καπακιού.
11122011118.jpg
Θα κοιτάξω να βρω από κάποιον γνωστό έναν εξολκέα για να βγάλω την τροχαλία αλλά πως θα βγάλω το καπάκι μετά? Επίσης με τον εξολκέα? Δοκίμασα να τραβήξω το καπάκι έτσι όπως είναι (έχοντας ανοίξει τα δοντάκια που το κρατάνε) αλλά δεν κουνιέται καθόλου. Το ρουλεμάν είναι "κολημένο" πάνω στον άξονα/ρότορα ή πάνω στο καπάκι?
Δοκίμασα επίσης και στο πίσω καπάκι αλλά ούτε και εκείνο κουνιέται...
Δύσκολη περίπτωση μου έτυχε για πρώτη μου...
Όλα του γάμου δύσκολα λένε στο χωριό μου! αν είδα καλά έχει τρύπα μεγάλη ο άξονας, βρες μια βίδα να μπει μέσα και πάτησε εκεί πάνω τον εξολκέα. Αν είναι να πας σε γνωστό ας σε βοηθήσει να βγάλετε μαζί τη τροχαλία. Το καπάκι αν βάλεις ένα κατσαβίδι για μοχλό πιθανόν να σηκωθεί μπορεί να έχει κολλήσει. Κανονικά το ρουλεμάν περνάει με το χέρι στον άξονα και ελαφρό χτύπημα στο καπάκι αν έχει κολλήσει το ρουλεμάν και έχει "γυρίσει" ο άξονας πιθανόν να έχει "ανάψει" και να θέλει λίγο βοήθεια. Το μοτέρ αν το γυρίσεις με το χέρι κάνει θόρυβο? Γυρνάει ζορισμένα?
Το καπάκι το δοκίμασα με κατσαβίδι σαν μοχλό όπως λες αλλά δεν κουνήθηκε. Φοβήθηκα να βάλω πολύ δύναμη μήπως κάνω καμια ζημιά. Θα το ξαναδώ όμως. Το μοτέρ γυρίζει πολύ εύκολα, κάνει βέβαια θόρυβο αλλά δεν ζορίζει καθόλου. Προσπάθησα να ρίξω 3-4 σταγόνες λάδι στο ρουλεμαν έτσι όπως είναι αλλά δεν είδα διαφορά. Πρέπει να ανοιχτεί...
Επάνω στα καπάκια διακρίνω κάτι μαύρες βίδες? βγάλτες αν είναι βίδες (μπορεί αυτές να περνάνε πέρα ως πέρα και από τον στάτη του μοτέρ , μέχρι και το απέναντι καπάκι . και εμποδίζουν το βγάλσιμο.
Αυτά κοιτούσα πριν από λίγο κι εγώ Μιχάλη... Δεν ειναι βίδες, είναι πλαστικό που συνεχιζει απο κατω και ενωνεται σε ενα μεγαλο στρογγυλο που ειναι γυρω γυρω από τη φτερωτή. Από πανω μερια φαινεται οπως φαινεται ενα πριτσινι. Θα κοιταξω να δω αν μπορω να βγαλω μια καλη φωτογραφια που να φαινεται για να καταλαβεις. Δεν αποκλειταιο να εμποδιζει και αυτο, εκτος και βγαινει ολοκληρο το στρογγυλο από μέσα.
Μάλλον για βίδες μου φαίνονται και ανοίγουν με Άλιεν κλειδί . Και αυτό επειδή είδα και τις πρώτες φωτογραφίες που στο πίσω μέρος του καπακιού μου φαίνεται ότι διακρίνω τα πάσα να εξέχουν από αυτές τις "πιθανές" βίδες .... έννοια σου τυχαίνει να έχω κάπου ένα τέτοιο μοτέρ σχεδόν ίδιο από άλλη μάρκα ... θα το δω τι παπαριές έκανε η Brandt και θα σου εξηγήσω αύριο .
Επιπλέον έννοια σου πως αν βγουν σημείωσε με μαρκαδόρο και νούμερα από που βγήκε η κάθε πλευρά του καπακιού σε σχέση με τον κορμό του μοτέρ (κύλινδρο) μεταλλικό εξωτερικό αλλά αν είναι δυνατόν και του στάτη ... όσο δυνατόν απομνημόνευσε πως το έβγαλες να μην σου ξεφεύγει τίποτα.
Στην ανάγκη αν δεν είναι βίδες ... κόψε τα με σβουράκι και τα αντικαθιστάς με έτοιμα πασσωτά (για βίδες + παξιμάδια από τις 2 μεριές )
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Κυριακίδης : 11-12-11 στις 21:15