Ναι φυσικά και είναι φυσιολογικό ( όταν λείπουν υγρά ) ... και εξηγώ για να μην μείνεις με την απορία .
Ο συμπιεστής (για να στο πω πιο απλά ) ... "φυσάει" αυτό το υγρό (freon) σε ένα μεγάλο μήκος σωληνώσεων ... μέχρι που κάποια στιγμή ξαναεπιστρέφει όλο αυτό το κύκλωμα και πάλι στον συμπιεστή ( από άλλη είσοδο ) και ξανά το ίδιο ( ένα κλειστό κύκλωμα δηλαδή ροής ).

Η "αρχή" του μήκους των σωληνώσεων περνάει πρώτα από την κατάψυξη και αφού περάσει από όλην την κατάψυξη..... συνεχίζει προς την συντήρηση .

Τα υγρά από το εργοστάσιο είναι υπολογισμένα "ζυγισμένα" να φτάνουν μέχρι και το τέλος της συντήρησης . γιατί μέχρι εκεί θέλουμε την ψύξη ( μέχρι και το τέλος της συντήρησης ) και όχι μέχρι τον συμπιεστή.

Αν μειωθούν τα υγρά αυτά για όποιον λόγο τότε λογικό είναι να "φυσάει " μέχρι την κατάψυξη με το ζόρι. χωρίς να μπορεί να περάσει και λίγο "Αλάσκα" όπως λες και στην συντήρηση. Το ίδιο περίπου θα συμβεί και χαλάσει η βαλβίδα του συμπιεστή ....όπου και εκεί έχουμε αδυναμία κυκλοφορίας με πίεση ... ώστε να φτάσει η "Αλάσκα" και στην συντήρηση.