εδω θα γινω κακος αλλα δεν πειραζει αρκει να μαθουμε κατι ολοι απο αυτο .....Ο ενισχυτης αυτος και τα ξαδελφακια του ειναι ενα "κακο" μηχανημα .... ο λογος ειναι οτι χρησιμποιει ενα "παθητικο" τονε κοντρολ δλδ χωρις κανενα ενεργο εξαρτημα το οποιο για να λειτουργησει χρησιμποιει αναδραση απο την εξοδο του ενισχυτη ....
Η ιδεα ειναι πολυ εξυπνη μεν γιατι στην ουσια δεν εχει ενργα εξαρτηματα στους τονους και αρα λιγοτερο θορυβο αλλα ξαφνικα η ολη λειτουργεια του ενισχυτη ειναι βασισμενη στο ποσο επαγωγικα η ποσο χωρητικα ειναι τα ηχεια στην εξοδο
το ιδιο σχεδιο σε πολλα κομματια εκανε και η ΥΑΜΑΗΑ για καποια μοντελα σε καποια χρονια οπου ολοι σιγα σιγα το εγκατελειψαν
οσο για την επισκευη το πιο σημαντικο ειναι οτι ο Ιαπωνας οντας πολυ σιγουρος για τα εξαρτηματα του δεν ειχε βαλει ποτε τριμμερ για να ρυθμιζει οτο ρευμα ηρεμιας στα τρανιστορ εξοδου ....αποτελεσμα οι ενισχυτες αυτοι να αποκτησουν την φημη οτι δεν μπορουν να επισκευαστουν και λογικο ηταν γιατι χιλιοι τεχνικοι ανοιξαν το βιβλιο που ελεγε οτι αντιστοιχο τρανσιστορ ηταν το bd 243 το οποιο φυσικα και ηταν αλλα δουλευε με αλλα στοιχεια κυκλωματος και αρα αλλα ρευματα
Η σωστη προσεγιση θα ηταν να βαλεις οτι τρανσιτορ σου γουσταρει ευκολα και φτηνα και να αντικαταστησεις μια αντισταση με ενα τριμμερακι να ρυθμισεις το ρευμα ηρεμιας και αντε γεια !!!!!
αυτα τα ωραια